دنیای وب

تفاوت بین بازاریابی انبوه و بازاریابی تخصصی چیست؟

به نظر می رسد بسیاری از افراد از تفاوت بین بازاریابی گروهی و بازاریابی تخصصی احساس ناراحتی می کنند. شاید به این دلیل که حتی بزرگترین بازارهای انبوه نیز محل فروش هستند. به عنوان مثال ، چیزی مانند شیر بازار بزرگی است اما همه آن را نمی نوشند. در بازار شیر ، سوله هایی مانند کم چربی ، سویا و بسیاری دیگر وجود دارد. بنابراین ، pun در نظر گرفته نشده است ، این در واقع طعم سریع تفاوت بازارهای جمعی و طاقچه را به شما می دهد.

تفاوت اصلی این دو در اندازه بازار بالقوه است.

هیچ تعریف معتبری از بازار عظیمی که با آن روبرو هستم وجود ندارد هرچند که اولین توصیف ممکن است یک بازار بزرگ باشد که می توانست چیزی باشد که می توانست در تلویزیون نخستین بار تبلیغ کند وقتی تنها چند کانال وجود داشت. تعداد افرادی که پیشنهادات را مشاهده می کنند – و به این ترتیب اندازه بلیط قیمت – به حدی بود که تنها بزرگترین مارک های با گسترده ترین جذابیت قادر به خرید آگهی های برتر بودند.

در عوض ، با فناوری امروزی که کانال های تلویزیونی از گروه های کوچک (تخصصی) که حتی 20 سال پیش نمایش های خاص خود را نیز نداشته اند ، پذیرش می کنند ، چه رسد به یک کانال کامل برای آنها.

این تقسیم بازار است که باعث انفجار علاقه در بازاریابی تخصصی شده است.

اینترنت بیشتر خراب شده است.

برای به دست آوردن یک وب سایت سالانه یک دلار دلار هزینه دارد و اگر این مبلغ ناچیز خیلی بزرگ باشد ، وب سایت هایی وجود دارند که به شما امکان می دهند محتوای خود را بدون هیچ هزینه ای قرار دهید. ممکن است شما سهمی از درآمد تبلیغاتی ایجاد شده توسط صفحات خود را دریافت کنید!

بازاریابی گروهی از بسیاری جهات گرانتر از گذشته شده است.

برای رسیدن به اکثر جمعیت ، باید تبلیغات بیشتری خریداری کنید.

روزهایی رفته است که نیمی از انگلستان برای تماشای یکی از محبوب ترین نمایش ها تضمین شده است و تبلیغات شما می توانند با اطمینان به افراد برسند.

اکنون ، با تغییر زمان و برنامه ها براساس تقاضا ، هیچ تضمینی وجود ندارد که مردم تبلیغ شما را ببینند چه رسد به اینکه به آن علاقه مند شوند.

همین موضوع در مورد اینترنت نیز صدق می کند.

پرچمها در نابینایی افزایش می یابد – به استثنای هرگونه بنرهایی که در سایتی که بازدید می کنید وجود ندارد -.

در حقیقت ، بازاریابی تخصصی از این نظر یک مزیت دارد.

طبق تعریف ، بازار طاقچه نسبت به بازار انبوه کوچکتر است. این بدان معنی است که تبلیغات – و سایتهایی که روی آنها ظاهر می شود – می توانند باریک شوند تا فقط مشتریان بالقوه پیام شما را به هیچ وجه مشاهده کنند.

این به نوبه خود ، به این معنی است که در بازار طاقچه ، شما می توانید تأثیر یکسانی – یا حتی بالاتر – از مارک های اصلی را در بخش کمی از بودجه داشته باشید.

برای بازاریابان سنتی این زمان سخت است.

اما برای بازاریابان اینترنتی هوشمند فرصت بسیار خوبی را ارائه می دهد.

شما می توانید هزینه های تبلیغی کمتری را در سایت هایی مانند فیس بوک دریافت کنید اما فقط تبلیغ خود را به افرادی نشان دهید که به احتمال زیاد به هر آنچه پیشنهاد می دهید علاقه دارند.

این بزرگترین شهرک سازی استادیوم های بازی است که من سال ها در اینترنت به اینترنت رسیده ام. در حالی که می توانید از آن استفاده کنید!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا