دنیای وب

تولید ویدئو در وب

هر شرکتی برای بدست آوردن مشتریان جدید و تولید فروش تلاش می کند. داشتن یک استراتژی بازاریابی خوب مهم است. این روزها ، ارزش دارد که بررسی کنید که تولید ویدیو در وب می تواند برای کسب و کار شما مفید باشد.

تبلیغات هر کجا که برویم ما را پر می کند. در خیابان ، سینما و غیره به نظر می رسد که عاقبت افرادی که می خواهند آخرین محصول خود را تبلیغ کنند پایان ندارد. روش های استفاده شده شامل تبلیغات در شبکه های اجتماعی ، تبلیغات تلویزیونی و تبلیغات فیلم است. در سراسر جهان ، ما شاهد تبلیغات مشابه هستیم و پیام همچنان گسترش می یابد.

متأسفانه همه ما بودجه شرکت های بزرگ خارج از کشور را نداریم. آنها تمایل به داشتن سودهای کلان دارند و در نتیجه می توانند بودجه تبلیغاتی زیادی را برای بازی تهیه کنند. چگونه یک تجارت کوچک می تواند رقابت کند؟ به نظر می رسد پاسخ استفاده از تولید ویدیوی آنلاین باشد.

تولید ویدئو در وب همه چیز را تغییر داد ، خصوصاً طرز فکر مردم در مورد تبلیغ کار خود. تولید فیلم آنلاین یک روش عالی برای شما یا شرکت شما برای انتقال پیام خود به مخاطبان است.

این ویدئو به سرعت به شما شهرت اینترنتی می دهد و تبلیغ شما را شروع می کند. داشتن محتوای ویدیویی خوب که موتورهای جستجو دوست دارند ، به سئو و لینک سازی نیز کمک می کند.

بنابراین بهترین راه برای استفاده از تولید ویدیو در وب و ایجاد فیلم های فریبنده چیست؟ برای شروع سعی کنید ساده باشد. اگر نیاز به تهیه تجهیزات ارزان قیمت برای ایجاد محتوای ویدیویی برای وب دارید ، ممکن است هنگام شروع بازاریابی ویدئویی بصورت آنلاین در نظر بگیرید.

خوشحال خواهید شد اگر بدانید که برای ایجاد محتوای ویدیویی با کیفیت به هیچ وسیله خیره کننده ای به سبک هالیوود نیازی ندارید. جلوه های ویژه و همه آن مزخرفات را فراموش کنید.

صفحات متنی فروش ایستا و طولانی نمونه های خوبی از محتوای بالقوه ویدیویی هستند. با استفاده از چیزی مانند PowerPoint می توانید آن را به فیلم تبدیل کنید. این بسته تولید ویدیوی وب را به وضوح نشان می دهد و نتایج بسیار خوبی را به همراه دارد.

اگر وقت ندارید یا احساس نمی کنید از پس کارهایی مانند تولید ویدئو در وب برآیید ، آن را به شخصی که اطلاعات بیشتری در مورد آن دارد اطلاع دهید.

ویدیو را حدود دو دقیقه نگه دارید. اگر می خواهید تولید ویدئو در وب تأثیر بگذارد ، این طول مناسب است. دامنه توجه برخی از افراد کوتاه است و ممکن است در صورت ادامه طولانی مدت ویدیو ، کار دیگری را انجام دهند. همیشه می توانید بعداً ویرایش ویدئو را در وب انجام دهید تا کارها مرتب شود. به طور کلی ، ویدیو باید توجه بیننده را به خود جلب کند و چیزی با ارزش ارائه دهد.

بازاریابی YouTube

اگر با فیلم خود احساس خوبی دارید ، اکنون زمان آن است که در جایی میزبان آن شوید. بهترین مکان YouTube است زیرا رایگان است و همچنین به دلیل اینکه مخاطبان زیادی دارد. اکنون دومین موتور جستجوی محبوب در جهان است. ترافیکی را تصور کنید که اگر فیلم شما در YouTube میزبانی شود به وب سایت شما می رسد.

از آنجا که بارگذاری و میزبانی ویدئوی خود در YouTube رایگان است ، مطمئناً هزینه ها را در اینجا کم خواهید کرد. این را با هزینه تبلیغات تلویزیونی مقایسه کنید و می بینید که هیچ تفکری در کار نیست. حتی یک کسب و کار کوچک نیز توانایی پرداخت کمک به کسی را دارد که تجربه تولید ویدئو در وب را دارد.

ویدیو را به وبلاگ خود اضافه کنید

اگر از سیستم وبلاگ نویسی وردپرس استفاده می کنید ، تعبیه یک ویدیوی YouTube بسیار آسان است. ابتدا باید ویدیوی خود را در YouTube قرار دهید و روی دکمه “اشتراک” کلیک کنید. با این کار مقداری کد به شما داده می شود. تمام کاری که شما باید انجام دهید کپی کردن این کد است.

در حالت طراحی به وردپرس برگردید. پستی را که می خواهید ویدیو روی آن نمایش داده شود انتخاب کرده و روی برگه HTML کلیک کنید. بخشی را پیدا کنید که می خواهید فیلم را در آن قرار دهید و سپس کد را در آن جایگذاری کنید.

شاید لازم باشد با فضا بازی کنید تا دقیقاً به مکانی که می خواهید برسید. اگر به برگه Visible برگردید ، یک مکان یاب برای محل چسباندن کد مشاهده خواهید کرد. پست خود را ذخیره کنید و سپس نگاهی به آن در مرورگر خود بیندازید. شما باید فیلم خود را در پست ببینید. شما در حال مشاهده مزایای تولید ویدئو در وب هستید.

آمار بازاریابی ویدئویی

اگر هر نوع تجارت اینترنتی دارید ، از اهمیت آمار سایت اطلاع دارید. اگر Google Analytics را در وب سایت خود نصب کنید ، قادر خواهید بود از چندین روش بر میزان بازدید خود نظارت کرده و بر اساس آن بازاریابی را تنظیم کنید.

شما باید بدانید که چه تعداد بازدید کننده دارید و کدام یک از سایت های شما بیشترین بازدید کننده را دارد. اگر به نظر می رسد که یک سایت عملکرد بهتری نسبت به بقیه دارد ، زمان آن رسیده است که استراتژی بازاریابی اینترنتی خود را تنظیم کنید و شاید در نظر بگیرید که چگونه می توانید استراتژی تولید ویدیوی وب خود را بهبود ببخشید.

YouTube منطقه نظارت بر آمار خاص خود را دارد. نقشه ای از جهان به شما نشان داده می شود و مناطقی را مشاهده می کنید که به شما بازدید می کنند. همچنین به شما کلمات کلیدی را نشان می دهد که مردم برای یافتن فیلم های شما استفاده می کنند.

وقتی ویدیوی خود را بارگذاری می کنید ، می توانید تنظیم کنید که آیا می خواهید افراد درباره ویدیوی شما نظر بدهند یا رتبه بندی کنند. ایده خوبی است که فقط در صورت موافقت نظرات اجازه دهید زیرا گاهی اوقات افراد چیزهای منفور یا منفی ارسال می کنند. هنگام کار بر روی تولید ویدیوی وب ، نمی خواهید در محتوای خود منفی باشید زیرا می تواند اثر مخربی داشته باشد.

اگر فیلم خود را در وبلاگ یا وب سایت خود قرار داده اید ، پیش و پس از آن ، شمارنده آمار را بررسی کنید. صفحه شما بعد از نمایش فیلم در آنجا ، احتمالاً بازدید بیشتری خواهد داشت. بررسی آمار به طور منظم همیشه باید قسمت عمده ای از هر یک از این موارد باشد بازاریابی ویدیویی اینترنتی که شما باید انجام دهید.

اگر متوجه شدید که ویدیوی شما بازدید زیادی ندارد ، ممکن است به جای کیفیت فیلم که در حد استاندارد نیست ، کلمه کلیدی اشتباهی را برای هدف قرار دهید. برای استفاده موثر از تولید ویدئو در وب ، باید تعیین کنید چه چیزی باعث پخش ویدیوی شما می شود و چه چیزی نه.

اگر یک ویدیوی بسیار جالب ایجاد کرده باشید ، YouTube با نمایش آن در محبوب ترین قسمت ، به شما پاداش می دهد. این بیشتر و بیشتر بازدید می کند. که بسیاری از بینندگان احتمالاً از وب سایت شما بازدید خواهند کرد. بخاطر داشته باشید که منظور از بازدیدکننده لزوماً مشتری یا فروش نیست.

به اشتراک گذاری فیلم خود در مواردی مانند توییتر و فیس بوک در نظر بگیرید. این یک مخاطب کاملا جدید برای شما به ارمغان می آورد و نمایانگر ترافیک گسترده برای شما است. شبکه های اجتماعی و تولید ویدئو آنلاین به خوبی با هم کار می کنند و شما قطعاً باید این را امتحان کنید.

نتیجه

حتی اگر برای تبدیل مقالات یا صفحات فروش خود به محتوای ویدئویی آنلاین از تولید ویدیوی وب استفاده می کنید ، باز هم مزایای زیادی برای تبدیل خواهید داشت. این باید بهتر از تبلیغات سنتی باشد.

هنگامی که شروع به استفاده از بازاریابی ویدئویی برای رونق کسب و کار خود می کنید ، ممکن است شاهد افزایش مشترکین و فروش باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا