دنیای وب

توسعه وب سایت تجارت الکترونیکی

تجارت الکترونیکی یا تجارت الکترونیکی تجارت محصولات یا خدمات با استفاده از شبکه های رایانه ای است. B2C و B2B یک پست محبوب برای تجارت الکترونیکی مصرف کننده و تجارت الکترونیکی هستند و از فناوری هایی مانند تجارت موبایل ، بازاریابی آنلاین ، پردازش معاملات آنلاین و برخی فناوری های دیگر بهره می گیرند.

امروزه تقریباً همه چیز در این دنیا بصورت آنلاین فروخته می شود و همین امر باعث می شود تجارت الکترونیکی و طراحی وب سایت از هر زمان دیگری اهمیت بیشتری پیدا کند.

سایت تجارت الکترونیکی به خوبی فروشگاه مجازی است. همانطور که هنگام ورود به فروشگاه ، فضای کلی باید هنگام انجام کار ، ما را به خود جلب کند. همیشه دوست دارید و دوست ندارید ، اما نگاه کلی سایت باید بی ضرر و جذاب باشد.

ثبت شده است که در سال 1984 ، گیتسد SIS / تسکو اولین سیستم خرید آنلاین B2C و خانم اسنبال ، 72 ساله ، اولین خریدار آنلاین است. در سال 2015 ، آمازون در بزرگترین سایت تجارت الکترونیکی جهان قرار گرفت و بیش از نیمی از رشد تجارت الکترونیکی را به خود اختصاص داد.

نکاتی درباره یک سایت خوب تجارت الکترونیکی:

اگر در حال فروش یک محصول واحد هستید ، حداکثر به یک یا چند صفحه نیاز دارید. نکته مهم تعداد صفحات بین صفحه اصلی و صفحه آخر برای پرداخت است. اگر چندین محصول وجود داشته باشد ، چندین صفحه داده می شود.

طراحی – اگر از قبل محصولی کاملاً تأسیس شده باشد ، برخی از مفاهیم طراحی از قبل وجود دارند و باید کاملاً رعایت شوند. عکسهای نمایش داده شده را با سایت مطابقت دهید. آنها نباید برخورد کنند.

سه مبانی یک سایت خوب تجارت الکترونیکی

قابلیت اطمینان و سادگی / سهولت استفاده و شفافیت (اطلاعات تماس ، سیاست های بازرگانی ، ارسال بررسی و پاسخ دادن به موارد منفی)

وب سایت های خوب تجارت الکترونیک از بهترین روش های مانند استفاده می کنند

با عکس های خوب و تعداد زیادی از آنها – عکس ها از همه زاویه ها نیز قابل زوم هستند.

نادر بودن محصول را برجسته کنید … مانند “فقط 2” بسیاری در حال خرید هستند بنابراین نمی خواهند آنچه را که همه به نظر می رسد از دست داده اند را از دست بدهند!

همچنین محصولات مرتبط را برجسته کنید.

اشکال یک سایت تجارت الکترونیکی بد چیست؟

  • عدم وجود گزاره ارزش واضح و مشکل در انتقال آنچه آنها برای فروش دارند
  • توضیحات محصول کافی نیست
  • استفاده از تصویر با کیفیت خوب نیست
  • هیچ دنباله بصری – این عناصر بصری باید به کار اهمیت داده شود ،
  • قابل اعتماد به نظر نمی رسد – باعث ایجاد اعتماد به نفس در بیننده نمی شود. این خصوصاً در مورد سایتهای مرتبط با سلامتی صادق است ، جایی که دیده می شود طراحی تأثیر بیشتری نسبت به خود محتوا دارد! عدم وجود توصیفات خوب مشتری ، مراجعه به مطبوعات مطلوب و عدم وجود هرگونه اطلاعات جالب در مورد سایت ، از مضرات سایت تجارت الکترونیکی بد است
  • از تلاش برای ایجاد ایده های جدید جدید در زمینه طراحی وب خودداری کنید

چگونه یک وب سایت بسازیم؟

استفاده از سازنده وب سایت drag and drop برای مبتدیان ایده خوبی است تا اینکه با یک توسعه دهنده تماس برقرار کنید و علاوه بر هزینه های زیاد ، از لحاظ فنی مشکلاتی نیز به وجود خواهد آمد. روش های دیگر از WordPress استفاده می کنند که یک مجموعه عالی برای ساخت وب سایت ها است. وب سایت های خیاط با تماس با طراحان وب / شرکت های طراحی حرفه ای که یک شبکه منحصر به فرد برای شما ایجاد می کنند ، طراحی شده اند. دو مورد آخر بسیار گران است. از چند صد تا هزار دلار.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا