دنیای وب

تفاوت بین بازاریابی ورودی و بازاریابی برون گرا

معرفی

مصرف کنندگان امروزی درباره محصولات و برندهایی که می خواهند انتخاب کنند بیشتر می دانند و می دانند. بنابراین، به عنوان یک برند، باید به مکان مناسب در زمان مناسب نگاه کرد تا به شکلی امیدوارکننده در ذهن مشتریان ثبت شود. این باعث می شود که برند، رویکردهای مختلفی را در پیش بگیرد تا رویکردی جامع به بازاریابی داشته باشد. راه‌های بازاریابی جدید اخیراً پدیدار شده‌اند و محبوبیت رسانه‌های اجتماعی نگرش مربیان کسب‌وکار به مفهوم بازاریابی را در سال گذشته تغییر داده است. پلتفرم پویاتر است و کاربر نهایی یا مشتری اکنون نیروی محرکه است. این تقاضا برای توجه مصرف کننده باعث ایجاد روش های مختلف بازاریابی شده است که اکنون غالب هستند. Inbound و Outbound دو روش بازاریابی هستند که تضمین می کنند یک برند محصولات و خدمات خود را به مشتریان عرضه می کند.

بازاریابی درونگرا چیست؟

بازاریابی درونگرا یک پدیده اخیر است و به عنوان راهی برای برندها شناخته می شود تا از طریق تلاش ها و تحقیقات بازاریابی پولی، توسط مشتریان دیده شوند. این دسته شامل تبلیغ کسب و کار از طریق وبلاگ ها، پادکست ها، خبرنامه های الکترونیکی، کاغذهای سفید، سئو، بازاریابی رسانه های اجتماعی، ویدئوها، کتاب های الکترونیکی و سایر اشکال بازاریابی محتوا است که برای نزدیک کردن مشتریان به برند ارزشمند است.

بازاریابی برون مرزی چیست؟

برخلاف رویه‌های بازاریابی ورودی، رویدادهای تماس سرد، شرکت در سمینارها و نمایش‌های تجاری، رادیو و تلویزیون، تبلیغات روزنامه‌ها، آگهی‌های تبلیغاتی در مورد بازاریابی، ارسال هرزنامه، بازاریابی تلفنی و سایر روش‌های تجارت سنتی در حوزه تجارت خارجی قرار دارند. به طور خلاصه، می توان آن را به عنوان یک شکل سنتی از بازاریابی تعریف کرد که در آن یک شرکت پیام خود را به مخاطبان هدف ارائه می دهد.

مزایای بازاریابی ورودی و خروجی

مزایای بزرگ ورودی -ماروترا است:

  • افزایش احتمال تبدیل بازدیدکنندگان وب سایت به رهبر

  • این فرصتی را برای تبدیل مشتریان به مشتریان رده بالا فراهم می کند

  • قیمت نسبت به خارج از کشور گران است

  • مشتریان به جای اینکه برند مجبور باشد به مشتری نزدیک شود، از طریق بازاریابی درونگرا به برند می آیند

  • خرده فروشان می توانند از طریق ورودی به مشتریان خود آموزش دهند

  • نظارت آسان تر است و ROI می تواند به طور موثر تنظیم شود

مزایای اصلی بازاریابی برونگرا عبارتند از:

  • این فرصتی را برای ایجاد یک درخواست کلی فراهم می کند

  • فروش خارج از کشور شانس بیشتری برای ایجاد سرنخ دارد زیرا در این صورت کسی می تواند روند را برای آینده شکل دهد.

  • به ساختن تاریخچه برند کمک می کند

نتیجه

بازاریابی می تواند به عنوان ابزاری موثر برای تولید سرنخ استفاده شود. هر دو بازاریابی درونگرا و برونگرا می توانند هدف تولید سرنخ را محقق کنند. سازمان ها 90 درصد از هزینه های بازاریابی خود را به بازاریابی خارجی اختصاص می دهند و تنها 10 درصد آن به بازاریابی درونگرا اختصاص می یابد. این نرخ به زودی تغییر خواهد کرد زیرا مصرف کنندگان اکنون به جای کانال های سنتی به دنیای آنلاین رفته اند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا