دنیای وب

توییتر تجارت کوچک

رسانه های اجتماعی ابزاری بسیار قدرتمند برای تجارت در دنیای امروز است که باید با مشتریان و مشتریان بالقوه خود ارتباط برقرار کند. در توییتر متمرکز شوید و نحوه استفاده بهینه از آن را در رشد تجارت کوچک خود داشته باشید. مشتریان قبلاً توییت کرده اند ، بنابراین می توانید به مکالمه بپیوندید. می توانید روی 140 کاراکتر یا کمتر تأثیر بگذارید.

رزومه

بیوگرافی 70٪ مشاغل و چند مورد درباره شماست. این امر به شما ارتباط شخصی با مشتریان از جمله پیوندهای به وب سایت ، یاهو ، گوگل و حساب های فیس بوک شما می دهد. قدرت واقعی توییتر واقعاً ارتباطی است که به پخش توییتهای شما در شبکه ها کمک می کند. شما باید بدانید که چگونه می توانید بهترین ارتباطات را بدست آورید. در صورت امکان حتما از آنها برای بازگرداندن توییتها تشکر کنید.

علامت هاش

برچسب هش با یک علامت # آغاز می شود ، برای سازماندهی مکالمات در مورد یک موضوع خاص استفاده می شود و شما را ترغیب می کند تا در جستجوی نتایج جستجو برای آن اصطلاح ، در جستجوی شرکت باشید. محصول یا خدمات جدید شما راهی عالی برای یافتن اطلاعات مربوط به دیگران است. در حالی که علائم هش عالی هستند ، توصیه می کنم از استفاده بیش از حد آن ها استفاده نکنید زیرا ممکن است آزار دهنده باشند.

پیوندها

توییتر یک ویژگی عالی دارد که طول و تراکم پیوند تا 19 کاراکتر را به خود اختصاص می دهد ، و این باعث می شود URL ها در پیغام حداکثر 140 کاراکتر آسان شوند. این یک روش عالی برای بهره گیری از لینک های بک لینک فقط به سایت هایی که به شما پیوند دارند ، صدای جیر جیر می شود.

مخاطب را درگیر کنید

اطمینان حاصل کنید که صدای شما با هویت و عکس تجارت مطابقت دارد. در مورد اصول ، نقاط قوت و ارزش ها و همچنین محصولات و خدمات خود توییت کنید. بازتوییت توییت های دنبال کنندگان خود راهی مناسب برای تشویق آنها برای بازتوییت توییت های شما است. پرسیدن سؤالاتی از قبیل سؤال یا سؤال کردن از عقاید ، راهی عالی برای درگیر کردن مخاطبین است.

حرفه ای باشید

حتماً از دستور زبان و هجی درست استفاده می کنید. هیچ چیز شرم آور تر از آشفتگی در اینجا نیست. از مخاطبان آگاه باشید و توییت های خود را طراحی کنید. خیلی شخصی نباشید ، می خواهید روابط برقرار کنید ، اما آنها را متناسب نگه دارید. اگر یک توییت شکایت دریافت کردید ، آن را از میدان عمومی حذف کنید. مقابله با آن به تنهایی هیچ چیز حرفه ای دیگری برای حل مشکلات موجود در مردم وجود ندارد.

آن را به یک عادت تبدیل کنید

در حالی که من به طور منظم صدای جیر جیر را توصیه می کنم ، تا زمانی که پیروان خود را آزار ندهید ، از این کار بیش از حد خودداری کنید. با توییت های آینده می توانید رویدادهای آینده یا محصولات جدید را برای برنامه ریزی زمان خود تنظیم کنید.

قابل اشتراک

با یک توییت خنده دار عکسی به اشتراک بگذارید ، یک سؤال و جواب بپرسید ، آیا محصول یا خدمات جدید شما مشکلی را حل می کند؟ اطمینان حاصل کنید که اطلاعات مفید یا الهام بخش را به اشتراک بگذارید زیرا این امر پیگیری و بازخورد خوبی را تضمین می کند.

امیدوارم که این به شما در بهبود توییت کمک کند تا بهترین نتیجه را بگیرید مشاغل کوچک توییت مبارک

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا