دنیای وب

ثروتمندان چگونه با سایر برنامه ها مقایسه می کنند؟

ثروتمند Affiliate یک برنامه وابسته شناخته شده وابسته در اینترنت است که بسیاری را ترغیب به پیوستن به دلیل محبوبیت بی نظیر آن و تعداد افرادی که برای به اشتراک گذاشتن داستان های موفقیت خود می کنند ، متقاعد کرده است. اما یکی از اصلی ترین عامل تعیین کننده توانایی برنامه ارجاع برای اجرای واقعی آن ، زمانی است که با سایر برنامه های وابسته پیرامون آن مقایسه می شود.

بنابراین ، نمودار با نزدیکترین رقبای خود در بازار چگونه رفتار می کند؟ در زیر سه نفر از نزدیکترین رقبای شما برای این برنامه امروز و اطلاعاتی وجود دارد که به شما در تعیین تصمیم خود در مورد بهترین برنامه وابسته انتخابی کمک می کند.

وابسته ثروتمند برای سود لنس پیوست

سود لنس قویترین رقیب در مازاد وابسته است. این برنامه با آموزش جامع برای اعضای جدید خود ارائه می شود. با این حال ، به نظر می رسد که آموزش کافی به اعضای آن داده نشده است. همچنین با قیمت مناسب در حدود 80 دلار به سایتهای آماده راه اندازی نیز دسترسی خواهید داشت.

نکته منفی این برنامه این است که بیشتر درمورد ارائه اطلاعات اولیه در مورد بازاریابی آنلاین و همچنین نکاتی برای کمک به افراد تازه کار در شروع کار است. اگر می خواهید آموزش راه اندازی کمیسیون پیشرفته تر ، در اینجا تصویب WA را دریافت کنید.

ثروتمند در ازای ثروت صادقانه پیوست

برنامه دیگری که به یک شرکت بزرگ ثروتمندانه یک رقابت بزرگ می دهد ، Honest Riches است. این کتاب به صورت کتاب الکترونیکی توسط هالی مان ارائه می شود زیرا در مورد بهینه سازی موتور جستجوی مربوطه ، اصول اولیه بازاریابی اینترنتی و سایر مبتدیان دانش که می خواهند یاد بگیرند شروع به کار بازاریابی وابسته خود کنند ، دستورالعمل های مفصلی ارائه می دهد. در هنگام خرید کتاب الکترونیکی ، شما همچنین قادر خواهید بود برای راهنمایی های بیشتر در مورد بازاریابی آنلاین ، به یک فروم دسترسی داشته باشید.

با این حال ، برخی از جنبه های WA وجود دارد که آن را به انتخابی بهتر از ثروت Honest تبدیل می کند. به عنوان مثال ، می توانید به نکات و استراتژی هایی دسترسی پیدا کنید که در همه جا وجود ندارد.

ثروتمندان در مقابل پروژه ارجاع X پیوستند

سومین برنامه ای که به طور کلی با Wealthy Affiliate مقایسه می شود ، Affiliate Project X است. محبوبیت این سیستم غیرقابل انکار است و بسیاری از سایت ها در حال مرور این برنامه هستند تا اطلاعات جدیدی را در مورد موضوع این برنامه به مبتدیان ارائه دهند و اینکه آیا این یک انتخاب مناسب برای طرفداران بازاریابی وابسته است. یكی از نكات جانبی پروژه Affiliate X (علیرغم محبوبیت آن) این است كه بررسی ها در مورد سایت تقسیم می شود. بنابراین این از طرف شما شک و تردید ایجاد می کند ، به خصوص که این برنامه 100 دلار قیمت دارد.

نتیجه

مزایا و معایب خاصی وجود دارد که می توانید با انتخاب یکی از این برنامه ها در WA از آنها لذت ببرید. با این حال ، روش های برنامه اثبات شده است که اثربخش بوده و بسیاری از افراد درآمد بیشتری نسبت به آنچه معمولاً کسب می کنند ، داشته اند. اما بهتر است یک تحقیق جامع انجام شود و برنامه های مختلف بازاریابی وابسته را با یکدیگر مقایسه کنید تا یک انتخاب آگاهانه داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا