برترین های کسب و کارصنعت و تجارت

جدیدترین قیمت انواع سیستم های تهویه مطبوع ، فن های صنعتی و خانگی برند رزنبرگ در ایران

وظیفه اصلی انواع سیستم های تهویه مطبوع، برطرف نمودن نیاز های حرارتی و تهویه ساکنان یک ساختمان است، این سیستم ها دارای مدل های مختلفی برای مصارف مسکونی، تجاری و صنعتی می باشد که هر یک دارای مدل های گوناگون هستند. آشنایی با طرز کار و کاربرد های انواع سیستم مطبوع به شما این امکان را می دهد تا در پروژه های متفاوت بتوانید بهترین سیستم را متناسب با نیاز پروژه انتخاب نمایید. امروزه يک دستگاه تهويه مطبوع مناسب و با کیفیت بایستی علاوه بر تنظیم دمای مورد نظر، توانایی تنظیم رطوبت را نیز داشته باشد ، و قادر باشد هوا را در محدوده مورد نظر به خوبی به گردش درآورد. همچنين بايد ميزان كيفيت هوای فضای مورد نظر را جهت حفظ سلامت كاربران آن (با فیلتراسیون مناسب) به سطح مطلوب برساند.

قیمت سیستم وی آر اف

در میان انواع سیستم های تهویه مطبوع وی آر اف را می توان به عنوان به روزترین آن ها در نظر گرفت.

از لحاظ ساختاری این دستگاه دارای دو بخش است که به وسیله آن ها سیستمی یکپارچه را برای انجام فرآیند گرمایش و سرمایش تشکیل خواهد داد. دو واحد یونیت داخلی و یونیت خارجی از طریق لوله مسی دارای مبرد به یکدیگر اتصال دارند. امروزه شرکت ها و برند های بسیاری اقدام به تولید سیستم VRF کرده اند، که هر یک دارای قیمت و کیفیت های متنوعی می باشند.

مجموعه اوت وارد کننده انواع سیستم های تهویه و فن های صنعتی برند رزنبرگ در ایران است .از این رو شما می توانید برای دریافت راهنمایی و مشاوره رایگان در خصوص انتخاب بهترین ترین سیستم تهویه مطبوع برای پروژه خود و یا استعلام قیمت VRF از طریق شماره تماس 26806734-021 با کارشناسان این مجموعه تماس حاصل نمایید.

تهویه مطبوع

 

قیمت داکت اسپلیت

داکت اسپلیت ها یکی از پرکاربردترین انواع سیستم های تهویه مطبوع هستند که محیط های مسکونی، اداری، تجاری و …. از آن ها برای انجام عملیات تهویه بسیار مورد استفاده قرار می گیرد. دلیل محبوبیت و استفاده بالای این محصول در پروژه های ساختمانی تعمیر و نگهداری ساده با هزینه پایین در کنار ویژگی مثبت ایجاد استقلال دمایی آن برای هر فضا است. انواع مختلفی از داکت اسپلیت ها با کمپرسور های ساده و اینورتر توسط برند های داخلی و خارجی متنوعی تولید و در بازار عرضه می گردد. عملکرد کمپرسور معمولی در داکت اسپلیت معمولی به این صورت است که پس از تنظیم نمودن دمای محیط موتور سیستم به طور خودکار تا زمانی که دما دچار تغییر شود OFFمی گردد، و سپس با تغییر دما کمپرسور دوباره روشن شده و شروع به فعالیت خواهد کرد. ON و OFF شدن مداوم کمپرسور در داکت اسپلیت های معمولی سبب شده است که استفاده از این نوع داکت اسپیلت اتلاف انرژی و مصرف برق بالایی داشته باشد.

این در حالی است که داکت اسپلیت های اینورتر دارای کمپرسور اینورتر بوده، در این نوع کمپرسور ها پس از تنظیم دمای مورد نظر به جای خاموش شدن دور موتور دستگاه پایین آمده و سپس با ایجاد تغییر دما عملکرد به طور مجدد افزایش خواهد یافت، اینگونه ولتاژ زیادی از مدار دریافت نکرده و مصرف برق به طور قابل توجه کاهش خواهد یافت. البته لازم به ذکر است که قیمت داکت اسپلیت های با کمپرسور اینورتر در مقایسه با نوع معمولی بالاتر است، که با در نظر گرفتن مصرف برق پایین آن استفاده از آن ها را در طول زمان مقرون به صرفه تر از نوع معمولی خواهد نمود.

تهویه مطبوع

قیمت جت فن

جت فن ها را نوعی از فن محوری می توان نامید، که به دلیل دارا بودن پروفیل ویژه در ساختار پروانه ها و فرم خاص بدنه، به راحتی توانایی رسیدن به سرعت های دورانی بالا داشته، و همچنین قادر هستند تا حجم زیادی از هوا را در فشار بالا جا به جا کنند. این ویژگی این محصول سبب شده است تا برای کمک به کنترل کیفیت هوا از آن در مکان هایی مانند پارکینگ ها و تونل ها، قطار ها که نیاز به هوادهی زیاد در فضای کم دارند استفاده شود. امروزه شاهد محبوبیت بالای خودروها در میان مردم و افزایش تعداد خودرو شخصی هستیم و استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی با وجود کمک به ایجاد هوای پاک و سالم و کم شدن آلودگی هوا کم تر شده است. به همین دلیل به دنبال این افزایش تعداد خودرو ها نیاز به وجود پارکینگ های عمومی در سطح شهر های بزرگ بسیار بیشتر شده است از طرفی پارکینگ های با سقف باز فضای زیادی را اشغال کرده و در شرایط آب و هوای مختلف امکان ایجاد آسیب برای خودرو ها را فزایش خواهد داد. به همین دلیل پارکینگ های سرپوشیده در میان مردم محبوبیت بیشتری داشته و تعداد آن ها روز به روز در شهر های بزرگ جهان در حال افزایش است.

تهویه مطبوع

شرکت فناوری مانا نوین ویرا (AVET) عرضه کننده انواع فن های برند مشهور رزنبرگ آلمان در ایران است، از این رو شما می توانید برای استعلام قیمت جت فن  و انواع فیلتر اکولوژی و فن های صنعتی ( فن آکسیال ، فن سانتریفیوژ ، فن کانالی و … ) برند رزنبرگ و دریافت مشاوره فنی با کارشناسان مجموعه از طریق شماره تلفن 26806734-021 تماس حاصل نمایید.

 

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا