دنیای وب

توانمند سازی – آیا این یک کلاهبرداری است یا یک موفقیت واقعی؟

بنابراین شما وب سایت خود را ایجاد می کنید – عالی است. شما مایلید نام خود را به آنجا برسانید ، شغل شل و ول نه تا پنج خود را ترک کنید و به تنهایی کار کنید. به نظر می رسد بسیاری از افراد این روزها این کار را با موفقیت انجام می دهند ، پس چرا این کار را انجام نمی دهیم؟ مشکل این است که شما نمی دانید چگونه می توانید به وب سایت خود ترافیک وارد کنید و منجر به ایجاد موفقیت آمیز شوید. شما به دنبال یافتن اطلاعاتی در اینترنت هستید که امیدوارید راهی مناسب برای بهینه سازی موتور جستجو در سایت خود پیدا کنید و به شما قدرت می دهد. پس از مطالعه اطلاعات در وب سایت آنها ، خطر دریافت و پرداخت هزینه خدمات آنها را دارید.

توانمند سازی برای کمک به مصرف کنندگان در جهت استفاده بیشتر از تجارت آنلاین خود با راهنمایی گام به گام فرآیند و قرار دادن آنها در یک برنامه تولید درآمد که هرگز با شکست مواجه نمی شود ، ایجاد شد. Enabler ادعا می کند که با پرداخت هزینه ای ناچیز ، می توانید به راحتی یک وب سایت ایجاد کنید تا برای کسب و کار خود ترافیک ایجاد کند. اما آیا این یک نمایش واقعی از موفقیت است یا بلیط یک طرفه برای بلوف زدن؟

مطالعه اخیر در مورد این نوع برنامه ها بصورت آنلاین انجام شد و نتایج کاملاً شگفت انگیز بود. Federalreviews.com با سایر برنامه های مشابه که ادعا می کنند سیستم بازاریابی پایگاه داده خودکار شما را بهبود می بخشد ، یک تست فعال سازی را انجام داد. در واقع ، آنها بیش از 100000 دلار هزینه کرده اند تا به این نرم افزار یک محاکمه عادلانه ارائه دهند و صادقانه ترین بازبینی ها را ارائه دهند. فعال کردن برای شروع کار خود هزینه پایه ای در حدود 25 دلار از کاربران خود دریافت می کند. به طور کلی ، بهترین راه برای دانستن اینکه شما مورد کلاهبرداری قرار نمی گیرید ، بازپرداخت پولی است که در ابتدا سرمایه گذاری کرده اید.

توانمندی به رنگهای پر پرواز درآمد! طبق Federalreviews.com ، “توانمند سازی به معنای واقعی کلمه صدها نفر را قادر ساخته است تا از زمان تأسیس آن در سال 1998 در NetMarketing موفق شوند. از ماه مه 2004 ، من بیش از 7.2 میلیون شرکت وابسته را در کمیسیون پرداخت کرده ام. این بیش از بسیاری از برنامه های وابسته دیگر است.

افراد حتی می توانند با جذب اعضای جدید توانمندسازی ، باقیمانده درآمد ماهانه را نیز بدست آورند. معمولاً با معرفی یک عضو جدید 20 دلار پاداش مبتدی با 7 دلار در ماه دریافت می کنید. حتی اگر یکی از اعضای جدید خط پایین را معرفی نکند ، شرکت ماهانه 1 دلار برای هر یک از اعضای مجموعه خود پرداخت خواهد کرد. “

در واقع ، به طور گسترده ای توصیه می شود افرادی که تازه شروع به کار با بازاریابی اینترنتی می کنند ، از سرویس های فعال کننده استفاده کنند. استفاده از آن بسیار آسان است و برای کمک به حتی آماتورترین بازاریاب اینترنتی راه اندازی شده است. فعال کردن حتی یک سیستم پشتیبانی با سرعت پاسخ شگفت آور سریع به کاربران خود ارائه می دهد. و حتی لازم نیست تمام وقت خود را صرف تحقیق در مورد مشتریان بالقوه کنید. طبق یک بررسی در وب سایت- منبع. net ، “اگرچه جذب اعضای جدید به شما کمک می کند تا درآمد خود را افزایش دهید ، اما این یک ضرورت نیست. این یکی از نکات مهم در مورد توانمند سازی است. برای کسب درآمد نیازی به جذب کسی ندارید. همه نمی خواهند اعضای جدید جذب کنند و شما قدرت را درک می کنید. که “

ایجاد یک تجارت آنلاین موفق از برخی جنبه ها با افتتاح یک وب سایت واقعی تجارت متفاوت نیست. این به زمان و تلاش نیاز دارد و احتمالاً یک شبه موفق نخواهد بود. اما با توانمند سازی ، تمام حدس ها از معادله حذف می شوند و شما فقط یک راه روشن برای رسیدن به موفقیت دارید. با همین سرمایه گذاری اندک و توانایی کنترل رشد تجارت خود ، هرگز نمی توانید در توانمند سازی اشتباه کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا