دنیای وب

جذب خوانندگان آنلاین: آیا این پنج نکته مهم را مرور کرده اید؟

تعامل با خوانندگان شما برای تجارت آنلاین و برندسازی شما بسیار مهم است.

بسیاری از وبلاگ ها / مقالات را می توان روزانه نوشت و به امید دریافت ردپای تجاری در سایت های مختلف قرار داد.

اما اگر مشتریان و خوانندگان بالقوه وقت خود را در صفحات شما نگذرانند و آنها را به طور کامل اعتبار سنجی کنند ، نمی توانید به اهداف خود برسید.

طبق یک گزارش ، در سال 2016 ، در حالی که بازاریابی محتوا 300 درصد افزایش یافته ، نرخ تعامل فقط 5 درصد افزایش یافته است.

منظورت چیه؟

این بدان معنی است که بازدید کنندگان معمولی وقت زیادی را برای ترک صفحات شما به سرعت نمی گذرانند.

آنچه ناامید کننده تر است این است که حتی افرادی که وقت خود را برای امتحان صفحات می گذرانند بیش از 37 ثانیه وقت نمی گذارند.

شاید ، حجم گسترده مطالب موجود در حال حاضر آنها را ترغیب می کند تا صفحات شما را برای بررسی منابع دیگر ترک کنند. شاید ، قرار گرفتن در معرض آنها با سایر ابزارهای رسانه ای به طور هم زمان نیز از نرخ گزاف گویی بالا عقب باشد.

دلیل هر چه باشد ، درک مطلب و خوانندگان شما مهم است و آنها را درگیر می کند.

اما چگونه این کار را انجام دهیم؟ چگونه محتوای جذاب بنویسیم؟

خوب ، برای بهبود تعامل و بهبود تجارت ، این چهار نکته را دنبال کنید.

1. افق ها و خوانندگان ما را بشناسید: آنچه را می خواهند ، خواسته هایشان چیست و دوست ندارند کشف کنید. الگوهای رفتاری آنها را بررسی کنید. سایت های مختلف رسانه های اجتماعی که قابل استفاده هستند می توانند منبع خوبی از اطلاعات در مورد مشتریان و خوانندگان بالقوه باشند.

2. دریافت تصاویر مرتبط ، پشتیبانی: تصاویر – علاوه بر اینکه قطعات متن خوبی هستند – همچنین توانایی انتقال پیام خود را به روشی قدرتمندتر دارند. تصاویر مرتبط داستان شما را به جلو سوق می دهند و خوانندگان و چشم اندازها را به روشی تقریباً بی پروا درگیر می کنند. مغز شما تصاویر را سریعتر از پردازش کلمه پردازش می کند. بنابراین ، برای داشتن ارتباط بهتر با مشتریان و خوانندگان بالقوه ، در صفحات خود تصاویر حمایتی دارید.

3. فیلم های پشتیبانی مناسب را بدست آورید: فیلم ها می توانند ابزاری قدرتمند برای جذب و جذب بیننده باشند. قرار گرفتن در صفحات شما – به ویژه هنگامی که شما قصد انجام پست های آموزشی وبلاگ را دارید – می تواند شگفتی هایی را انجام دهد. افق های خود را به هم وصل کرده و منجر به مشارکت بهتر شوید. اگر از فیلم برای انتقال پیام خود استفاده می کنید و به بینندگان هدف خود خواهید رسید ، به جای استفاده از نمودار ، ایده بسیار خوبی خواهد بود. خبر خوب: اکنون با تلفن های هوشمند ، ابزاری با کاربرد و ارزان قیمت برای ضبط فیلم های مناسب برای صفحات خود دارید.

4- از نقل قول های مناسب توسط شخصیت های شناخته شده استفاده کنید: نقل قول ها متن عالی هستند. همچنین به داستان شما اعتبار می دهد و آن را به جلو سوق می دهد. مردم هنگامی که از مطالب خود با یک نقل قول مربوطه ، توسط یک مشهور مشهور حمایت می کنید ، به شما اعتماد می کنند. بنابراین ، از نقل قول های مناسب برای پشتیبانی از آنچه می گویید استفاده کنید. استفاده از italics کمک خواهد کرد. این متن را حرفه ای تر و جذاب تر می کند.

5. نکات برجسته: مردم به طور کلی برای کمک و رهایی از مشکلی که ممکن است به سایتها مراجعه کنند. بنابراین ، از ابتدا تا انتها نکات مفیدی – در bitmap – برای بهتر مشغول کردن آنها و الهام بخشیدن از آنها برای مصرف محتوای خود ، به اشتراک بگذارید. البته این کار زمان بیشتری را در صفحات شما می گذراند و در نتیجه ، هر کاری را که می خواهید انجام دهید.

برای نتیجه گیری ، درگیر خواندن و مشتری بالقوه مفید است. از تصاویر و فیلم های پشتیبان و مربوطه برخوردار شوید تا آنها را بهتر درگیر کنید. همچنین ، از نقل قول ها استفاده کنید و نکات مفیدی را برجسته کنید تا در حالی که صفحات وب شما میزان گزاف گویی پایین دارند ، بالن های تعامل خواننده را بخوانید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا