دنیای وب

توسعه شغلی – موافقان و مخالفان صاحب مشاغل

از دید یک کارمند ، پیشرفت شغلی عبارت است از یادگیری بیشتر برای طولانی کردن و افزایش مجموعه مهارت های حرفه ای شما. پیشرفت حرفه ای یک کارفرما این است که اطمینان حاصل شود دانشمندان از دانش و اشتیاق برای انجام کار خود به بهترین شکل برخوردار هستند. شرکت ها و افراد از پیشرفت حرفه ای بهره مند می شوند ، اما از آنجا که شرکت ها معمولاً هزینه های مالی و زمانی را متحمل می شوند ، لازم است جوانب مثبت و منفی را بسنجند.

افزایش کارایی کارمندان – معمولاً این به همین دلیل است که اکثر شرکتها فعالیتهای توسعه حرفه ای را انجام می دهند. مهارت های به دست آمده در مدرسه و دانشگاه با تغییر محل کار می توانند تجدید و تازه شوند. هرچه کارمندان برای انجام وظیفه خود بهتر آموزش ببینند ، از کارآیی بالاتری برخوردار بوده و از بهره وری بالاتری برخوردار می شوند. آموزش اضافی برای کارمندان قدیمی برای بهبود مجموعه مهارت های آنها بسیار سریع و مقرون به صرفه تر از استخدام کارمندان جدید است.

هزینه آموزشکارفرما باید تصمیم بگیرد که آیا هزینه جذب مربی یا سرمایه گذاری در یادگیری آنلاین ارزش پیشرفت مهارت کارمند را دارد. اگر دوره های توسعه حرفه ای مورد نیاز توسط شرکت های خصوصی انجام شود یا کارمندان به مسافرت نیاز داشته باشند ، به نظر می رسد قیمت قطار بیش از سود افزایش کارایی کارکنان باشد. کارمندان باید یادگیری آنلاین را در نظر بگیرند. کارمندان می توانند بسیاری از واحدها را بصورت آنلاین تکمیل کنند. پس از خرید ، می توان از این واحدها بدون هزینه سفر یا مربی استفاده مجدد کرد.

افزایش روحیه کارمندان – انتخاب کارمندان برای آموزش های خاص می تواند به احساس حریم خصوصی مانند شناخته شدن و پاداش دادن به دلیل سخت کوشی کمک کند. اگرچه این مزیت برای تجسم پیشرفت حرفه ای باید توسط مدیریت به عنوان پاداش تلقی شود و نه به عنوان مجازات کمبود کار یا مهارت. این امر همچنین می تواند با تأثیرات الهام بخشیدن به سایر کارکنان برای کار بیشتر منجر شود تا بتوان آنها را در نظر گرفت یا در مرحله بعدی فعالیت های توسعه حرفه ای قرار گرفت.

هزینه بهره وری پایین – اگر شرکت کوچک باشد یا کارمندی که باید آموزش ببیند جز integ جدایی ناپذیر روزانه عملیات به دلیل روزهای توسعه است ، می تواند منجر به کاهش بهره وری شود. وقتی بسیاری از کارمندان در یک جلسه آموزشی شرکت می کنند ، مطمئناً بهره وری کاهش چشمگیری خواهد داشت. کارفرمایان باید هنگام مقایسه آن با کارمندان شادتر و کارآمد ، تعیین کنند که آیا این هزینه منطقی است.

تطبیق پذیری – بازار همیشه در حال تغییر است. شرکت هایی که نمی توانند خود را سازگار کنند ، عقب می مانند. یک شرکت ناب به کارمندانی نیاز دارد که بتوانند به سرعت با تغییر نقشهای تجاری و استانداردها و روشهای صنعت کنار بیایند. فقط از طریق یادگیری مداوم ، می توانید با سایر افراد حرفه ای تماس بگیرید و در مورد ایده های جدید اطلاعات کسب کنید.

کارمندانی که به دنبال کار جدید هستند – این ترس وجود دارد که اگر کارفرمایان کارمندان خود را به تعداد زیادی از کارمندان ارتقا دهند ، ممکن است آنها به جستجوی کار بهتر در جاهای دیگر بپردازند. افراد می خواهند کار خود را به خوبی انجام دهند و پیشرفت حرفه ای به آنها این امکان را می دهد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا