دنیای وب

تکامل کانال های بازاریابی برای رسانه های دیجیتال

کالب هر روز وقتی از دبیرستان به خانه می‌آید با کیفش می‌رود. کفش هایش را در می آورد، از حمام استفاده می کند، شاید چیزی برای خوردن آماده کند. یک کنترل از راه دور در دسترس است، اما یک تلویزیون استاندارد روی صفحه نمایش نمی آید. Caleb از طریق Google Net Box سونی، فهرستی از ویدیوهای یوتیوب را فراخوانده است. حواس او پرت می شود که یک سری فیلم و سپس یکی دیگر و دیگری تماشا می کند. تا زمانی که پدر و مادرش به او گفتند که آن را ببند و تکالیفش را انجام دهد، حتی یک برنامه در این شبکه تماشا نشد. دانش‌آموزان کلاس ششم نمی‌توانند به شما بگویند در Nickelodeon چه خبر است. روی Cartoon Network تاثیری نداره. جمع آوری ویدیوهای یوتیوب در مورد بازی های ویدیویی و چیزهای خنده دار تصادفی سم او است.

والدین کالب شروع به تعجب در مورد مزایای نگه داشتن سیم می کنند. علاوه بر کاهش علاقه فرزندانشان به تلویزیون کابلی، شرکت کابلی تصمیم گرفته است چند کانال دیگر را حذف کند و آنها را در بسته های ممتاز متعلق به خود کند. به زودی پس از افزایش نرخ ماهانه آنها آمد. ترکیبی از کابل، نتفلیکس و رد باکس گاهی اوقات باعث می شود والدین بیشتر از همیشه برای سرگرمی های خانگی هزینه کنند. اگر خانواده ها بتوانند بیشتر به Sony Box تکیه کنند، سرویس اینترنت (و احتمالاً فقط Netflix) تنها چیزی است که باید برای آن هزینه بپردازند. به صلاحدید آنها

پیشرفت‌های اخیر در فناوری به این انقلاب تماشای ویدیو افزوده است. سایت های میزبانی ویدیوی جدید ایجاد شده اند. HTML 5 و پخش کننده ویدیوی داخلی، نمایش ویدیوها را برای کسانی که فضای سرور دارند آسان می کند. توزیع‌کنندگان رسانه‌های دیجیتال می‌توانند ابزارهایی را برای افراد برای ایجاد وب‌سایت‌های میزبانی ویدیوی سفارشی فراهم کنند و به کار گیرند. وب سایت هایی که به شما امکان نمایش فقط تصاویر را می دهند اکنون پر از ویدیو هستند.

به دلیل همه اینها، بازاریابی از طریق کانال های دیجیتال شکل کاملا جدیدی به خود می گیرد. اکنون صدها هزار شرکت و سازمان دیگر از ویدئو برای افزایش بهره وری استفاده می کنند. و این کار را با ارائه محتوای خود در سایت های میزبانی ویدیو مانند YouTube، Daily Motion، Metacafe و Vimeo انجام می دهند. در عوض، آنها محتوا را از طریق پلتفرم با سایر وب سایت ها، برنامه ها و وبلاگ ها به اشتراک می گذارند و محتوای خوبی را در مکان های محبوب ارائه می دهند. سلبریتی های اینترنتی یک شبه ظاهر می شوند. ویروسی شدن اکنون یک تلاش ارزشمند است.

چالشی که برای بازاریابان وجود دارد این است که چگونه در هنگام اشتراک گذاری محتوا متمایز شوند. روش‌های مؤثر شامل تهیه فهرست‌های منظم و صف‌بندی برای بحث و گفتگو بود. از طریق استفاده مناسب از نام تجاری تعبیه شده ارائه شده در این پلتفرم های میزبانی، صاحبان وب سایت در سراسر WWW فهرست و انتخاب های خود را بر روی محتوای با بالاترین کیفیت قرار می دهند. حتی رسانه‌های بزرگ‌تر نیز به این بازی پیوسته‌اند (به فاکس نیوز، بیلبورد، و USA Today مراجعه کنید). (در حال حاضر کار می‌کند. دامنه خودشان-aol.com.) برای کسانی که فقط از لیست راضی نیستند، سایت‌های رتبه‌بندی/رده‌بندی وجود دارند که تماشاگران را جذب می‌کنند. علاوه بر میزبانی پلتفرم‌های ویدیویی که راه‌های خود را برای تعامل بازدیدکنندگان ارائه می‌دهند، برخی از سایت‌های رسانه اجتماعی پیشرفته‌تر مانند Reddit، StumbleUpon و Digg از قدرت عدالت جمعی برای فیلتر کردن ویدیوها استفاده می‌کنند. بهترین تصاویر مجازی. یه شادی دیگه تماشای ویدیو وب سایت هایی مانند Funny or Die و Blip tv به شنوندگان خود اجازه می دهند برنده و بازنده فیلم های آنلاین محبوب را انتخاب کنند.

دنیای سرگرمی در حال تغییر است. مجرای نزدیک بینانه محتوای تلویزیونی به زودی با کانال های محتوای پویا و پویا که از شبکه جهانی وب می آیند جایگزین خواهد شد. با معرفی ابزارهای جدید و کدهای HTML ساده تر، امکان ارائه تنوع و کیفیت بهتر از همیشه به یک امر عادی تبدیل خواهد شد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا