دنیای وب

تیم تیپو ستاره حق رای دادن خواهد بود

برای همه افرادی که این قطعه را مطالعه می کنند و نمی دانند تیم تیپو کیست ، بگذارید یک یا دو دقیقه طول بکشم و این ستاره ورزشی شگفت انگیز را برای شما به ارمغان بیاورد. قبل از آن که در دور اول توسط دنور برونکوس تهیه شود ، و اگر فوتبال کالج را دنبال می کردید ، می دانستید که او برنده جایزه هایزمن 2007 است و بالاترین جایزه ای است که سالانه به بهترین فوتبالیست کالج اعطا می شود. او اولین بازیکنی است که در طی یک فصل حداقل 20 قطره را پشت سر گذاشته و با عجله روبرو می شود. وی در سال 2007 توسط آسوشیتدپرس بهترین بازیکن فوتبال کالج شد. وی از نظر بسیاری به عنوان بزرگترین فوتبالیست دانشگاه در تمام دوران شناخته می شود و او موفق به کسب دو قهرمانی در مسابقات ملی به عنوان یک چهارم ستاره برای دانشگاه فلوریدا شده است.

اگرچه تیم تیپو در فوتبال جوانی موفقیتهای زیادی کسب کرد ، اما مردم به طور مداوم توانایی های او را به عنوان یک ورزشکار و به عنوان یک شخص زیر سوال می برند. اولین چیزی که من به سرعت در مورد تیم تیپو دوست داشتم ، تمایل بی امان او به اشتباه نشان دادن منتقدین بود. از لحظه ای که در کلاس نهم بود وقتی به او گفته شد که به اندازه کافی خوب نیست که در این هافبک بازی کند تا اینکه به عنوان پیش نویس دور دوم لیگ ملی فوتبال در بهترین حالت انتخاب شد ، تیم تیپو شانس را شکست. او به جای وارد شدن به خواسته ها و عقاید غیر سازنده آزار دهنده های خود ، این کار را بر روی خود گرفت تا عمیق شود تا بر موانع بسیاری که در راه او بودند ، غلبه کنید.

ممکن است بپرسید ، “این چه جهنمی با بازاریابی شبکه ای ارتباط دارد؟” این همه موارد مربوط به صنعت است. برای ایجاد موفقیت در هر مشاغل MLM ، با انواع کاراکترهایی روبرو خواهید شد که با کاری که سعی در انجام آنها دارند تقصیر می کنند. سوال این است که وقتی این اتفاق می افتد چه کاری انجام می دهید؟ آیا می خواهید تسلیم شوید و تسلیم شوید یا قصد دارید آنچه را که برای غلبه بر موانع شما لازم است انجام دهید؟ اگر هنوز هم اهداف خود را هدف قرار داده اید ، می توانید هر چیزی را که در راه شما پرتاب می شود تسخیر کنید و به ستاره شبکه های شبکه ای که در آن ساخته شده اید تبدیل شوید.

یکی دیگر از ویژگی های جالب و شاید حیاتی ترین ویژگی این است که کار سختی تیم تیپو برای اطمینان از دستیابی به انتخاب پیش نویس از دور اول قبل از تهیه آن ، دشوار است. آنچه که واقعاً چشمگیر بود ، دیدگاه گسترده وی در مورد تلاش سخت تر از هر کس دیگری برای بهبود قبل از پیش نویس بود. هر بار که من در مصاحبه تلویزیونی او را تماشا می کردم خواهید دید که او عاشق کار کردن است. می توان گفت او نه تنها در گروه های بالقوه فوتبال حرفه ای روی دم خود کار می کرد بلکه برای تقویت بازی خودش هم تلاش می کرد.

چطور مرتباً برای بهبود فعالیت در بازاریابی شبکه ای خود ، کار بدون وقفه را انتخاب می کنید؟ متأسفانه ، تقریباً همه شبکه ها تجارت MLM خود را به عنوان یک سرگرمی و نه یک تجارت مشروع در نظر می گیرند. به همین دلیل است که بیش از 97٪ در تلاش برای موفقیت خود شکست خورده اند. از امروز شروع کنید ، متعهد شوید که بیش از آنچه در گذشته انجام داده اید و قبل از مدتها انجام دهید ، خود را در 3 درصد برتر صنعت بیابید. اگرچه این جمله واقعی است که اکثر ما هرگز به جایگاه منتخب شخصیت ورزشی حرفه ای مانند تیم تابو نمی رسیم ، اما همه ما می توانیم در زمینه های کاری و پیشرفت شخصی خود به سختی کار کنیم.

در پایان می خواهم به تیم تیپو تبریک بگویم که برای بسیاری از افرادی که منتظر او هستند الهام بخش است. این نمونه ای از کار سخت و ستون فقرات گسترده در ورزش و تجارت است. اگرچه ممکن است هرگز با تیم تابو روبرو نشوم ، اما معتقدم که با ویژگی های اصلی وی در کار با وجدان واضح و توانایی وی برای شکستن موانع ، او می تواند ستاره ستاره فوق ستاره NFL شود. حتی بهتر است ، اگر همان زوایا را نسبت به مشاغل خود در نظر بگیرید که تیم Tebow نسبت به تجارت فوتبال دارد ، می توانید یک Superstar MLM شوید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا