دنیای وب

ثروتمند شوید – به کارآفرین اینترنتی دسترسی پیدا کنید

مفهوم غنای و دستاورد همانطور که ایوانز و ورستر در “دمیده شده به بیت” نشان دادند (1999) سهم بزرگی در درک ما از استراتژی تجارت آنلاین بود.

این استدلال به طور خلاصه است:

اقتصاد اطلاعات و اقتصاد چیزهای جسمی اساساً با یکدیگر متفاوت است. هنگام فروش کالای ملموس ، فروشنده دیگر مالک آن نیست. هنگامی که یک ایده ، برنامه یا مقاله تحقیقاتی به فروش می رسد ، فروشنده هنوز مالک آن است و می تواند دوباره آن را بفروشد.

اطلاعات را می توان بدون هزینه قابل توجهی کپی کرد و با هزینه ای بسیار اندک به صورت آنلاین توزیع می شود. برخلاف اطلاعات ، کالاهای ملموس به سایت بستگی دارند و چندین بار مصرف می شوند.

در اقتصاد متعارف امور ، محصولات مشمول قانون جهانی هستند – مبادلات بین غنای و گسترش. از آنجا که اطلاعات در شرایط تحویل واقعی در محصولات موجود است ، شرکت ها می توانند کالای بسیار “غنی” را انتخاب کنند یا “قابل دسترسی” زیادی داشته باشند ، یعنی از نظر دامنه جغرافیایی یا وسعت گروه های هدف مشتری ، مخاطبان گسترده ای داشته باشند. معنای “پولدار شدن” بسته به متن می تواند متفاوت باشد. به عنوان مثال ، یک انتشار تحقیقات علمی بسیار پیچیده یا استریو آموزنده است. مقاله تحقیقاتی در یک مکان خاص مخاطب بسیار کمی دارد ، در حالی که استریو پیچیده بسیار خاص و گران قیمت خواهد بود. از این رو ، “رسیدن” آنها کم است.

در امتداد اینترنت می آید. با بسته شدن محصولات و اطلاعات ملموس ، پیری بین فرمت و فرمت منسوخ می شود. بنابراین ، یک استراتژی خوب اینترنتی برای شرکت ها باعث افزایش غنای و دستیابی به استراتژی فعلی تجارت در همان زمان خواهد شد.

در مورد محصولات دیجیتالی یا کاملاً قابل تفکیک ، هیچگونه مبادله ای بین غنای و دسترسی حاصل نمی شود. ما می توانیم به غنای مورد نظر خود بیفزاییم و هنوز به یک سطح جهانی برسیم. آثار “غنی” را می توان بسیار خاص توصیف کرد. در واقع ، برای مشاغل جدید در وب سایت ، شما باید “بسیار ثروتمند” باشید ، یعنی “متخصص” باشید.

هرچه موضوع یا موضوع یک وب سایت خاص تر باشد ، بازدیدکنندگانی که از موتورهای جستجو به وب سایت می آیند ، هدفمندتر می شوند. از یک طرف ، هدایت موتورهای جستجو با مطالب تخصصی بسیار “غنی” آسانتر خواهد بود ، از سوی دیگر – هرچه مدل درآمد وب سایت باشد – نرخ تبدیل در جایی که ترافیک هدفمند باشد بیشتر خواهد بود. از آنجا که “دسترسی” بصورت آنلاین و فقط با محدودیت زبان ارائه می شود ، ما واقعاً باید در “ثروتمند شدن” در تجارت آنلاین خود برتر باشیم.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا