دنیای وب

توسعه وب – مروری کلی

صفحه وب ممکن است برای اهداف شخصی یا شغلی ایجاد شود. فناوری ، توسعه وب را به روندی مناسب تبدیل کرده است. در حقیقت ، مزایای فناوری در مقابل وب هم برای توسعه دهندگان و هم برای کاربران در نظر گرفته شده است. افزایش استفاده از وب و افزایش تعداد وب سایت ها نشانه این موضوع است. آنچه وب را از سایر فن آوری ها مانند تلویزیون و رادیو متمایز می کند فضایی است که در اختیار کاربر قرار می دهد. هر کس می تواند وب سایت خود را داشته باشد ، اما به عنوان مثال هرکسی نمی تواند از تلویزیون برنامه ای را بدست آورد.

جالب است که پیگیری ترکیبی از فضای شخصی و شخصی وب را دنبال کنید. در روزهای آغازین وب ، هدف صرفاً به اشتراک گذاشتن ایده ها به صورت آکادمیک بود. در حدود دو سال ، وب به عنوان یک مکان عمومی باز شد و من شروع به دیدن ترکیبی از سایت های شخصی و حرفه ای کردم. در مرحله بعدی رشد ، وب با سایتهای شخصی همه پر شد. همه افراد یک صفحه وب با عکس های شخصی ، “درباره من” و غیره آماده کرده اند. سپس رونق شرکت ها در وب به وجود آمد و تجارت در وب مانند هرگز رشد کرد. وب به یک بازار بی نظیر برای خرید و فروش انواع محصولات و خدمات توسط مردم تبدیل شده است.

در چرخه عمر ایجاد وب سایت ، تیم توسعه ایده های طراحی شده توسط تیم طراحی را ارزیابی می کند و در صورت لزوم آنها را بررسی می کند. توسعه وب یک زمینه تخصصی از تجارت است که شامل درک ، حتی اگر دانش نباشد ، از سایر فرایندهای مرتبط است. می توان گفت که تیم توسعه مستقیماً مسئول ایجاد یک وب سایت کامل است. ارزیابی فقط یک رویه فنی نیست و درجاتی از ذهنیت را نیز شامل می شود. توسعه دهندگان فقط از قوانین برای ایجاد یک صفحه وب استفاده نمی کنند. توسعه دهندگان وب سبک خود را به کار می گیرند و محصول نهایی از این طریق تحت تأثیر قرار می گیرد.

توسعه وب با استفاده از زبانهایی مانند HTML ، XML ، Flash ، Perl ، CSS و غیره انجام می شود. مانند هر زبان که در زندگی روزمره خود استفاده می کنیم ، هر یک از این زبان ها که در توسعه وب استفاده می شوند منطق خاص خود را دارند. توسعه دهنده وب باید در استفاده از یک یا چند مورد از این زبانها مهارت کافی داشته باشد. یک فرد متوسط ​​درک بسیار ساده ای از آنچه در توسعه وب دخیل است دارد. مرحله توسعه وب سایت در واقع یک فرآیند طولانی مدت است که غالباً به چندین مورد بازبینی و بررسی نیاز دارد. ایجاد و نگهداری فضای وب تحت عنوان توسعه وب شناخته می شود.

همانطور که قبلاً ذکر شد ، این فناوری در حال حاضر در جهت ایجاد سهولت در ایجاد یک صفحه وب برای یک فرد عادی است. اکنون ابزارهای زیادی در دسترس است که به شخص در ایجاد وب سایت و کمک به روند توسعه وب تا حدودی کمک می کند. این واقعیت که وب سایت هایی وجود دارند که به جنبه توسعه کامل ایجاد وب سایت برای کاربران اهمیت می دهند ، بیانگر بسیاری از پیچیدگی های توسعه وب است. بیشتر پیچیدگی های توسعه وب از این واقعیت ناشی می شود که یک توسعه دهنده وب باید توانایی عیب یابی و رفع مشکلات جدی فنی را داشته باشد.

Asynchronous JavaScript and XML (AJAX) یک روش توسعه وب است که برای ایجاد برنامه های وب تعاملی استفاده می شود. اگرچه نزدیک به یک دهه است که همین پدیده در وب وجود دارد ، اما اصطلاح AJAX اخیراً به این فناوری نسبت داده شده است که غالباً به عنوان یک فناوری سو mis برداشت می شود. امروزه AJAX با مرور وب ارتباط نزدیکی دارد. مواقعی وجود دارد که برای پاسخگویی بیشتر به وب سایت خود نیاز دارید. اما در عین حال برای پردازش مقدار کمی از داده که کاربر به طور مداوم درخواست می کند ، شما نمی توانید کل وب سایت را بارگیری کنید. AJAX اجازه می دهد تا این فعالیت در پشت صحنه و برجسته کردن حس تعامل در وب بدون تأثیر بر سرعت وب سایت ادامه یابد. با پر کردن فرم در وب سایت ها ، این فعالیت های دیگر به ویژه به دلیل این فناوری آسان می شوند.

از جنبه های فنی می توان جلوگیری کرد ، اما هر شرکتی که به صورت آنلاین تجارت می کند باید درک خوبی از توسعه وب داشته باشد. این شرکت ها که به دنبال حضور گسترده وب هستند باید از مواردی مانند سازگاری مرورگر ، قابلیت دسترسی و استانداردهای وب آگاه باشند. به طور خاص ، استانداردهای وب برای اطمینان از تحقق اهداف اصلی وب سایتها در صورت برقراری ارتباط با کاربر ، وضع شده اند.

در زمینه توسعه وب “توسعه وب هند” شعار جدید موفقیت است. شرکت های جهانی کارهای پیشگامانه ای را که توسعه دهندگان وب در هند انجام می دهند ، تشخیص می دهند. شرکت هایی از سراسر جهان به دلیل ارائه خدمات با کیفیت بالا و مقرون به صرفه با شرکت های هندی همکاری می کنند. متخصصان توسعه وب در هند با تخصص خود بازیگران اصلی بین المللی هستند که برای هند جذاب هستند. به عنوان صنعتی که در طی دو سال آینده شاهد رشد چشمگیر خواهد بود ، توسعه وب در هند قطعاً مسیر آینده خواهد بود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا