دنیای وب

تفکر منطقی یا خیالی؟

آیا شما یک متفکر منطقی هستید یا خیالی؟

در اینجا مثالی از تفکر اکثر مردم آورده شده است. این گفتگویی است که از سوالی درباره Quora در اینترنت بوجود می آید. منعکس کننده میزان خود فریبی است وقتی که مردم فکر می کنند در مسیر درست قرار دارند. کاملاً واضح است که برداشت آنها مخدوش است. من به طور مداوم در تلاش برای بهبود سلامت روان جامعه هستم ، اما می ترسم این یک جنگ شکست خورده باشد. به نظر می رسد که ما در دنیای زامبی زندگی می کنیم که مردم توانایی خود را برای استفاده از یک رویکرد منطقی برای هر مشکلی از دست داده اند. خود یا خود بزرگترین عامل دستکاری ذهن است. اکثر مردم نمی دانند که چگونه تفکر آنها بر سلامت جسمی و روانی آنها تأثیر می گذارد و به نظر می رسد با دانستن نحوه کار ذهن ما نمی توان اذیت بسیاری از مردم را ایجاد کرد.

یک سوال:

آیا آزادانه آنچه را که فکر می کنیم انتخاب می کنیم یا ذهنمان ناخودآگاه افکارمان را کنترل می کند؟

پاسخ من:

“این همان چیزی است كه من به آن تفكر پیچیده می گویم كه در آن من تعجب می كنم كه شخصی برای پرسیدن سوالی در تلاش است تا سوالی را بپرسد. اگر به این روش می اندیشید ، وضعیت غم انگیزی را نشان می دهد. من بسیار توصیه می كنم كه برای بدست آوردن مقداری خودشناسی و خواندن ذهن خود ، كتاب بخوانید. در ذهن شما متفكری وجود دارد (” گردو “پشت فرمان) تفکری انجام می دهد که بر ضمیر ناخودآگاه شما تأثیر می گذارد. لطفا سعی کنید منیت را درک کنید. یک متفکر می تواند خود را گمراه کند و تصور کند که شخصی کنترل او را کنترل می کند ، اگر نمی فهمد که چگونه ضمیر ناخودآگاه کار می کند.

تعلیق مایع:

“من س questionsال می کنم زیرا واقعاً برایم مهم است. درغیر اینصورت به خود زحمت نمی دهم. من این س askingال را می کنم که کتابی در این زمینه ننوشته ام و بنابراین نمی دانم همه چیز در مورد یک موضوع چیست.

Quora چگونه خواهد بود اگر س understandingالات ما بدون هیچ گونه فهم از شخص سوال کننده مورد تهمت و قضاوت قرار گیرد؟ پیچ خوردگی هیچ ارتباطی با آن ندارد.

و به گفته آنا ، من کتاب شما را نخواهم خواند زیرا شما از این س asال به عنوان ابزار آشکار بازاریابی استفاده کرده اید ، نه اینکه مرا تشویق کنید تا از طریق حکایت های اطلاعات مفید بیشتر جستجو کنم.

اگر نمی خواهید به س myال من پاسخ دهید ، بهتر است از ابتدا این کار را نکنید. “

پاسخ من:

“از نظر شما متشکرم. همانطور که مشاهده می شود ، افراد زیادی واقعاً به دانستن حقیقت ذهن اهمیت نمی دهند. ببخشید اگر شما را آزرده خاطر کنم.

آخرین نظر مایع:

“از اینکه دکتر پیگیری کردید متشکریم. ما هیچ جرمی مرتکب نشده ایم.”

این مورد نشان می دهد که درک هر معنایی از شناخت برای هر کسی که می خواهد سلامت روانی خود را بهبود ببخشد بسیار مهم است. ادراک بر تفکر ما تأثیر می گذارد ، و تفکر ما بر رفتار و عملکرد ما تأثیر می گذارد. وقتی ما درباره هر موضوعی برداشت تحریف شده داریم ، ممکن است فکر کنیم که حق با ماست و در عین حال می توان اشتباه کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا