دنیای وب

جاشوا و کلی ولنتاین چه کسانی هستند؟ (قسمت 1 از 2)

افراد زیادی در اینترنت جستجو می کنند و سعی می کنند کمی پول اضافی به دست آورند یا شاید حتی اولین میلیون نفرشان اغلب با نام های Joshua و Kelly Valentine روبرو شوند. این نام تقریباً تقریباً در هر سایتی وجود دارد که از نوعی بازاریابی اینترنتی پشتیبانی می کند ، زیرا افراد شروع به طرح این سال می کنند که “جاشوا و کلی ولنتاین چه کسانی هستند؟”

اینترنت اقیانوس وسیعی از فرصت های تجاری است. همه چیز به نوع نگاه شما بستگی دارد. این را می توان دریایی از کلاهبرداری و دریایی از فرصت دانست. جاشوا و کلی ولنتاین آخرین نظر وی را انتخاب کردند. امروزه این دو تیم از طریق چندین جریان استراتژی بازاریابی اینترنتی که از طریق امتیاز دهندگان از مکان های مختلف اجرا می کنند ، به عنوان تیم برتر اداره یک تجارت یا چندین شرکت اینترنتی در Autoprofit شناخته می شوند.

یکی از بهترین شرکت های جاشوا و کلی “Big Ticket to Wealth” است. ثابت شد که این بلیط آنها برای آزادی مالی است و پس از آن آنها تصمیم گرفتند به یک شرکت دیگر به نام Infinity800 بپیوندند ، یک فرصت بازاریابی اینترنتی دیگر که چندین جریان درآمد را فراهم می کند ، بنابراین وقتی تصمیم به پیوستن به سایر شرکتهای بازاریابی می شود جای فکر زیاد نیست. یک بازاریاب واقعی بخار زیادی دارد.

جاش ولنتاین امروز یکی از موفق ترین کارآفرینان آنلاین است که چندین حق رایانه آنلاین را که هر هفته چندین بار درآمد هزاران دلاری به همراه دارد ، اداره می کند. برای این زوج هرگز آسان نبود که به اولین تیم برادری تجارت آنلاین تبدیل شوند. اما موفقیت آنها خود گویای این امر است و اگر می خواهید در مورد تاریخچه آنها ، تاکتیک های پول سازی و به روزرسانی های تقریباً خودکار اطلاعات بیشتری کسب کنید ، در مورد نت تحقیق کنید و موفقیت آنها را به صورت آنلاین پیدا خواهید کرد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا