دنیای وب

تفاوت حمل و نقل قطره ای ، عمده فروشی سبک و عمده فروشی چیست؟

هنگام سفارش محصولات از یک خرده فروش ، ممکن است خرده فروش از روش های مختلفی برای تحویل محصول به مشتری یا شرکت استفاده کند. سه اقدام معروف حمل و نقل قطره ای ، مقدار کم و عمده فروشی است. بسته به درخواست خاص و / یا درخواست مشتری ، ممکن است از یک یا همه آنها استفاده شود. برای تصمیم گیری به عنوان خرده فروشی بهترین تصمیم ، مهم است که تفاوت های خاص بین هر روش را بدانید.

حمل و نقل قطره ای توافقی برای ارسال مستقیم فروشنده به مشتری شما است. دنیای تجارت الکترونیکی افزایش چشمگیری در استفاده از حمل و نقل قطره ای نشان داده است. اگر شروع تجارت آنلاین خودتان به شما علاقه مند است ، ممکن است حمل و نقل دریایی پاسخ شما باشد. بدون نیاز به مقابله با توسعه محصولات جدید ، ایجاد یک منطقه ذخیره سازی برای این محصولات ، یا ایجاد زیرساخت حمل و نقل / دریافت. کاری که حمل و نقل قطره ای انجام می دهد این است که به شما امکان می دهد محصولات با کیفیتی را در وب سایت خود بفروشید و شخص دیگری را نگران انتقال محصول به مشتری کنید.

اگرچه به نظر می رسد یک ترتیب عالی است ، به ویژه برای یک بازاریاب آنلاین کسب و کار ، اما مزایا و معایبی دارد. علاوه بر اینکه نگران حمل و نقل محصول خود به مصرف کننده نیستید ، چند مزیت دیگر نیز وجود دارد. این باعث صرفه جویی در پول شما می شود. با توجه به اینکه مجبور نخواهید بود پول را به موجودی کالا محدود کنید ، می توانید آن پول را در قسمت دیگری از تقاضای کسب و کار خود قرار دهید. همچنین ، از آنجا که نیازی به خرید موجودی کالا ندارید ، دیگر لازم نیست نگران به تاریخ افتادن محصول خود باشید. می توانید فوراً یک محصول را از موجودی خود حذف کرده و کالای دیگری را به جای آن حمل کنید.

در مورد نقاط ضعف سیستم شارژ سریع ، مهمترین مسئله رقابت و فراوانی آن است. اطمینان حاصل کنید که محصولی که برای تبلیغ انتخاب می کنید بی نظیر است. قبل از اینکه تصمیم بگیرید کدام محصول را رها کنید ، تحقیق کنید. اطمینان حاصل کنید که صدها یا حتی هزاران کارآفرین در حال تبلیغ مورد خاص خاص نیستند. رقابت خوب است ، اما اگر نمی توانید با رقابت رقابت کنید ، وقت و پول خود را هدر می دهید.

یکی دیگر از روشهای معمول حمل و نقل عمده فروشان سبک است. با محبوبیت روزافزون سازمان های خرده فروشی آنلاین ، عمده فروشی عمده فروشی سبک به کار با عمده فروشان واقعی که توافق می کنند مقادیر زیادی از محصول را به صورت آنلاین از خانه برای کارآفرینان ارسال کنند ، اشاره دارد.

روش کار تجارت عمده فروشی سبک این است که عمده فروشان مقدار کمی از کالای مورد علاقه شما را به بازار عرضه می کنند. با این کار می توانید آن را مستقیماً در خانه خود ذخیره کنید. پس از نمایش محصول ، وب سایت تجارت الکترونیکی خود را توسعه خواهید داد. سپس هنگامی که افراد از وب سایت شما خرید می کنند ، شما شخصاً محصول را بسته بندی کرده و برای مشتری ارسال می کنید. وقتی محصول تمام شد ، باید مجبور شوید به یک عمده فروش سبک مراجعه کنید و محصولات بیشتری سفارش دهید. مشابه حمل و نقل قطره ای ، اما از آنجا که بسته را خودتان حمل می کنید ، می تواند در طولانی مدت در هزینه شما صرفه جویی کند. شما قبلاً هزینه انبار و انبار دارید ، اما اغلب می توانید محصولات خود را با قیمت ارزان تری از فروشنده خود دریافت کنید.

سرانجام روند عمده فروشی است. عمده فروشی به سادگی فرآیند فروش مقادیر زیادی با تخفیف است که توسط یک خرده فروش مجدداً فروخته می شود. هنگام خرید کالایی به صورت عمده ، باید توانایی ذخیره مقدار زیادی از کالایی را که برای فروش مجدد انتخاب می کنید ، داشته باشید. سپس محصول را بسته بندی کرده و در زمان فروش برای مشتریان خود حمل می کنید. حتی اگر محصول را با قیمت پایین دریافت می کنید ، هنگام انتخاب این روش توزیع باید سایر فاکتورها را نیز در نظر بگیرید. با احتساب فضای مورد نیاز ، احتمال اینکه محصول شما از رده خارج شود و شما در مقادیر زیادی از محصول گیر بیفتید و توانایی ارسال هر فروش را خود داشته باشید.

هنگام تصمیم گیری برای استفاده از روش توزیع برای تجارت خود ، همه عوامل را در خاطر داشته باشید. اگرچه مزایا و معایبی برای هرکدام وجود دارد ، شما باید یکی از مواردی را که به بهترین وجه مناسب سبک زندگی و اهدافی است که برای رسیدن به آن انتخاب می کنید انتخاب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا