دنیای وب

توانمند سازی چیست و چگونه کار می کند؟

فرصت های شغلی زیادی در اینترنت وجود دارد. بسیاری از مردم تلاش کرده اند و شکست خورده اند اما بخشی از آنها درآمد کسب می کنند. من مطمئن هستم که شما می خواهید بخشی از آنها باشید ، شروع یک تجارت اینترنتی چالش برانگیز و چالش برانگیز است. پس از عبور از موانع ، می توانید پای بازاریابی اینترنتی را نیز داشته باشید.

وقتی به صورت آنلاین جستجو می کنید ، فکر می کنم با مفهوم توانمند سازی روبرو خواهید شد و ممکن است از خود بپرسید که چیست و چگونه بسیاری از اعضا را از آسیا گرفته تا کشورهای آفریقا جذب کرده است. Empowerment ابزاری برای بازاریابی اینترنتی است که کلیه اطلاعات موجود در مورد بازاریابی اینترنتی را در اختیار شما قرار می دهد. این شرکت از سال 1988 فعالیت می کند و به عنوان یک منبع بین المللی موثر در زمینه تدریس خصوصی و راهکارهای تجاری آنلاین فعالیت داشته است.

آزمایشی وجود دارد که توسط Federalreviews.com با سایر نرم افزارهای مشابه انجام شده است. آنها 100000 دلار هزینه کردند تا به هر برنامه یک آزمایش منصفانه بدهند و گواهی صادقانه ارائه دهند. فعال کردن برای شروع کار مبلغی معادل 25.00 دلار از کاربران خود کسر می کند. این نتایج چشمگیر داشته است ، از ماه مه 2004 ، بیش از 7.2 میلیون شرکت تابعه در کمیسیون پرداخت کرده است.

کمیته چگونه کار می کند؟

شما می توانید درآمد ماهیانه باقیمانده را با معرفی آن به مردم بدست آورید و در صورت ادامه عضو جدید ، پاداش شروع سریع 20.00 دلار و ماهانه 6.00 دلار خواهید گرفت. حتی اگر عضوی جدید معرفی نکنید ، Empowerism هر ماه 1.00 دلار به ازای هر عضو ماتریس شما پرداخت می کند.

برنامه جبران خسارت شامل یک ماتریس 3 mandatory 9 اجباری است. این بدان معناست که شما فقط می توانید 3 سطح پایین در سطح اول خود داشته باشید ، و سایر اعضای جدیدی که یا توسط خودتان معرفی کرده اید یا از طریق خطوط پایین در سطح دوم یا پایین تر قرار می گیرند.

به همین ترتیب ، خطوط پایین سطح اول می توانند فقط 3 عضو را در زیر سطح اول قرار دهند. شما می توانید ماهانه 1.00 دلار پس انداز کنید و 29523 شغل در دسترس داشته باشید. این بدان معنی است که اگر به اندازه کافی سخت کار کنید ، می توانید 29.523 دلار در ماه برای یک ماتریس کامل 3 x 9 درآمد کسب کنید.

چه انتظاری داری

توانمند سازی به شما یک مرکز آموزش با تمام اطلاعات و ابزارهای موجود می دهد ، از طریق ایمیل برای شما دوره های آموزشی می فرستد و به شما اعضا و پشتیبانی مستقیم می دهد. حتی اگر نمی خواهید یک وب سایت ایجاد کنید ، می توانید با استفاده از آنچه من از توانمند سازی یاد گرفته ام موفق شوید.

با این حال توجه داشته باشید که این یک برنامه ثروتمند شدن نیست ، برای راه اندازی کسب و کار شما کار و زمان زیادی لازم است. بسته به استراتژی ، تلاش و زمان صرف شده ، ممکن است در چند ماه اول یا شاید در سال اول چیز زیادی کسب نکنید. بسیاری از اعضا تلاش کرده اند و باور نکرده اند که این برنامه دیگری است که وعده های دروغ می دهد.

برای شروع یک مبتدی با بازاریابی اینترنتی ، موارد مختلفی وجود دارد که شما باید بدانید ، Enabling با ارائه یک پایگاه داده از اطلاعات ، شما را مرحله به مرحله راهنمایی می کند ، و حتی می توانید با استفاده از انجمن آن سوالات خود را به اعضای با تجربه ارسال کنید تا بتوانید راه خود را پیش ببرید. در مقایسه با سایر فرصت های تجاری آنلاین برای بازاریابی اینترنتی ، توانمندسازی یکی از مواردی است که هزینه کمتری را برای شما فراهم می کند و در هر زمان که احساس کردید دیگر برای شما بی ارزش است می توانید عضویت خود را لغو کنید.

امیدوارم از خواندن این مقاله لذت ببرید و اطلاعات بیشتری در مورد توانمند سازی داشته باشید. کار در خانه با رایانه چالش برانگیز است اما رضایت بخشی است و امیدوارم بتوانید مشاغل مشروع خود را نیز از خانه ایجاد کنید. ممنون بابت وقتی که گذاشتید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا