دنیای وب

تقلب در فروش نفت خام نیجریه: گواهینامه تخصیص و اسناد نفت خام خریداران نفت

چگونه اطمینان حاصل کنیم که تخصیص یا سند فروشنده نفت خام نیجریه درست یا واقعی است؟

این یادداشت از یک گزارش تحقیقاتی در مورد این موضوع ، توسط آفریقایی ها در America News Watch ، یک سازمان غیرانتفاعی مستقر در نیویورک ، در آگوست 2010 انجام شده است ، خلاصه این موضوع است:

“بسیاری از فروشندگان واقعی نفت خام در نیجریه وجود دارند اما مشکل فروشندگان واقعی است که قابل تأیید هستند. تجارت نفت خام یک تجارت پر رونق و رونق است و به نظر می رسد بسیاری از مردم می خواهند وارد آن شوند. خریداران از کشورهای دیگر در حال برقراری ارتباط با فروشندگان در نیجریه در حکم خرید نفت خام نیجریه. [But the business is now full of]… کلاهبرداران در راه بازگشت هستند. وی افزود: “فروشندگان زیادی نفت خام در نیجریه وجود دارد ، اما چالش این است که بتوانید فروشندگان واقعی و قابل تأیید پیدا کنید.” “

در واقع ، همانطور که این نویسنده به طور گسترده ای در جای دیگری در مطالعه دیگری مستند کرده است ، این ادعا که در دنیای مرموز خرید و فروش نفت خام بین المللی ، چشم انداز به معنای واقعی کلاهبرداری و کلاهبرداری از کلاهبرداران و کلاهبرداران است ، اکنون این یک چیز ثابت است ، یک واقعیت ثابت است که نمی توان در صنعت خرید و فروش نفت بین المللی معاصر هیچ بحث و اختلاف جدی وجود ندارد.

در نتیجه ، با توجه به این واقعیت آشکار که “فروشندگان واقعی نفت خام بسیاری در نیجریه وجود دارند اما مشکل فروش واقعی و قابل تأیید است” ، س bigال بزرگ میلیون دلاری این است: به عنوان خریدار نفت ، چگونه این فروشندگان را در میان همه ، چه کسانی “واقعی و قابل تأیید” هستند؟

کلید؟ اکثر کارشناسان می گویند ، در مورد نیجریه ، شما (خریدار نفت خام) اساساً باید فروشنده ادعایی را بخواهید و اسناد اصلی و مدارک دیگر درباره تخصیص واقعی BLCO و FLCO از NNPC نیجریه را به شما نشان دهد و همچنین شواهدی مبنی بر عدم انجام این محصول. در حال حاضر در دسترس است. (برای نیجریه ، NNPC ، نماینده شرکت ملی نفت نیجریه ، یک شرکت فدرال است که خرید و فروش نفت را مدیریت می کند ، از جمله تخصیص اختصاص یافته برای فروشندگان واقعی نفت خام در نیجریه.)

اسناد اصلی در صنعت خرید / فروش نفت خام نیجریه

برخی از اسناد اصلی وجود دارد که در خرید معاملات نفت خام نیجریه بسیار مهم است. این مدارک شامل اسناد زیر است:

– اسناد حمل و نقل فروشنده ، مانند: بارنامه پاک اقیانوس ؛ فاکتور تجاری فروشنده

– اثبات فروشنده محصول (شامل مجوز صادرات و تأیید صادرات ، صادر شده توسط دولت کشور ، بیانیه در دسترس بودن محصول ، توافق نامه ذخیره بندر و غیره است)

– گواهی کیفیت و مقدار SGS / Sayboat که در بندر بارگیری صادر شده است

گواهی مبدا issued صادر شده توسط NNPC

– گواهی اصالت صادر شده توسط NNPC

– منشور طرف توافق نامه در کشتی که احتمالاً برای اجاره کننده کشتی صادر شده است تا نشان دهد کشتی واقعاً به نام فروشنده تعیین شده اجاره داده شده است.

– پرسشنامه Q88 که توسط مدیران کشتی با ارائه اطلاعات و مشخصات مربوط به کشتی تکمیل شده است.

– و غیره.

اثبات محصول

شاید مهمترین اسنادی که خریدار نفت خام از فروشنده نیاز دارد ، اثبات محصول مناسب (POP) است. این سند ، که باید توسط بخش مربوطه NNPC در ابوجا ، نیجریه صادر شود ، به عنوان نشانه واضحی برای خریدار نفت خام است که صاحب کالای نفتی دارایی واقعی کالا را دارد و همچنین به عنوان نشانه ای عمل می کند ، حداقل در زمان معامله (اما فقط در آن زمان) ، فروشنده کالایی را برای فروش در دسترس دارد.

مهم: نباید فقط به هر شکلی از POP باشد. باید در قالبی باشد که امکان تأیید آسیب شناختی را برای اطمینان از صحت و سقم آن فراهم کند. بر اساس تحقیقات این نویسنده ، برای اطمینان از بهترین احتمال دستیابی به این هدف ، دو نوع اساسی از اسناد POP قابل قبول وجود دارد و نه فقط سایر موارد ، و فقط باید فروشندگانی باشند که اسناد POP آنها معیارهای اسناد POP “ترجیحی” را دارند. برای سرگرمی یا حضور.

POP باید شرایط زیر را داشته باشد.

آ). این باید حاوی اسناد کشتی فعلی بارگیری شده باشد (به عنوان مثال نباید بیش از دو روز داشته باشد ، در غیر این صورت بلافاصله سند رد می شود زیرا ممکن است به معنی عدم دسترسی کشتی دیگر باشد) ، و باید شامل اسناد زیر باشد:

من هستم. اختیار فعلی هیئت مدیره (ATB). فروشنده باید برای بررسی خریدار ، ATB را به طور خاص برای خریدار اولیه (گیرنده) نفت خام که کشتی به نام آن صادر شده است ، ارائه دهد. نام موجود در ATB باید دقیقاً با نام POP و سایر اسنادی که در اینجا ذکر شده مطابقت داشته باشد. و در اینجا دوباره ، ATB باید جاری باشد – یعنی بیش از 2 روز نباید باشد. (ATB که بیش از 2 روز از عمر آن می گذرد باید به طور خودکار نمایانگر شناوری باشد که دیگر موجود نیست و بنابراین قابل قبول نیست).

دومین. گواهی کیفیت

سوم. گواهی مبدا

چهارم نشانه بار

v گزارش کشتی

ششم گواهی مقدار.

هفتم سیاست حمل و نقل

Viii ATS (مرجع فروش) از NNPC

ب) جزئیات کشتی را ارائه دهید.

به طور کلی ، خریدار ممکن است جزئیات کشتی مانند موارد زیر را درخواست کند (و بنابراین فروشنده باید آماده و مایل به آزاد کردن باشد) ، نام کشتی: نام کشتی ، محل کشتی ، نام IMO ، علامت تماس و سایر مشخصات کشتی. دلیل این ضرورت این است که خریدار می تواند کشتی مذکور را ردیابی کرده و از موجود بودن آن اطمینان حاصل کند.

ج) این اسناد را نیز از NNPC ارسال کنید

همانطور که در POP ، لباس مرفه قبل از شروع تجارت با آنها برای خریداران معتبری مانند International Dealings International از هر فروشنده AWR مورد نیاز است ، موارد دیگری که ممکن است از فروشنده خواسته شود اغلب موارد زیر است:

= قرارداد اجاره / مجوز از NNPC ، و

= نامه فروش مجاز (ATS) از NNPC. یک نامه مجوز فروش که نامه واگذاری نیز خوانده می شود ، که معمولاً باید از بخش بازاریابی نفت خام NNPC ارسال شود ، در اصل سند رسمی است که به خریدار نشان می دهد فروشنده در واقع از نمایندگی رسمی دولت برای نفت خام اختیار دارد. محصولی که می فروشد. (معمولاً باید در قالب کاغذ و روی کاغذ NNPC باشد ؛ باید حاوی تاریخ صدور و تاریخ انقضا باشد و امضا شده باشد. نسخه های اسکن شده سند کامل هستند. همه اسناد باید دارای گواهی ، معتبر ، قابل اعتماد و قابل تأیید باشند.)

= اگر به عنوان مثال ، فروشنده ادعا می کند که محموله پاکسازی شده است ، پس معمولاً باید بتوانند جزئیات کشتی CPA (قرارداد طرف منشور) ، ATL (سازمان بارگیری) و Q88 را ارائه دهند.

خوب ، اما چگونه اطمینان حاصل می کنید که این اسناد اصل هستند؟

خوب ، فرض کنید شما کتابچه راهنمای محصول مناسب و سایر اسناد اساسی مانند مورد بالا را جمع آوری کرده اید. در فعل انتقادی ، یک کلید وجود دارد که هنوز برای شما باقی مانده است – چگونه می توانید مطمئن باشید که این اسنادی که از فروشنده دریافت کرده اید حتی مفید هستند؟ آیا اطمینان از جدی گرفتن پیشنهاد فروشنده واقعی ، واقعی ، معتبر و اصلی است؟

این س oftenال اغلب برای خریدار مهمترین س becauseال است زیرا ، به طور معمول ، اکثر کلاهبرداران و هنرمندان متقلبی که در صنعت نفت خام نیجریه کار می کنند ، صرفاً تقلبی و کپی برداری ماهر از هر سند صنعت قانونی هستند که در فرآیندهای خرید و فروش توسط پالایشگاه ها و نهادها مورد استفاده قرار می گیرد. دولت و کسانی که مهارت بالایی در کار دارند. بنابراین ، خریداران از پذیرفتن هرگونه سندی که فروشندگان یا ادعاهایی که مطرح می کنند ، کاملاً محتاط هستند ، مهم نیست که قانع کننده یا واقعی به نظر برسند! و معنی همه اینها این است که یکی از مهمترین امکاناتی که خریداران نفت خام و دستیاران آنها باید به سرعت ایجاد کنند و از آنها برخوردار است ، برخی از ابزارها یا مهارتهای خوب که اجازه نمی دهد آنها را فریب دهند و با استفاده از آنها می توانند به طور مستقل از صحت کلید حداقل مهمترین اسناد در میان اسناد مهم را تأیید کنند. که اغلب توسط فروشندگان و نمایندگان آنها هنگام فروش محصولات خود تهیه می شوند. بیش از هر چیز ، آنها باید مهارت ، دانش و تبحر تجاری داشته باشند تا بتوانند تشخیص دهند که کدام یک از این اسناد اصیل و قانونی و کدام یک ممکن است جعلی باشد.

مطمئناً انجام این تأیید و تأیید اغلب می تواند برای خریدار مشکل ساز شود. با این حال ، این کار حداقل برای چشمهای تحصیل کرده و باتجربه واقعاً کار سختی نیست. شما فقط باید بدانید که به دنبال چه چیزی بگردید و چه چیزی را جستجو کنید ، سوالات صحیحی را که باید بپرسید ، و چگونه با نظارت دقیق روبرو شوید و حقایق و اطلاعات را تأیید کنید. در هر صورت ، هر زمان که در صحت یک سند شک جدی دارید ، همیشه باید راه احتیاط را در پیش بگیرید – بسته به واقعیت های خاص ارائه ، به دنبال شواهد بیشتری باشید یا حتی یک پیشنهاد را رد کنید.

پيگيري كردن

آیا می خواهید به چگونگی اطمینان از اصل یا اصل واگذاری یا سند فروشنده نفت خام نیجریه ادامه دهید؟

لطفاً اطلاعات آموزشی را در جعبه منابع نویسنده در زیر مشاهده کنید

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا