دنیای وب

تفاوت جدول های قابل جمع شدن Correll با جداول Lifetime چیست؟

تولید کنندگان میز تاشو بسیاری در ایالات متحده وجود دارد.

Lifetime Products and Correll، Inc. آنها خانه آمریکایی را صدا می کنند. این دو کارخانه همچنین موارد مشترک زیادی دارند: 1 ، هر دو کارخانه در ایالات متحده دارند. 2 ، هر دو آنها جداول تاشو پلاستیکی قابل مقایسه تولید می کنند. و 3 ، هر دو برای چندین دهه وجود داشته است. در تمام این شباهت ها ، تفاوت عمده ای در خط تولید و فرآیندهای کلی وجود دارد که در زیر شرح داده خواهد شد.

تفاوت در ساخت جداول تاشو و زمان سربازی کلی آن است.

در حالی که Lifetime Products یک کارخانه تولید میز در یوتا نگهداری می کند ، همچنین یک کارخانه خارج از کشور را در چین نگهداری می کند. هدف از این گسترش این بود که بتوانم با تولیدکنندگان دیگری که محصولات مشابه Lifetime را در خارج از ایالات متحده ارزان تر می کردند ، رقابت کند. با این اوصاف ، محصولات Lifetime با قرار گرفتن در یوتا مقدار زیادی از محصولات خود را تولید می کند. کدام یک از بسته بندی های آنها به طور واضح کشور مبدا را برای میزهایشان نشان می دهد. از طرف دیگر ، کورل محصول خود را به طور کامل در آرکانزاس تولید می کند (از زمان نوشتن این مقاله). کارخانه کورل از نیازهای تولیدی و همچنین روند فروش آنها پشتیبانی می کند.

در حالی که حفظ مکانهای ایالات متحده برای انبارهای آنها منجر به زمان حمل و نقل سریع با سفارشات آنها می شود ، زمان تحویل بین دو شرکت می تواند بسیار متفاوت باشد. میزهای تاشو همیشه مادام العمر ذخیره می شوند و اغلب ظرف 1 روز کاری از انبار خارج می شوند. از طرف دیگر ، کورل دارای دو سرویس جداگانه است. یکی کشتی اکسپرس (1 تا 3 روز کاری برای خروج از انبار) و دیگری کشتی استاندارد ساخته شده به سفارش (3 تا 7 روز کاری برای خروج از انبار). معنی این برای شما به عنوان مشتری این است که شما باید درمورد توزیع کننده ای که از آن خریداری می کنید تحقیق کنید ، می خواهید از چه نوع کالایی در مورد بازه زمانی که می توانید انتظار ارسال سفارش خود را داشته باشید ، بدانید. خوشبختانه ، شما هرگز نگران دوره های طولانی تأخیر سفارش نیستید زیرا اگر کالا کالای حمل و نقل سریع نباشد ، کالا بصورت سفارشی ساخته می شود و به زودی پس از تولید ترک خواهد شد. نکته منفی Lifetime این است که آنها محصولات مختلف خود را به صورت عمده تولید می کنند و بقیه اقلام را احتکار می کنند. این بدان معناست که شما احتمال بسیار بیشتری برای داشتن سفارشات معلق دارید که ممکن است تحویل سفارش شما را تا یک ماه به تأخیر بیندازد. اگر این مدل در چین تولید شود ، این مشکل بیشتر می شود. مانند محصولات Correll ، اگر در مورد مقدار موجودی که سفارش می دهید س questionsالی دارید ، همیشه از فروشنده در مورد وضعیت موجود موجود س askال کنید.

مقایسه کیفیت و تطبیق پذیری جداول تاشو و مادام العمر Correll.

هر دو شرکت میزهای پلاستیکی تولید می کنند که از نظر مشخصات و ویژگی ها نزدیک به یکسان هستند. آسانترین راه برای درک محصولات موجود ، لیست کردن چندین مدل به ترتیب دوام و کاربرد مورد نظر است. در انتهای پایین طیف Correll، Inc. CP Series قرار دارد. این جداول تاشو برای استفاده های سبک و غیر متداول است. به این ترتیب ، این جداول فقط با دو سال ضمانت ارائه می شوند. مرحله بعدی جدول های سنی است. این جداول به طور مرتب برای مشاغل متوسط ​​استفاده می شود. محصولات مادام العمر تمام میزهای تاشو استاندارد را به مدت 10 سال و جداول را به نصف برای 2 سال تضمین می کنند. سرانجام ، یک گام به جلو که سری R کورل خواهد بود. از این مدل میز تاشو می توان در شرایط سنگین و تکراری استفاده کرد. کورل این جداول را به مدت 5 سال تضمین می کند. از آنجا ، کورل فقط میزهای تاشو را ارائه می دهد که پلاستیک ساخته نشده است. کورل میزهای تاشو ملامینه ، روکش لمینت فشار بالا و هسته تخته سه لا را ارائه می دهد.

هر دو شرکت شرکت های قدیمی هستند ، اما یکی از آنها در بازار میزهای تاشو کوچکتر است.

کورل ، شرکت تقریباً همیشه او در تجارت میزهای تاشو است. محصولات هدف آنها میزها و صندلی های تاشو برای کلیساها ، مدارس و شهرداری ها بود. محصولات مادام العمر از جدیدترین ورود کنندگان در بازار میزهای تاشو هستند. ورود آنها در دهه 1990 بود که آنها شروع به تسلط بر کار ضربه کردند. گرچه این لزوما دلیلی برای خرید یا نخریدن از هر یک از شرکت ها نیست ، اما به خوبی بیانگر تجربه و تخصص شرکت ها در محصولات مربوطه می باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا