دنیای وب

تفاوت فاحش بین بازاریابی وابسته و بازاریابی MLM

اگر وقت داشته باشید ، در صنعت بازاریابی شبکه ای کار می کنید؟

این سوالی است که می خواهم از مردم بپرسم وقتی با من در مورد نیاز به درآمد بیشتر صحبت می کنند. و بسته به پاسخ آنها ، می خواهم این سال را ادامه دهم ، آیا شما تفاوت بین بازاریابی وابسته و بازاریابی MLM را می دانید؟

تجربه من این است که آنها تفاوت این دو مدل تجاری را درک نمی کنند. و این مدل های تجاری بسیار متفاوت هستند. اگر مردم تفاوت را درک کنند. موفقیت بیشتر و شکست بسیار کمتر خواهد بود. “

بازاریابی وابسته مانند کار به عنوان فروشنده است. شما در یک شرکت موقعیت دارید و ماموریت شما تبلیغ محصول یا خدمات و بستن فروش است. بازاریاب خوب شخصی است که عاشق کپی ، چسباندن و پخش تبلیغات باشد.

مدل کسب و کار برای MLM بسیار متفاوت است. برای موفقیت به کارآفرینی واقعی نیاز است. این یک مدل تجاری نیست که بتوان کپی و جایگذاری کرد ، منتشر کرد و پیش بینی هر نوع موفقیت را داشت. بازاریابی رابطه ای یا همان بازاریابی رابطه ای که این روزها به آن می گویند ، کار زیادی می برد.

در زیر برخی از نیازها و مهارت های مورد نیاز برای رشد یک کسب و کار موفق MLM ذکر شده است.

ابتدا باید برای آموزش آماده باشید. هر شرکت MLM دفترچه راهنما و سیاست های خاص خود را دارد و هیچ دو دفترچه راهنما دقیقاً یکسان نیستند. بنابراین قبل از شروع کار خود ، این اسناد را خیلی دقیق بخوانید.

دوم ، شما می خواهید تا آنجا که ممکن است در مورد محصول بدانید. شما نمی دانید که از مزایای محصولات خود و اینکه چگونه می توانند به مشتری بالقوه ارزش افزوده اطلاع نداشته باشند ، اشتباه کنید.

سوم ، شما می خواهید با یک اسپانسر پیشرفته تماس بگیرید یا اگر او در دسترس نیست یا تازه وارد تجارت نیست ، یک رهبر تیم را پیدا کنید. شما برای راهنمایی و راهنمایی به شخصی با دانش نیاز دارید. اما مهمتر از همه ، شما می خواهید یاد بگیرید.

معیارهای هر شغلی صرف نظر از اینکه این شغل بصورت کاملاً فعال بصورت یک کسب و کار آفلاین ، یک تجارت آنلاین یا هر دو باشد ، شما می خواهید بدانید که چگونه افراد را برای رشد یک تیم در حال کار استخدام کنید

مدل های کسب و کار MLM با رشد خوب خوب و خوب رشد می کنند و باید به این نکته توجه داشت که تا زمانی که محصول فروخته نشود ، هیچ حجمی وجود ندارد.

در بیشتر مدل های تجاری MLM ، حداقل پاداش اندازه جایی است که پول باقیمانده تولید می شود. بنابراین ، فروش محصولات و همچنین جذب اعضای جدید قطعاً سوخت مورد نیاز برای هدایت مدل کسب و کار MLM است.

من دوست دارم از این طریق به آن فکر کنم ، فروش محصول برای موتور بنزینی است و استخدام روغنی است که موتور را روغن کاری می کند و عملکرد آن را روان حفظ می کند.

اگر به کار آنلاین علاقه دارید ، قبل از جهش ایمان برای پیوستن ، به مطالعه تفاوت بین دو مدل تجاری بپردازید. این می تواند تفاوت بین موفقیت و شکست باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا