دنیای وب

توقف نابرابری – چالش 10 روزه با آنتونی رابینز

این چالش از کتاب آنتونی “غول درون را بیدار کن” به عنوان مقبره 539 صفحه ای که برای مرور انتخاب کردم ، گرفته شده است. من مانند میلیون ها نفر دیگر از طرفداران آنتونی رابینز هستم. من در مورد چالش ها به شما می گویم ، اما خواندن کتاب مزایای دیگری نیز دارد. این یک کتاب کار عملی است.

به طور کلی، قوانین چالش به شرح زیر است:

10 روز متوالی روی افکار بد تمرکز نکنید.

وقتی افکار بد به ذهنتان خطور کرد، فوراً آنها را با افکار خوب جایگزین کنید.

حالت بد را تغییر دهید. (برای چگونگی انجام این کار به کتاب مراجعه کنید)

در 10 روز آینده بر راه حل مشکل خود تمرکز کنید تا مشکل.

اگر به خود اجازه دهید در افکار بد غرق شوید و به سرعت آنها را جایگزین نکنید، باید برای 10 روز متوالی همه چیز را از نو شروع کنید.

من خودم را فردی خوب می دانم اما اخیراً مشکلات زیادی وجود داشته است ، در حقیقت سال سختی بوده است و من خودم را بد می دانم. بنابراین من می خواهم چالش را برای 10 روز نیز تنظیم کنم. اگر به شرح طولانی تری از قوانین احتیاج دارید یا در مورد تغییر وضعیت بد نیاز به مشاوره دارید ، کتاب به همراه نکات مفید دیگر ارائه شده است.

بنابراین، پس از چندین سقوط در سال گذشته، در یک کانال تلویزیونی، “تای چنگ” شکلی از تای چی را دیدم. آنها مجموعه ای از فیلم های ورزشی هستند که برای توسعه قدرت و تعادل طراحی شده اند. این اولین حرکت من در یافتن راه حل بود و به فکر خوب برگشتم و به آنها دستور دادم.

اگر این چالش را هم قبول کنید، به سمت وزن دادن و انجام کارهای اشتباه پیش می روید. شما همیشه نمی توانید اقدامات را تغییر دهید اما می توانید به آنها متفاوت نگاه کنید و بهترین راه حل را بیابید.

مشکلت چیه؟ آیا سعی می‌کنید مانند 2,000,000,000 جستجوی دیگر در Google راهی برای کار در خانه پیدا کنید تا در زمان رفت و آمد در آن صبح‌های سرد در هنگام ترافیک دائمی صرفه‌جویی کنید. در اخبار صبح گفته شد که از هر 5 نفر ما 1 نفر در شرایط غیرمعمول کار می کنند ، بسیاری از آنها خود اشتغالی هستند. آزادی زمان و مکان را برای کار در خانه امتحان کنید.

اگر می خواهید راهی آسان برای شروع به کار در اینترنت با همان پشتوانه حق رای دادن بدون هزینه زیاد داشته باشید ، بازاریابی با راهنمایی مربی و مشاور به شما حفاظت از حق رای دادن را می دهد. پرفروش ترین محصولات برای مشتریان شما با آموزش فروش جدید ارائه می شود که به شما امکان می دهد با یادگیری مهارت های جدید مورد نیاز ، کمیسیون دریافت کنید.

پاره وقت شروع کنید تا ببینید آیا سبک زندگی برای شما مناسب است، حتی اگر هنوز از حقوق خود مطمئن نیستید. هم میلیونرها و هم فروشندگان بلیط در این صنعت وجود دارند، انتخاب با شماست. و راههای مختلفی وجود دارد که می توانید پس از آگاهی از اصول اولیه آن را طی کنید.

بازاریابی وابسته برای هر کسی که مهارت های اولیه کامپیوتری دارد و تمایل زیادی به یادگیری بیشتر دارد، به علاوه عزم برای موفقیت مناسب است. برنامه های وابسته در همه زمینه ها وجود دارد ، بنابراین مجله را برای ایده ها و موضوعات بررسی کنید.

برای سال جدید هر هدفی که داشته باشید ، انجام 10 روز چالش می تواند شما را به فردی شادتر ، با استرس کمتر و توانایی انجام کارهای بیشتر تبدیل کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا