دنیای وب

جاذبه اندک چیست؟

Bit Gravity یک سرویس مبتنی بر فلاش برای میزبانی و پخش کلیپ های ویدئویی از پیش ضبط شده از طریق اینترنت است ، به عنوان آنها آن را “شبکه تحویل فیلم” به طور مستقیم و در صورت تقاضا در دسترس می دانند. به تعبیری بیشتر از افراد معمولی ، تا حدودی شبیه به YouTube High Definition ، و برخلاف برخی دیگر ، می توانید مکث کنید ، جست و خیز کنید ، به عقب برگردانید ، یا مجدداً فیلم را به صورت تقاضا یا حتی پخش زنده پخش کنید. به این ترتیب ، TiVo شبیه پخش تلویزیون است ، اما در سرتاسر جهان.

آنها با کیفیت عالی “پخش” می شوند ، اما می توانند توسط هر بیننده شخصی تنظیم شوند تا پهنای باند خود را نیز در خود جای دهند. کاربران نهایی یا بینندگان چیزهای خوبی برای گفتن داشتند و به نظر می رسد آنها از خدمات به طور کلی خوشحال هستند. همچنین به نظر می رسد آنها قدردانی می کنند که چگونه قابلیت اطمینان را مقایسه می کنید. برخی از این خدمات دیگر با وقفه ها سروکار دارند ، در حالی که Bit Gravity برای جلوگیری از این امر یک قرارداد در چهار قاره اختصاص داده است.

این نرم افزار برای عملکرد صاف ، بدون خطای حافظه پنهان یا ناسازگاری برخی دیگر از منابع پخش ویدئو (بدون بافر یا انجماد) و همچنین مقیاس پذیر و مقاوم در برابر خطا طراحی شده است. این یک فلش پلیر رایگان و آسان برای نصب فراهم می کند ، اگرچه کاربر نهایی برای تماشای فیلم ها نیازی به بارگیری چیزی ندارد. پرتابگر دارای ویژگی کشف خودکار برای تعیین و تنظیم بهترین استفاده از پهنای باند برای هر کاربر است. میزبان می تواند از تجهیزات و پهنای باند “کم هزینه” استفاده کند و هزینه نصب آن نیز کم است. متاسفانه ، پیدا کردن هزینه های خاص دشوار است ، اما به هر حال باید برای خودشان خرید کرد و قیمت ها به هیچ وجه تعیین نشده است.

یک اشکال این است که ، بر خلاف برخی رقبا ، BG به نظر نمی رسد عملکرد چت داشته باشد. بنابراین دیگران مجبور بودند به طور همزمان از مواردی مانند IRC استفاده کنند ، یا اتاقهای گپ را کنار بگذارند. برای بسیاری از افراد مشکلی نیست ، برخی صفحات خود را برای تعامل دارند و بعضی دیگر اصلاً تعاملی نیستند.

از وب سایت Bit Gravity ، “از زمان راه اندازی آن در سال 2008 ، شبکه های تلویزیونی و ناشران وب به BG Live اعتماد کرده اند تا اخبار شبانه ، توافق های سیاسی ، سخنان ریاست جمهوری و مراسم تحلیف رئیس جمهور اوباما را پخش کنند.”

پری لارنس بیش از 20 سال در تولید فیلمبرداری بوده و فیلم هایی را برای شرکتهایی مانند Merck ، Maxwell House ، Nickelodeon ، P&G ، Ogilvy & Mather ، IBM و بسیاری دیگر فیلم های ویدئویی ، شلیک و / یا ویرایش کرده است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا