[ad_1]
مفهوم غنای و دستاورد همانطور که ایوانز و ورستر در دمیده شده به بیت نشان دادند (1999) سهم بزرگی در درک ما از استراتژی تجارت آنلاین بود.
این استدلال به طور خلاصه است:
اقتصاد اطلاعات و اقتصاد چیزهای جسمی اساساً با یکدیگر متفاوت است. هنگام فروش کالای ملموس فروشنده دیگر مالک آن نیست. هنگامی که یک ایده برنامه یا مقاله تحقیقاتی به فروش می رسد فروشنده هنوز مالک آن است و می تواند دوباره آن را بفروشد.
اطلاعات را می توان بدون هزینه قابل توجهی کپی کرد و با هزینه ای بسیار اندک به صورت آنلاین توزیع می شود. برخلاف اطلاعات کالاهای ملموس به سایت بستگی دارند و چندین بار مصرف می شوند.
در اقتصاد متعارف امور محصولات مشمول قانون جهانی هستند – مبادلات بین غنای و گسترش. از آنجا که اطلاعات در شرایط تحویل واقعی در محصولات موجود است شرکت ها می توانند کالای بسیار غنی را انتخاب کنند یا قابل دسترسی زیادی داشته باشند یعنی از نظر دامنه جغرافیایی یا وسعت گروه های هدف مشتری مخاطبان گسترده ای داشته باشند. معنای پولدار شدن بسته به متن می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال یک انتشار تحقیقات علمی بسیار پیچیده یا استریو آموزنده است. مقاله تحقیقاتی در یک مکان خاص مخاطب بسیار کمی دارد در حالی که استریو پیچیده بسیار خاص و گران قیمت خواهد بود. از این رو رسیدن آنها کم است.
در امتداد اینترنت می آید. با بسته شدن محصولات و اطلاعات ملموس پیری بین فرمت و فرمت منسوخ می شود. بنابراین یک استراتژی خوب اینترنتی برای شرکت ها باعث افزایش غنای و دستیابی به استراتژی فعلی تجارت در همان زمان خواهد شد.
در مورد محصولات دیجیتالی یا کاملاً قابل تفکیک هیچگونه مبادله ای بین غنای و دسترسی حاصل نمی شود. ما می توانیم به غنای مورد نظر خود بیفزاییم و هنوز به یک سطح جهانی برسیم. آثار غنی را می توان بسیار خاص توصیف کرد. در واقع برای مشاغل جدید در وب سایت شما باید بسیار ثروتمند باشید یعنی متخصص باشید.
هرچه موضوع یا موضوع یک وب سایت خاص تر باشد بازدیدکنندگانی که از موتورهای جستجو به وب سایت می آیند هدفمندتر می شوند. از یک طرف هدایت موتورهای جستجو با مطالب تخصصی بسیار غنی آسانتر خواهد بود از سوی دیگر – هرچه مدل درآمد وب سایت باشد – نرخ تبدیل در جایی که ترافیک هدفمند باشد بیشتر خواهد بود. از آنجا که دسترسی بصورت آنلاین و فقط با محدودیت زبان ارائه می شود ما واقعاً باید در ثروتمند شدن در تجارت آنلاین خود برتر باشیم.
[ad_2]