دنیای وب

تولید آنلاین فیلم

قبل از شروع یک استراتژی آنلاین تولید ویدیو ، باید چند مورد را روشن کنید. ویدئو قدرت افزایش فروش و به دست آوردن مشترکان بیشتر را دارد ، بنابراین به نفع شماست که وقت بگذارید و برنامه ریزی کنید تا چگونه از تولید ویدیوی وب خود بهترین استفاده را کنید.

فقط باید از خود بپرسید که مخاطبان شما چه کسانی هستند. اطلاعات جمعیتی آنها و سایر جزئیات را که لازم می دانید درک کنید. YouTube قدرت افزایش بازدید شما را دارد ، اما شما باید نحوه استفاده از آن را بدانید.

واقعاً ارزش این را ندارد که فقط به این دلیل که شخص دیگری این کار را می کند ، روی برنامه های تئاتر بروید و کاری انجام دهید. هر بازاریابی ویدئویی دیجیتال که انجام می دهید باید به نفع استراتژیک کسب و کار شما باشد ، درغیر اینصورت به نتیجه دلخواه نخواهید رسید.

یک استراتژی تولید ویدیوی وب سایت را پیدا کنید که فکر می کنید با مدل کسب و کار شما متناسب است. پس از انجام این کار ، خدمات آنلاین تولید ویدیو را پیدا خواهید کرد که می تواند به شما در دستیابی به اهداف خود کمک کند.

باید به این س questionsالات پاسخ داده شود:

  • آیا مشتری شما از اینترنت استفاده می کند؟
  • با چه سرعتی به اینترنت متصل می شوند؟
  • آیا آنها از تلفن های همراه خود برای دسترسی به اینترنت استفاده می کنند؟
  • آیا شرکت و محصولات شما برای مشتری آشناست؟
  • آیا آنها مرتباً از شما خرید می کنند یا در گذشته خرید کرده اند؟
  • آیا خدمات دیگری می توانید برای آنها فراهم کنید؟

اگر متوجه شدید که مشتری شما از اینترنت استفاده می کند ، بلافاصله می دانید که آنها می توانند به محتوای ویدیویی دسترسی پیدا کنند. منصفانه است که شما نتیجه بگیرید که می توانید آنها را با محتوای ویدیویی آنلاین هدف قرار دهید. با انجام بازاریابی در YouTube ، شانس بیشتری برای جذب فروش و مشتری جدید به خود خواهید داد.

اسرار بازاریابی ویدئویی

بهترین سایت ویدیویی یوتیوب است و تعداد زیادی کاربر در سراسر جهان دارد. با این حال ، سایت های ویدیویی بسیاری دیگری وجود دارد که می توانید فیلم را نیز از آنها بارگیری کنید. سایتی وجود دارد به نام Metacafe که کاملاً شناخته شده است.

سایت های بسیار دیگری نیز وجود دارد و هرچه محتوای خود را بیشتر منتشر کنید ، بازدید بهتری خواهید داشت. سعی کنید بازاریابی تولید فیلم خود را بصورت آنلاین متنوع کنید و از مزایای آن بهره مند خواهید شد.

برای درج پیوند وب سایت خود در فیلم ، از نرم افزار ویرایش ویدئو استفاده کنید. شما باید به بینندگان خود اطلاع دهید که چگونه با شما تماس بگیرند. همچنین پس از بارگذاری فیلم ، پیوند را به جعبه توضیحات YouTube اضافه کنید.

قبل از انجام هرگونه تولید فیلم آنلاین ، باید تحقیقات کلمات کلیدی خود را با دقت انجام دهید. اگر این اشتباه را داشته باشید ، می تواند در رتبه بندی ویدیوی شما در موتورهای جستجو تأثیر بگذارد.

با تولید ویدئو بصورت آنلاین ، برای افراد مهم است که بتوانند فیلم شما را پیدا کنند در غیر این صورت دریافت واقعی ترافیک و فروش برای شما دشوار است.

با توجه به این نکته ، شما باید کلمات کلیدی را انتخاب کنید که حجم جستجوی ماهانه کافی داشته باشند. شایسته است که هم کلمات کلیدی مرتبط را در نظر داشته باشید و هم مواردی که به عنوان کلمات کلیدی طولانی شناخته می شوند.

هنگامی که کلمه کلیدی خود را دارید ، ادامه دهید و فایل ویدیو را نام ببرید. نام فایل باید در جایی حاوی کلمه کلیدی باشد یا ممکن است کل نام باشد. وقتی ویدیو در YouTube بارگذاری می شود ، کلمه کلیدی باید عنوان ویدیو را نیز تشکیل دهد و در کادر توضیحات جایی اضافه شود.

چه نوع فیلم آنلاین ایجاد کنیم؟

شما باید سعی کنید بیننده را در مورد محصول یا خدمات خود آگاه یا آگاه کنید. خوب است کمی شوخ طبعی نیز به آن اضافه کنید ، اما این همیشه ممکن نیست.

سعی کنید ویدئو از نظر ماهیت خیلی خسته کننده نباشید و حداقل خوشحال به نظر برسید. این باید به ایجاد محصولی کمک کند که بیننده را مجذوب خود کند. این ویدئو باید حدوداً 2 دقیقه طول بکشد ، در غیر این صورت ممکن است شخصی که آن را تماشا می کند خسته شود و به فیلم های دیگر نگاه کند.

مردم دوست دارند درباره چیزهایی یاد بگیرند و شما می توانید محصول یا خدمات خود را در ویدیو به آنها نشان دهید. نمونه های زیادی از این مورد را در YouTube مشاهده خواهید کرد. نسخه های نمایشی یا بررسی دوربین یا تلفن هوشمند مورد علاقه خود را بررسی کنید.

همه ما در بررسی های خود صداقت را دوست داریم ، بنابراین در مورد نکات خوب صحبت کنید ، اما از ذکر هیچ نکته منفی نترسید. اگر یک بررسی خوب و صادقانه انجام دهید ، تولید آنلاین ویدیو اعتماد بیننده را جلب می کند. هرچه ویدیوی شما بهتر باشد ، بازدیدکنندگان بیشتری برای مشاهده وب سایت شما می آیند.

ارائه های ویدئویی

آیا تاکنون سخنرانی یا سخنرانی در سمینار داشته اید؟ این می تواند یک ماده عالی برای ضبط ویدیو باشد. می توانید این مورد را در YouTube بارگذاری کنید ، اما می توانید آن را به عنوان محصول ، شاید به صورت DVD نیز بفروشید. افرادی که به محتوای منظم شما علاقه مند هستند مشتاق خرید چنین چیزی خواهند بود زیرا ارزش فوق العاده ای دارد.

وبلاگ ویدیویی

وبلاگ ویدیویی VLog نیز نامیده می شود. اگر قبلاً یک وبلاگ دیده اید یا از آن استفاده کرده اید ، می دانید که این در مورد خواندن متن است. وبلاگ نویسی در واقع وبلاگ نویسی روی دوربین است. چرا به شخصی که در مورد شرکت یا محصول صحبت می کند تیراندازی نکرده و این تصاویر را در vlog بارگذاری نکنید. همچنین می توانید ویدیویی راجع به وقایع روزمره زندگی یا تجارت خود وبلاگ بگذارید.

توصیفات ویدئویی

آیا تا به حال صفحه فروش متن پر از توصیفات را دیده اید؟ بعضی اوقات تصویری از شخصی که در حال شهادت است ، دارند. مشکل این نوع موارد این است که همیشه نمی توان به این گواهینامه ها اعتماد کرد.

گواهی ویدئو بهتر است. خوب ، ممکن است اعتماد به نفس خیلی بهتر نشود ، اما حداقل توانایی دیدن و شنیدن شهادت یک فرد واقعی می تواند مناسب تر باشد. بعنوان مثال ، بعداً می توانید بعد از یک سمینار ، توصیفات ویدیویی را مشاهده کنید. اعضای مخاطب درباره چگونگی یافتن این رویداد صحبت می کنند.

صفحات فروش در ویدئو

جلب توجه ما به یک صفحه فروش متن طولانی و خشک ممکن است دشوار باشد. چرا این موارد را به صفحات فروش فیلم تبدیل نمی کنید. ممکن است برای تهیه ویدیوی آنلاین کمی آماده سازی لازم باشد ، اما نتایج بسیار بهتر است ، به خصوص اگر بخواهید ویدیوی کسب و کار کوچک اهداف

وقتی صدایی وجود دارد که با صدای بلند درباره متن فروش صحبت می کند ، به ایجاد اعتماد کمک می کند. حتی می توانید محصول را روی دوربین مشاهده کنید. لزوماً نیازی نیست که خود را مقابل دوربین نشان دهید. شما فقط می توانید از کلمات صفحه فروش در ویدیو استفاده کنید و در مورد آن صحبت کنید. در واقع صفحه فروش را لیست می کند.

اگر همه اینها از شما دور است ، یک شرکت تولید فیلم آنلاین پیدا کنید تا همه اینها را برای شما مدیریت کند. همچنین بسیاری از دوره های آنلاین تولید فیلم وجود دارد که شما را در مسیر درست قرار می دهد.

نتیجه

استراتژی درست تولید فیلم آنلاین را برای تجارت خود انتخاب کنید. مطمئن شوید که برای شما مفید خواهد بود. شما با تولید فیلم آنلاین می توانید فروش بهتری داشته باشید ، مشتری خود را افزایش دهید و نام خود را بسازید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا