دنیای وب

تفاوت حمل و نقل داخلی و حمل و نقل بین المللی

اگر می خواهید در مسافت های طولانی تجارت کنید ، اما با هزینه حمل و نقل گیج شده اید ، مهم است که سعی کنید برای درک آنها وقت بگذارید ، بنابراین بدانید که آیا بیش از شانس خدماتی که با آن سرو کار دارید پرداخت می کنید یا اینکه در طول زندگی معامله می کنید. در این مقاله اطلاعاتی ، من تفاوت بین حمل و نقل داخلی و حمل و نقل بین المللی را بحث خواهم کرد ، بنابراین شما درک عمیق تری از هر دو مفهوم خواهید یافت.

حمل و نقل داخلی اصطلاحی است که به حمل و نقل کالا از یک مکان در یک کشور به مکان متفاوت در همان کشور گفته می شود. حمل و نقل داخلی می تواند مسافت نسبتاً کوتاهی مانند حمل کالا از یک شهر به شهر همسایه را طی کند یا می تواند مسافت بسیار بیشتری مانند حمل کالا از ساحل شرقی به ساحل غربی را نیز طی کند. اصطلاح حمل و نقل بین المللی برای حمل و نقل کالا از یک کشور به کشور دیگر استفاده می شود. مانند حمل و نقل داخلی ، مسافت طی شده در حمل و نقل بین المللی می تواند بسیار متفاوت باشد. اگرچه حمل و نقل کالا فقط در چند مایل از یک شهر مرزی به شهر دیگر انجام می شود ، اما هنوز کالای حمل و نقل بین المللی است. از طرف دیگر ، کالاها ممکن است هزاران مایل از ایالات متحده آمریکا به جمهوری خلق چین منتقل شوند!

اگرچه مسافت ممکن است در هزینه های حمل و نقل نقش داشته باشد ، اما در مورد هزینه های تجاری “همه چیز” نیست. تحویل طولانی تر داخلی ، به دلیل هزینه های دیگر ، معمولاً کمتر از حمل و نقل بین المللی کوتاهتر است. هنگامی که بسته از مرز عبور می کند ، شما اغلب مجبور به پرداخت هزینه های اضافی مانند هزینه های گمرک و تولید هستید. این کشورها توسط بسیاری از کشورها برای جلوگیری از هزینه های کالاهای خارجی که اقتصاد داخلی را فلج می کند ، تحمیل می شوند. هزینه های گمرکی و مالیاتی غالباً از کشوری به کشور دیگر متفاوت است ، به این معنی که حمل و نقل به کشوری که دور از شما باشد معمولاً ارزان تر از حمل و نقل به کشوری است که در آستان شما واقع شده است. زیرا دولت ممکن است برای کمک به کاهش هزینه های تجارت فرامرزی با این کشورها در مورد توافق نامه های تجاری مذاکره کرده باشد.

روش های حمل و نقل که برای حمل و نقل بین المللی و داخلی استفاده می شود نیز می تواند متفاوت باشد. کسانی که به حمل و نقل بین المللی نیاز دارند بطور منظم بارهای دریایی یا هوایی را انتخاب می کنند ، در حالی که کسانی که تحویل داخلی می کنند ممکن است تحویل از طریق زمین را انتخاب کنند. این بدان معنا نیست که حمل و نقل بین المللی از طریق زمینی یا حمل و نقل داخلی با هواپیما قابل انجام نیست ، زیرا این دو گزینه در دسترس است. این اغلب به بازه زمانی بستگی دارد که بسته باید تحویل داده شود و مکانی که بسته باید به آنجا حمل شود. به عنوان مثال ، اگر حمل و نقل را به مقصد خود (در کشور) انتخاب کنید ، معمولاً سریعتر می رسد ، اما احتمالاً هزینه بیشتری نیز دارد. پرواز در مسافت های کوتاه غیر عملی خواهد بود ، بنابراین بیشتر افراد مسیر را انتخاب می کنند ، اگر این یک ملاحظه باشد

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا