دنیای وب

تماشای فیلم ها در تلفن های همراه ساده تر شد

محتوای ویدئویی دو نوع دارد: سنتی و عمودی

اولی را هنگام تماشای تلویزیون در حالی که دومی را از طریق تلفن همراه خود از طریق IGTV مشاهده می کنید ، یک برنامه مستقل در بستر اینستاگرام که به کاربران امکان می دهد فیلم های یک ساعته را مشاهده و بارگیری کنند.

پاسخ اینستاگرام به یوتیوب با در نظر گرفتن تلفن های همراه طراحی شده است ، زیرا عملاً همه این روزها برای همه چیز به تلفن های همراه خود اعتماد می کنند – از خرید و پرداخت قبض گرفته تا دنبال کردن دوستان و افراد مشهور در سایت های اجتماعی – بنابراین هر ویدیویی که روی آن پخش می شود در حالت است. فرمول عمودی

بالاخره چه کسی تلفن خود را به طور عادی نگه نمی دارد؟ البته همه این کار را می کنند ، مگر اینکه در سکویی قرار بگیرند که ویدیوها طوری طراحی شده اند که مانند نمایش های تلویزیونی معمولی به نظر برسند.

اگرچه کوین سیستروم ، بنیانگذار و مدیرعامل پلتفرم محبوب به اشتراک گذاری عکس ، در جریان راه اندازی IGTV مستقیماً مورد توجه YouTube قرار نگرفت ، وی خاطرنشان کرد:

“ابزاری که ما برای تماشای فیلم استفاده می کنیم قدیمی و منسوخ شده است. به آن فکر کنید. امروز ما هنوز در حال تماشای فیلم های آماده تلویزیون روی صفحه عمودی هستیم ، این بدان معناست که ما باید تلفن را به صورت ناجور بچرخانیم یا نسخه کوچکی از آن را تماشا کنیم. منطقی است ، “؟”

چه کسی 10 سال پیش فکر می کرد که اگر نه بیشتر با تلفن های همراه خود مثل تلویزیون رفتار کنیم.

پلتفرم جدید ویدئو با سه اصل – همراه اول ، سادگی و کیفیت – ساخته شده است و نحوه استفاده مردم از محتوای ویدئویی را در این روزها بیان می کند.

اشلی یوکی گفت: “همه چیز مطابق روشی است که شما به طور طبیعی تلفن خود را در دست دارید. فیلم ها در حالت تمام صفحه پخش می شوند و فضای هدر رفته ای وجود ندارد و به 1 دقیقه ای که من در اینستاگرام استفاده می کردم محدود نمی شود.” مدیر محصولات شرکت.

1 میلیارد کاربر را هدف قرار دهید

به نظر می رسد اینستاگرام با تعهدات اخیر خود بهترین منافع شرکت های تجارت الکترونیکی را داشته باشد.

در ابتدا ، آنها “پستهای قابل خرید” را معرفی کردند که به فروشندگان آنلاین اجازه می دهد محصولات خود را برچسب گذاری کرده و کاربران را به فروشگاه آنلاین خود هدایت کنند ، و اکنون IGTV می تواند پیروان را به مشتریانی که به آنها پرداخت می کنند تبدیل کرده و فروش آنها را افزایش دهد.

حداقل این شرکت می فهمد که پلتفرم آن بستری است که توسط شرکت هایی با منافع و بازارهای مختلف پشتیبانی می شود.

هنوز هم ممکن است رسانه های سنتی در افزایش مشتری شما موثر باشند ، اما فقط تا حدی.

انکار تأثیر قدرتمند فیلم ها قابل انکار نیست. به گزارش سیستروم ، نوجوانان 40 درصد کمتر از 5 سال پیش در تلویزیون تماشا می کنند زیرا به فیلم های آنلاین چسبیده اند.

اگرچه یوتیوب بستر تثبیت شده تری برای محتوای ویدئویی است ، اینستاگرام گفته است که پیشنهاد جدید خود نه تنها به این موضوع توجه دارد که این روزها مردم به چه صورت آنلاین نگاه می کنند ، بلکه عمدتاً نحوه تعامل آنها با دستگاه های تلفن همراهشان است.

به گفته این شرکت متعلق به فیس بوک ، کاربران اینترنت کمتر به دسک تاپ اعتماد می کنند زیرا حتی در حین حرکت می توانند از نفوذگران رسانه های اجتماعی مورد علاقه خود مطلع شوند.

سیستروم گفت که مخاطبان طی سال گذشته 60٪ ویدیو بیشتری مشاهده کرده اند ، بنابراین بدون شک بازاریابی ویدئویی راهی است که باید ارزش آن را داشته باشید تا بازار شما را گسترش دهد.

با رسیدن اینستاگرام به 1 میلیارد کاربر ماهانه ، مطمئناً می خواهید آن را جنبه حیاتی استراتژی کسب و کار خود بدانید.

فکر می کنید IGTV ارزش امتحان کردن را دارد یا ترجیح می دهید به استفاده از YouTube ادامه دهید؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا