دنیای وب

تکنیک های پیشرفته بازاریابی کمیسیون

در هنگام انتخاب محصولات وابسته برای تبلیغ با مشاغل بازاریابی آنلاین خود ، می خواهید کالاهایی را انتخاب کنید که بیشترین هزینه را داشته باشند تا برای هر فروش کمیسیون بالاتری بدست آورید.

اما شما همچنین می خواهید یک کالای کامل را با قیمت های مختلف بدست آورید تا بتوانید بدون در نظر گرفتن پول یا پول کمی که دارند ، مردم را به خرید خود ادامه دهند.

به عنوان مثال ، فرض کنید شما خودی را به عنوان خود انتخاب می کنید. شما باید محصولاتی داشته باشید که هزینه آن کمتر از 10 دلار باشد – مانند کتاب های الکترونیکی یا دوره های ویدیویی – زیرا بسیاری از افرادی که سعی در بهبود خود دارند پول زیادی ندارند اما هنوز می خواهند چیزی بخرند که باعث بهتر شدن آنها شود.

مقیاس سود

سپس شما باید محصولات گران قیمت تری را در محدوده 10 تا 100 دلار داشته باشید تا بتوانید آنها را به افرادی که پول بیشتری برای خرج کردن دارند ارائه دهید و همچنین مشتریان خود را به بالاترین نردبان سود سوق دهید. این بدان معناست که مردم را به سمت خرید محصولات گران قیمت می برد.

سپس شما باید برخی از محصولات بسیار گران قیمت ، مانند کالاهایی که 1000 دلار یا بیشتر هزینه دارند ، داشته باشید. این درخواست تجدیدنظر برای افرادی است که پول زیادی برای خرج کردن دارند اما همچنین برای یک پیشنهاد مالی عالی که مردم می توانند آرزو کنند. غالباً این نوع محصولات مواردی مانند آموزش شخصی یا سمینارهایی هستند که افراد می توانند در آن شرکت کنند تا استاد هر کاری که می خواهند شوند.

نه تنها محصولات پولی عظیم خواسته مردم را برای به دست آوردن هرچه بیشتر در دسترس برآورده نمی کنند ، بلکه بزرگترین کمیسیون را نیز در اختیار شما قرار می دهند تا بتوانید بیشترین درآمد را کسب کنید حتی اگر فقط مقداری فروش داشته باشید.

آمار تخصصی

رسانه های معروف

قبل از شروع تبلیغ محصولات وابسته ، باید اطمینان حاصل کنید که محصولات یا رسانه هایی که شما انتخاب می کنید در آن کار کنید محبوب هستند. شما نمی خواهید وقت خود را برای کار در فروشگاه ها تلف کنید ، مشتری زیادی وجود ندارد. از طرف دیگر ، شما می توانید با کار کردن بر روی بهترین فروشگاه هایی که مشتری کمی دارند ، بازده بالقوه خود را به حداکثر برسانید.

چگونه می دانید رسانه های معروف چیست؟ مانند هر چیز دیگری این روزها ، می توانید به سادگی از اینترنت استفاده کنید. مکانهای زیادی وجود دارد که می توانید برای اندازه گیری محبوبیت مکان خاص ، به آنجا بروید. اولین جایی که من همیشه توصیه می کنم Google Hot Trends است که 100 لیست برتر برتر Google را در 25 دقیقه گذشته ذکر کرده است.

جستجوی آمارهای تخصصی در اینترنت

Google بزرگترین موتور جستجو است و افراد بیشتری نسبت به هر کس دیگری از آن استفاده می کنند ، بنابراین یک منبع قابل اعتماد برای گفتن در حال حاضر چه چیزی گرم است. سایت دیگر Yahoo Buzz است که همچنین جستجوهای برتر اما در یاهو را نشان می دهد که از موتور جستجوی بینگ استفاده می کند. اما Yahoo Buzz نیز اطلاعات کمی بیشتری از Google ارائه می دهد.

دو مکان مشابه دیگر Trend Hunter و Trend Watching هستند. این موارد بیشتر به سمت کالاهای مصرفی مانند الکترونیک ، لوازم و دیگر کالاهای سخت به جای محصولات دیجیتالی است که احتمالاً شما آنها را تبلیغ خواهید کرد.

منابع داده تخصصی

ClickBank در مورد محصولاتی که ارائه می دهد اطلاعات زیادی دارد. یک سایت مشابه که همچنین حاوی داده های زیادی است که می توانید از آنها برای اندازه گیری محبوبیت استفاده کنید ، کمیسیون اتصالات است.

با محصولات وابسته ای که شما در ClickBank و Komisioner Junction تبلیغ می کنید ، می توانید هر بار که شخصی روی این محصول کلیک کرده و آن را خریداری کند ، کمیسیون ایجاد کنید.

هزینه در هر عمل

اما یک مدل وابسته دیگر “هزینه در هر عمل” نامیده می شود. این تفاوت کمی متفاوت است زیرا هر بار که شخصی روی صفحه کلیک کند ، آیا چیزی خریداری کرده یا نه ، می توانید پرداخت کنید. واضح است که مقدار CPA شما پرداخت می کنید معمولاً کمتر از کمیسیون فروش است ، اما بسیاری از کلیک ها در سراسر CPA می توانند به سرعت اضافه شوند و به شما پول واقعی بدست آورند.

شبکه های CPA شما شامل ، Peerfly.com ، ShareASale.com ، GoOffers.net و CPALed.com را بررسی کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا