دنیای وب

تفاوت بین تبلیغات B2B SEO و B2C SEO

هدف اصلی بازاریابی Business2Business (B2B) و Business2Consumer (B2C) ایجاد ترافیک ، افزایش فروش و افزایش درآمد است.

برای کشف استراتژی های اصلی سئو که به شما در رسیدن به هدف کمک می کند ، ادامه دهید:

1. اهداف کمپین بازاریابی – به طور کلی ، بیشتر مشتریان سئو شرکتهای B2C هستند که در یک محیط تجارت الکترونیکی فعالیت می کنند. با این حال ، هنگامی که مشاغل برای بازاریان شرکت ها پتانسیل رتبه بندی موتورهای جستجو را درک می کند ، بسیاری از سازمان ها به دنبال راه هایی برای پیاده سازی استراتژی موثر SEO B2B هستند. با این حال ، شما باید تفاوت های مهم بین B2C و B2B SEO و پیامدهای آن را درک کنید.

شرکت های B2B به طور کلی فناوری ، نرمافزار ، خدمات ، مهندسی ، محصولات صنعتی و واسطه ای و محصولات فله ای را بصورت عمده فروش می فروشند تا به عمده فروشان ، صادر کنندگان و غیره فروخته شوند. اهداف یک کمپین بازاریابی آنلاین باید روی افزایش ترافیک هدفمند ، افزایش فروش ، افزایش دید آنلاین ، راه‌اندازی یک شرکت در جستجوی محلی ، راه‌اندازی مشاغل خود در رسانه‌های اجتماعی ، افزایش شهرت آنلاین از طریق شهرت مدیریت آنلاین و بهبود سئو متمرکز شود.

شرکت های B2C محصولات و خدمات ملموس تری را به فروش می رسانند. هدف کمپین بازاریابی شما این است که مشتریان بالقوه بیشتری را بدست آورید ، افزایش فروش ، ایجاد آگاهی از برند ، افزایش سهم بازار ، راه اندازی محصولات یا خدمات جدید ، هدف قرار دادن مشتریان جدید ، ورود به بازارهای جدید ، بهبود روابط ذینفعان ، تقویت روابط مشتری و بهبود ارتباطات داخلی و افزایش سود.

اهداف نهایی مبارزات انتخاباتی SMART باید مشخص ، اندازه گیری ، قابل دستیابی ، واقع بینانه و به موقع باشد. برخی از نمونه های B2C رستوران ها و فروشگاه های خرده فروشی هستند.

2. استراتژی های کلمات کلیدی – نقطه شروع برای هر استراتژی جستجوگرها ، تحقیق در مورد کلمات کلیدی است ، جایی که تحقیق در مورد کلمات کلیدی به شما کمک می کند کلمات کلیدی مورد نظر خود را تعیین کنید.

کمپین های B2B معمولاً حاوی کلمات کلیدی مخصوص صنعت هستند (برای درک سؤالاتی که مشتریان احتمالی از خود می پرسند ، آنها را در جستجوی جستجوها تجزیه کنید) که به من نیاز به هوش دارند. کمپین SEO B2B SEO برای تجزیه و تحلیل کلمات کلیدی و هوشمندی برای تنظیم آنها زمان بیشتری می برد. مخاطبان B2B در جستجوی تخصص هستند. جستجوهای مبتنی بر خرید B2B بسیار خاص مانند مشخصات ، ویژگی ها ، عملکرد ، ارزش ، بهره ، بازده سرمایه گذاری ، هزینه محصول و هزینه های عملیاتی مانند نگهداری ، پشتیبانی و عیب یابی است. در بهینه سازی موتور جستجوی B2B ، مهم است که اصطلاحات جستجو را که ممکن است مشتری بالقوه در مراحل مختلف چرخه خرید از آنها استفاده کند ، کاملاً درک کنید.

در تجارت بین شرکت و مصرف کننده ، مردم در حال حاضر ایده کاملی از آنچه می خواهند بخرند ، دارند. آنها می خواهند بهترین منبع برای آن پیدا کنند. در مرحله اول تحقیقات B2C ، افراد معمولاً از اصطلاحات عمومی استفاده می کنند. غالباً در اصطلاحات استفاده شده تفاوت کمتری وجود دارد. بنابراین ، کمپین های B2C بر کلمات کلیدی متمرکز هستند که هر روز مورد استفاده قرار می گیرند یا در نظر گرفته می شوند ، یعنی عمومی و بدون عارضه. در مرحله ارزیابی چرخه خرید ، تمرکز خریدار از جستجوی تأمین کنندگان بالقوه به جستجوی موارد خاص مربوط به محصول یا خدمات مانند عملکرد ، کارایی ، نگهداری و غیره بلافاصله قبل از تصمیم خرید تغییر می کند ، احتمالاً شامل یک دور نهایی تحقیق برای تأیید جهت مورد نظر خریدار است و یک بار. دیگران می توانند از اصطلاحات جستجوی مختلف استفاده کنند.

3. استراتژی محتوا – استراتژی محتوا به معنای برقراری اطلاعات جدید در مورد شرکت ، محصول یا ویژگی جدید است. به عبارت ساده ، مطالبی که قصد دارند شما را در موقعیت مطلوب برای تولید منجر و افزایش فروش قرار دهند.

برای B2B ، استراتژی محتوا با هدف قرار دادن مخاطب از متخصصان صنعت و متخصصان آشنا با شرکت یا محصول شما ، ضمن برجسته کردن مزایای شما نسبت به رقبا انجام می شود. استراتژی محتوای B2B باید از وبلاگ شرکت ، پست های صنعت ، کاربرگ ، گروه های LinkedIn ، صفحات فرود ، انجمن ها و انجمن ها تشکیل شود. بنابراین ، هدف آن آموزش فرد است.

استراتژی اصلی برای بازاریابی محتوای B2C رانندگی بک لینک ها و افزایش رتبه ها است. بنابراین ، آنها به طور کلی برای ارتباطات در نظر گرفته شده اند.

4- ایجاد لینک – فرایندی برای ایجاد لینک در وب سایت های شخص ثالث است که به وب سایت شخصی شما اشاره می کنند و از این طریق حضور شما را در وب تقویت می کنند.

قوام در پیام های B2B و تعامل با مشتری اساساً به معنای صبر است. کمپین های B2B هنوز هم روی تبدیل تمرکز می کنند ، به راحتی انجام نمی شود. کمپین های SEO B2B اغلب تمایل دارند تعداد شاخص های پایین را به عنوان یک شاخص کلیدی عملکرد افزایش دهند ، و هدف از ایجاد لینک ها هدایت ترافیک واقعی و با کیفیت بالا به وب سایت شما و بهبود رتبه سایت شما با Google و سایر موتورهای جستجو است.

کمپین های B2C معمولاً روی تبدیل و برنده های سریع تمرکز دارند. بنابراین ، ساختمان لینک B2C هر ماه بیشتر روی فروش و درآمد تمرکز می کند ، زیرا فروش در جلسات کوتاهتر اتفاق می افتد ، به طور کلی از بازدیدهای یک جلسه یا چند جلسه طی روزها و هفته ها.

5- معیارهای تبدیل – چرخه عمر فروش است: فروش طولانی ، فروش در مقابل خرید کوتاه و پولی در نظر گرفته شده.

راهنمایی بازدید کنندگان سایت از طریق کانال مشخص شده B2B اعمال نمی شود. بنابراین ، تمرکز شما باید بر این باشد که بازدید کنندگان بتوانند به مطالب عمیق تر در سایر مطالب مرتبط با اعتماد اعتماد کنند. معمولاً انگیزه اصلی تصمیم گیری در مورد خرید B2B ریسک پذیری یا ترس از تصمیم گیری نادرست است. بنابراین ، یکی از اهداف اصلی محققان B2B بعد از کلیک برای رسیدن به سایت شما ارزیابی شرکت و پیشنهادات آن است. یک معامله متوسط ​​B2B بسته به محصول یا خدمات فروخته شده و تعداد تصمیماتی که باید طی فرایند خرید اتخاذ شود ، می تواند از هر 3 تا 24 ماه طول بکشد.

درصد تبدیل در یک محیط B2C معمولاً به عنوان درصد کلیکهای ارگانیک انجام می شود که منجر به فروش شد. تجزیه و تحلیل دقیق به نسبت تبدیل می رود. زیرا سرکوب فروش در B2C SEO بسیار محکم و کوتاه است. این می تواند به اندازه گیری اثر بهبود به راحتی و بلافاصله کمک کند. معامله B2C می تواند بطور متوسط ​​در هر نقطه از چند دقیقه تا چند هفته اتفاق بیفتد ، جایی که معمولاً تعداد تصمیم گیرندگان کمتر از دو نفر است و روند خرید مشخص است.

استراتژی SEO برای موفقیت هر کسب و کار بسیار مهم است. بنابراین ، یک شرکت SEO معتبر می تواند به شما در درک تفاوت های بین B2B SEO و کمپین های SEO B2C کمک کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا