دنیای وب

تقلب برای جلوگیری از – HYIP Bubble Burst

هر برنامه سرمایه گذاری با بازده بالا – یا همانطور که مشخص است HYIP – چیزی بیش از یک کلاهبرداری در ساخت نیست.

ما اینجا هستیم تا به صورت آنلاین درآمد کسب کنیم ، اما هر از گاهی به سایت هایی می مانیم که مبالغ غیر منطقی را برای پرداخت سپرده کوتاه مدت ارائه می دهند. برخی از این سایت ها مبالغی مضحک ارائه می دهند ، در برخی موارد تا 275٪ برای واریز سه روزه. با تنظیم وسوسه ، تمام نیازهای کلاهبرداری این است که ماهی های احمقی مثل ما قلاب طعمه را بگیرند ، خط بکشند و غرق شوند. HYIPs کاربران ساده لوح اینترنت را فریب می دهد تا مقداری از پول سخت خود را با وعده های سود بالا واریز کنند.

بعد از آن ، واقعیت به سختی گاز می گیرد و می خندد. آیا می خواهید حدس بزنید کجا ما را گاز می گیرد؟ آره! این مکان است

نمودارهای HYIP نمودارهای Ponzi هستند که برای آرام کردن ما در فکر اینکه وب سایت در واقع بازده بالایی را برای ما به ارمغان خواهد آورد ، طراحی شده است. این سایت ها به گونه ای ایجاد شده اند که می توانیم مشاهده کنیم سپرده های ما روز به روز در واقع رشد می کنند و در مورد تاریخچه پرداخت ممکن است یکی دو تأخیر رخ دهد. بیشتر اوقات ، از طریق مدیر وب ایمیل دریافت می کنیم که وی برخی از مشکلات حساب را در بانک خود دارد که باید ظرف مدت یک روز حل شود. پس از چند ساعت ، سایت بسته می شود. بعضی اوقات ، کاملاً برطرف می شود.

HYIP ها پرداخت نمی كنند و تعداد معدودی كه این كار را می كنند اساساً در حال چرخش پول از اعضای دیگر “ساده اندیش” برای ما هستند. اما هیچ طرح HYIP بیش از چند روز طول نمی کشد و حتی برخی فقط برای چند ساعت اجرا می شوند. هیچ راهی منطقی برای سایت / شرکت مورد نظر برای سرمایه گذاری و ارائه چنین بازدهی هنگفتی وجود ندارد ، حتی اگر این امر در یک امر غیرقانونی باشد. این باید ما را به فکر بیندازد ، درست است؟ متأسفانه ، فکر بدست آوردن 200٪ یا بیشتر از سپرده سه روزه کافی است تا ما را به این افراد جذب کند.

سایتهایی که بازده بالایی را با سپرده یک روزه ، سه روزه یا حتی یک ماهه برای بازدهی بسیار زیاد ارائه می دهند ، سایتهای HYIP محسوب می شوند. حداقل اگر قصد داریم پول خود را در یک چاه بی پایان نریزیم ، بهتر است که به چنین سایت هایی اسکله جاداری بدهیم. این سایتها فقط به یک دلیل در اینترنت هستند و آن هم کسب درآمد نه برای ما بلکه برای مدیر وب است.

به هر تعداد روش وجود دارد که بتوانیم از طریق اینترنت درآمد کسب کنیم و قطعاً HYIP یکی از این راه ها نیست. تنها کاری که باید انجام دهیم اگر هرگز بخواهیم با سایت هایی از این دست روبرو شویم اجرای واقعی تپه است – از جمله کیف پول ما!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا