دنیای وب

تکنیک های پیشرفته بازاریابی اینترنتی برای تعمیر ارسال

در این مقاله در مورد تکنیک های پیشرفته بازاریابی تعمیر انتقال از جمله رتبه بندی Google Places ، مدیریت بد اظهارنظر ، تبلیغات در استفاده از قطعات خودرو ، بازاریابی کارت هدیه ، فیلم های YouTube ، وب سایت های تلفن همراه ، صفحات فرود Google AdWords ، پیام های متنی برای مشتریان و پیوند دادن صحبت خواهم کرد. AdWords در Analytics.

ابتدا Google Places. مرحله 1: آیا هنوز ادعای لیست Google Places را دارید؟ اگر این کار را نکنید ، باید لیست مکان های خود را با Google بررسی کنید. اکنون زمان بهبود است. روش های زیادی برای بهبود صفحه شما وجود دارد ، اما مهمترین چیز این است که همه چیز را به طور کامل پر کنید. اطمینان حاصل کنید که توضیحی در مورد کلیه خدمات خود دارید ، مخصوصاً اگر تعمیرات عمومی را نیز انجام دهید. تمام این کلمات کلیدی را مانند ترمزها ، تعمیر موتور و تهویه هوا در آنجا قرار دهید. عکس ها نیز مهم هستند – اگر تصاویر و تصاویر با کیفیت بالا برای فروشگاه و تیم خود دارید ، حتما آن تصاویر را در آنجا اضافه کنید. اگر ویدیوی آنلاین دارید ، کانال YouTube خود را وصل کنید. همچنین اگر Google اشتباه است ، عکس خود را در Street View به روز کنید – این به مشتریان کمک می کند فروشگاه شما را پیدا کنند. به عنوان یک یادداشت جانبی ، MOZ Local خدماتی را برای بهبود لیست های محلی شما در همه مکان های اصلی ارائه می دهد.

برای بررسی نظرات موضوعی حساس هستند – آنها واقعاً می توانند به شما کمک کنند یا واقعاً به شما آسیب می رسانند. شما چه بررسی منفی بصورت آنلاین داشته باشید یا نه ، هر فروشگاه می تواند از نظرات مثبت تری استفاده کند. مطمئن نیستید که چگونه آن را دریافت کنید؟ Whitespark یک ژنراتور تجدیدنظر در بازنگری دارد که می توانید پس از ترک فروشگاه خود از آنها برای ایجاد یک فایل PDF استفاده کنید تا آنها را در اختیار مشتریان خود قرار دهید و آنها را در طی فرآیند بررسی Google راهنمایی کنید. Google “بررسی انتشار نشریه whitespark” را بارگیری کنید تا یکی از آنها را به صورت رایگان بارگیری کنید. گزینه دیگر تنظیم یک میز کار یا رایانه لوحی در محل انتظار شماست که در آن می توانید مشتریان را برای بررسی بررسی کنید. نکته خوب در مورد Google Places این است که مرتباً بررسی ها را براساس تاریخ انجام می دهد. بنابراین اگر بررسی منفی دارید ، در نهایت پس از دریافت بررسی های مثبت کافی برای پر کردن صفحه اول ، به صفحه بعدی بروید. حذف کامل نظرات بد می تواند یک روند پیچیده باشد اما در Google امکان پذیر است.

آیا شما از بازاریابی اتومبیل دور هستید؟ هر فروشگاه می تواند از چند حساب عمده فروشی اضافی استفاده کند. اگر وقت و انگیزه زیادی برای دیدار شخصی با دوستان خود ندارید ، ساده ترین راه ارسال مستقیم اتومبیل به ماشین و درخواست شغل آنهاست. (مگر اینکه عاشق اتصال سرد باشید!) به بخش فروشندگان ماشین استفاده شده در YellowPages.com در شهر خود بروید. با کلیک بر روی دکمه اطلاعات بیشتر ، و سپس یک ایمیل کسب و کار ارسال کنید. می توانید ایمیل خود را کوتاه و در قلب موضوع نگه دارید: “آیا به کار ارسال نیاز دارید؟” یا ما به آنها معامله ای را پیشنهاد می کنیم تا بتوانند حساب کاربری را دریافت کنند “اولین چیزی که ما بدون اشتغال کار خواهیم کرد. یا خلاق باشید. اطمینان حاصل کنید که در امضای ایمیل شما پیوندی به وب سایت شما وجود دارد تا بتوانند سایت شما را تأیید کنند. ابزاری وجود دارد که می توانید بصورت آنلاین پیدا کنید که می توانید از این طریق برای اتوماسیون این فرآیند استفاده کنید ، اما من توصیه می کنم از برنامه های فله ای مانند ایمیل ثابت یا MailChimp استفاده نکنید ، زیرا پیام های ایمیل به صورت فله ای به نظر می رسد و همه ما می دانیم که نامه های فله به کجا ختم می شوند. هنگامی که بخش هایی را که می توانید با آنها تماس برقرار کنید ، خاتمه دهید ، می توانید با ناوگان به دسته های تجاری بروید.

بازاریابی کارت هدیه کاری است که در صورت تعمیرات عمومی (یا می خواهید انجام دهید) در مورد آن فکر کنید. چه کسی کارت های هدیه را پرتاب می کند؟ Wowcards برنامه ای دارد که می توانید کارت های هدیه را مستقیماً به مشتریان سابق خود ارسال کنید. این بسیار آسان و بسیار ارزان است (از $ 0.50 تا 1 دلار در هر مقدار وابستگی) بنابراین شما نمی توانید حداقل یک بار در سال این کار را انجام دهید. شما می توانید خلاق باشید و این موارد را به لیست های پستی مسکونی محلی ، ناوگان یا بسیاری از اتومبیل های خود ارسال کنید اما به احتمال زیاد بهترین بازده را از مشتریان سابق خود دریافت خواهید کرد. کارت خود را طراحی کنید ، لیست خود را بارگیری و ارسال کنید. شما همچنین می توانید معاملات گروهی را در شهر خود برای ارائه خدمات مختلف جهت هدایت کارهای تعمیر عمومی ارائه دهید.

حالا بیایید در مورد سایتهای دارای تلفن همراه صحبت کنیم. از آیفون یا اندروید استفاده کنید و به وب سایت فروشگاه خود بروید. آیا تماس با فروشگاه خود آسان است یا با استفاده از دستگاه تلفن همراه فرم را پر می کنید؟ آنها باید بتوانند به وب سایت شما بروند و یک دکمه را فشار دهند تا با شما تماس بگیرند. اگر تماس با فروشگاه خود در یک دستگاه تلفن همراه به بزرگنمایی و پیمایش زیادی احتیاج دارید ، پس وقت آن است که نسخه موبایل وب سایت خود را ایجاد کنید تا مشتریان احتمالی را نسوزانید. اگر در حال حاضر ارائه دهنده وب سایت دارید ، احتمالاً آنها می دانند چگونه می توانند یکی را ایجاد کنند. اگر می خواهید این کار را خودتان انجام دهید ، Unbounce یک ابزار عالی برای ایجاد نسخه موبایل سایت شما دارد. پس از اتمام نسخه تلفن همراه ، باید اسکریپت تغییر مسیر تلفن همراه را در وب سایت اصلی که دستگاه تلفن همراه را ردیابی می کند نصب کنید و سپس آن را به این نسخه جدید تلفن همراه ارسال کنید. اگر فکر نمی کنید که این کار ارزش انجام را داشته باشد – به خاطر داشته باشید که حدود 40-50 the از ترافیک جستجوهای تعمیر انتقال امروز در دستگاه های تلفن همراه صورت می گیرد. همه این افراد سایت شما را به روشی که آن را در تلفن خود مشاهده می کنید ، مشاهده می کنند. اگر یک کاربر تلفن همراه توانایی تماس تلفنی با فروشگاه شما یا پر کردن فرم را نداشته باشد ، به احتمال زیاد او به یک رقیب مراجعه کرده و به یک رقیبی که این کار را انجام دهد ، می رود!

سپس با استفاده از صفحات فرود AdWords. اگر از AdWords برای تولید سرب استفاده می کنید ، آیا آنها را مستقیماً به وب سایت فروشگاه خود ارسال می کنید؟ به جای ارسال مستقیم آنها به وب سایت خود ، از یک صفحه فرود یک صفحه استفاده کنید و شماره تلفن را به طور خاص برای کمپین های AdWords ردیابی کنید. اینگونه است که تجارت بزرگ در حال انجام است اما می توانید خود را با هزینه کم با استفاده از Unbounce راه اندازی کنید. صفحه فرود در مقابل وب سایت این است که یک صفحه فرود که مخصوص AdWords طراحی شده است بیشتر از یک وب سایت خرید ، بازدید کنندگان را به مشتریان بالقوه تبدیل می کند. در کار ما ، مهم این است که به بازدید کنندگان فقط دو گزینه ارائه دهیم: تماس بگیرید یا فرم را پر کنید. شما فقط چند ثانیه فرصت دارید تا احساس خوبی داشته باشید ، به خصوص هنگامی که مشتری در حال خرید است ، بنابراین دریافت یک صفحه فرود بسیار قابل تبدیل مهم است. همانطور که در مقاله آخر اشاره کردم ، اگر سایت شما مانند Lings Cars (Google it) به نظر می رسد ، ممکن است زمان آن رسیده که به صفحه فرود بروید.

یکی دیگر از ابزارهای مهم بازاریابی YouTube و Vimeo است. آیا هنوز یک فیلم YouTube دارید؟ داشتن ویدئوی شما ، دسترسی شما به صفحه اول نتایج جستجوی رایگان Google مانند تعمیر ارسال خود را افزایش می دهد [Your City Name]. اگر نمی خواهید به یک حساب ایجاد فیلم درجه تجاری بروید ، شبکه تعویض محلی شرکت های تولید فیلم را بررسی کنید یا به Fiverr نگاه کنید. اگر ویدئوی خود را در وب سایت خود جاسازی کرده اید ، در نظر بگیرید از YouTube به Vimeo تغییر دهید – Vimeo شامل این تبلیغات آزار دهنده / فیلم های مرتبط نیست که در انتهای فیلم شما ظاهر می شود و اغلب باعث عصبانیت و سردرگمی مردم می شود. ویدیوی خود را تا آخر تماشا کنید تا متوجه شوید منظور من چیست.

ابزار بازاریابی دیگر پیام متنی است. آیا بسیاری از مشتریانی را دریافت می کنید که به روزرسانی های وضعیت را فرا می گیرند؟ Autotext.me و DemandForce نرم افزاری دارند که بطور خودکار هر مرحله از راه را با یک پیام متنی به روز می کنند. همچنین می توانید از این شماره ها برای پیگیری های بعدی استفاده کنید که برای بازاریابی تجاری یا ویژه های مکرر عالی هستند.

نکته آخر اینکه اگر از Google AdWords برای تبلیغات و Google Analytics برای ردیابی بازدید کنندگان به سایت خود استفاده می کنید ، حتماً در بخش مدیریت Analytics حساب ها را با هم پیوند دهید. مهمتر از همه ، شما قادر خواهید بود به گزارش های Analytics دسترسی پیدا کنید ، اطلاعات جستجوی AdWords / جستجو را مشاهده کنید ، و ببینید کدام جستجوی جستجو از طریق AdWords بازدید کنندگان را به سایت شما می آورد. با ارسال گزارش هفتگی به خودتان ، می توانید در صورت لزوم کلمات کلیدی منفی را اضافه کنید. به طور پیش فرض ، AdWords و Analytics فقط این اطلاعات را در صورت پیوند دادن حساب ها به شما ارائه می دهند – فقط می دانید که کلمه کلیدی “انتقال” آنها را به سایت آورده است ، اما هنگامی که گزارش جستجوی جستجوی خود را بررسی می کنید ، می توانید بگویید که هفته گذشته 7 بازدید کننده در جستجوی ” کیت فورد Pinto Shift در سال 1971 “بدنام” ، و من هرکدام برای این کلیک 2.75 دلار پرداخت کردم. (برای همه طرفداران پینتو ، من نمی گویم نصب کیت shift 71 Pinto بد است ، اما … فکر می کنم ایده شما را گرفت!) در نهایت ، Google AdWords نمی خواهد شما این اطلاعات را نمایش دهید زیرا آنها با کلیک های نامربوط ثروتمند می شوند. بسیاری از آژانس های بزرگ بازاریابی!

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا