دنیای وب

توسعه تبلیغات و مرزهای جدید با تبلیغات توییتر

توییتر سرویس تبلیغاتی پیشرو را در سال 2013 راه اندازی کرد. وقتی این کار را انجام داد ، بازاریابان اینترنتی و شرکت های آجر و ملات که حضور در رسانه های اجتماعی داشتند ، تشویق می کردند. سرانجام آنها دومین وسیله نقلیه را در دومین شبکه اجتماعی بزرگ داشتند که اطلاعات زیادی را در مورد کاربران توییتر به آنها می داد که به این اعلامیه های اصلی پاسخ دادند.

سپس ، در دسامبر سال 2016 ، توییتر شروع به حذف مراحل تبلیغات سرب. سیستم قبلی به شما امکان می دهد اگر تبلیغ شما در فیدهای خبری آنها ظاهر می شود ، از افراد ، آدرس های ایمیل و دسته های توییتر درخواست کنید. توییتر این نوع سیستم تبلیغاتی جمعیتی شفاف را به عنوان راهی برای رقابت با تبلیغات فیس بوک راه اندازی کرد.

با این حال ، به دلیل فشار کاربران از نگرانی های مربوط به حریم خصوصی ، توییتر کار درستی انجام داد. آنها آنچه را که می خواستند به نمایندگان خود ارائه دهند و دسترسی کمتری به اطلاعات حساس مانند کد پستی ، کشور محل سکونت ، عنوان شغل و شماره تلفن ها دارند. آیا این بدان معنی است که استفاده از بستر تبلیغات فعلی توییتر برای تولید سرب اکنون هدر رفته است؟ هیچ چیز نمی تواند از حقیقت دور باشد.

نحوه استفاده از تبلیغات جدید توییتر برای تولید سرب

با استفاده از بستر تبلیغاتی جدید ، شما 3 نوع تبلیغات مختلف دارید که می توانید از یک طریق یا روش دیگر برای یافتن مشتریان بالقوه جدید استفاده کنید.

  1. توییتهای تبلیغی – شما می توانید توییت خود را به افرادی که قبلاً دنبال شما نیستند نشان دهید.

  2. حسابهای تبلیغاتی – حساب شما به کاربران هدفمند توییتر تبلیغ می شود.

  3. روندهای تبلیغاتی – شما برای تقویت هشتگ پرداخت می کنید.

می توانید در توییتر یک کمپین تبلیغاتی ایجاد کنید که از هر سه نوع تبلیغات ، برخی یا همه آنها استفاده می کند. انواع مختلف کمپین ها به شرح زیر است.

  1. قراردادها با توییتها – کمپین شما بر ایجاد مکالمات و اشتراک گذاری در مورد شغل شما متمرکز است.

  2. دنبال کنندگان – اگر می خواهید لیست دنبال کنندگان خود را ایجاد کنید ، این کمپین مورد استفاده است.

  3. اطلاع – شما به جای اقدامات ، هزینه برداشت را پرداخت می کنید.

  4. بازدیدهای ویدیویی – این کمپین کاملاً واضح است. این تعداد بازدیدهایی که از فیلمهای شما دریافت می شود را بهبود می بخشد.

  5. کلیک یا تبدیل وب سایت – اگر یک صفحه فرود عالی برای ایجاد لیست ایمیل یا گروه اصلی خود دارید ، این کمپینی است که می خواهید روی آن تمرکز کنید. این نوع کمپین شامل یک کارت وب سایت است که به بینندگان امکان می دهد بدون نیاز به ترک توییتر ، پیش نمایش سایت شما را در توییت های شما مشاهده کنند.

  6. برنامه را نصب کنید یا مجدداً پیوند برقرار کنید – این افراد را به سمت بارگیری برنامه شما سوق می دهد ، زیرا به کسانی که برنامه شما را بارگیری کرده اند می رسد ، اما مدتی است که از آن استفاده نکرده اند.

همانطور که مشاهده می کنید ، از جنبه های مختلف سیستم تبلیغاتی جدید توییتر به روش های مختلفی برای جذب مشتریان بالقوه قابل استفاده است. در حالی که کمپین ایجاد سرب از توییتر حذف شده است ، می توان از ایجاد کمپین که بر روی کلیک روی وب سایت یا تبدیل آن تمرکز دارد ، استفاده کرد ، در عوض ، با ارسال کاربران توییتر به صفحه ثبت نام ، می توانید از این طریق ایجاد کنید.

اگر بر افزایش تعداد بازدیدهای ویدیوی خود تمرکز می کنید ، از این فیلم برای ارائه رشوه یا هدیه اشتراک رایگان در ازای پیوستن به خبرنامه خود استفاده کنید. به همین ترتیب ، یک برنامه نصب برنامه می تواند یک استخر سرب ایجاد کند ، تا زمانی که برنامه شما مقداری ارزش برای کاربر نهایی فراهم کند. به همین ترتیب ، استفاده از یک کمپین تبلیغاتی در توییتر برای افزایش پیروی شما ، دسترسی شما را گسترش می دهد و هرچه افراد بیشتر با شما تعامل داشته باشند ، می توانید ایجاد کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا