دنیای وب

جای خود را پیدا کنید

به هر حال بازار طاقچه چیست؟ بازار طاقچه ، بازار طاقچه ای است که طیف محدود و مشخصی از محصولات فروخته شده به گروه خاصی از مردم را در خود جای داده است. بنابراین هنگامی که وب سایت یا تجارت آنلاین خود را راه اندازی می کنید ، می خواهید طرحی خاص برای پایه گذاری وب سایت خود داشته باشید اما به نظر نمی رسد که بتوانید چیزی پیدا کنید؟ باشه نگران نباش! من دو روشی را که استفاده کردم به شما نشان می دهم و آن را به افرادی مانند شما توصیه می کنم.

هنگام تصمیم گیری در مورد فروش و یا وب سایت خود باید به شما بگویم تا مطمئن شوم که مورد علاقه شماست. این برای موفقیت وب سایت و انگیزه شما بسیار مهم است! وقت گذراندن بر روی کاری که واقعاً می توانید دستان خود را به دور آن بپیچانید و بر خلاف گذر از آن وارد شوید ، آسان تر و لذت بخش تر است. در حالی که چندین روش مختلف برای کسب درآمد اینترنتی وجود دارد مانند فروش محصولات خود ، بازاریابی با شرکت های وابسته و غیره. من همیشه پیشنهاد می کنم حداقل 2 محصول از خودتان ایجاد کنید اما بعداً می توانید این مشکل را برطرف کنید.

در اینجا دو روش آسان وجود دارد که به شما کمک می کند بفهمید بازار طاقچه می تواند باشد و چگونه می توان آن را محدود کرد. به جستجوی کلمات کلیدی Google یا AdWords بروید. اکنون به چیزی یا موضوعی که مورد علاقه شماست فکر کنید. به عنوان مثال ، بیایید بگوییم “باغ”. آن را در فضایی بنویسید که یک کلمه یا عبارت را می گوید.

اکنون کادر کوچک زیر “نمایش فقط ایده های مرتبط با عبارات جستجوی من” را علامت بزنید و آن را جستجو کنید. با این کار لیستی از موضوعات یا عبارات مرتبط ایجاد شده برای آن کلمه کلیدی در اختیار شما قرار می گیرد. سپس این جستجو عبارات مربوطه را تجزیه کرده و به شما می گوید که هر کلمه در سال و ماه چند بار جستجو شده است.

همچنین سطح رقابت برای آن کلمه یا عبارت را به شما می گوید. فرض کنید یکی از عبارات “توصیه برای یک باغ سالم” بود و رقابت در آن بالا ذکر شده است. این بدان معنی است که شما به احتمال زیاد با چندین سایت دیگر برای این عبارت خاص رقابت خواهید کرد. حال فرض کنید یک عبارت دیگر “چگونه یک باغ سالم پرورش دهیم” بود و این رقابت به عنوان کم یا متوسط ​​ذکر شده است. این موقعیت شما را محدود می کند و فرصتی بهتر برای هدف قرار دادن گروه خاصی از افراد و کاهش رقابت به شما می دهد.

نکته دیگری که من پیشنهاد می کنم این است که بروید و در Google و چند موتور جستجوی دیگر مانند Bing و Yahoo جستجو کنید. برای استفاده از کلمه کلیدی یا عبارت از همین روش استفاده کنید و وب سایت هایی را جستجو کنید که ممکن است مشابه آنچه شما به آن علاقه دارید. به عنوان و توضیحات وب سایت توجه کنید. این یک روش مفید دیگر برای دیدن وضعیت رقابت در آن مکان خاص است. یک چیز مطمئناً این روزها است ، اگر می توانید تصور کنید ، به صورت آنلاین در دسترس است! نکته اصلی این است که چیزی را پیدا کنید که به آن علاقه داشته باشید و بخواهید برای آن کار خاصی انجام دهید ، سپس قبل از غواصی در آن وقت بگذارید و تا آنجا که ممکن است خود را در آن قرار دهید. در بلندمدت نتیجه خواهد داد.

اکنون باید ایده های خوبی در مورد بازار تخصصی داشته باشید که ممکن است بخواهید وب سایت خود را در اطراف آن برنامه ریزی کنید. در غیر این صورت ، به روش هایی که به شما نشان داده ام ادامه دهید و بازی کنید. وقت بگذارید و عجله نکنید. سایت خود را برنامه ریزی کنید و مطالب را یادداشت کنید. وقتی چیزها را روی کاغذ گذاشتید ، راهنمای خود را دارید که به شما کمک می کند گام های بعدی را بردارید. افکار خود را دنبال کنید و آنها را قدم به قدم پیش ببرید.

برای موفقیت شما!

جوزف پی. هلبرگ

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا