دنیای وب

جریان صوتی! چگونه کار می کند و چه مزایایی دارد؟

پخش جریانی صوتی فرآیند دریافت سیگنال صوتی به کامپیوتر از طریق اینترنت است. پخش جریانی صوتی با روش عادی صدا در اینترنت متفاوت است. در اینجا ، در این روش ، نیازی به انتظار برای بارگیری کامل پرونده ندارید. می توانید صوتی یا صوتی را به محض رسیدن به رایانه گوش دهید. داده های رسیده موقتاً ذخیره می شوند و پخش به طور خودکار شروع می شود. صدا شروع به پخش می کند و با رسیدن اطلاعات بیشتر به طور مداوم ، صدا را به طور مداوم خواهید شنید. برای شنیدن صدا ، به بلندگو / هدفون یا کارت صدا نیاز دارید.

مزایای پخش صوتی

امروزه توسط بسیاری از وب سایت ها فقط برای نگه داشتن مخاطبان در سایت خود برای ساعت ها استفاده می شود. از آنجایی که جریان صوتی چند ثانیه طول می کشد و شما به طور مداوم داده دریافت می کنید ، بینندگان شما علاقه زیادی به گوش دادن به آنها دارند. شانس بازدیدکنندگان شما برای رفتن به سایت دیگری کمتر از سایتی است که از صوتی پخش جریانی استفاده می کند.

رسانه های جریانی بدون دزدی دریایی آزاد است. این یک فایل AVI ، MPG یا WMA نیست که می توانید آن را بارگیری ، ویرایش و توزیع کنید. رسانه پخش نمی تواند کپی شود و از این رو امنیت بالایی را برای حقوق مالک ارائه می دهد.

با استفاده از میز فیلم می توانید به راحتی از بیننده و علایق وی مطلع شوید. از طریق این سرویس می توانید تعداد کلیک های بیننده ، مدت زمان حضور وی در سایت و میزان دقیق انتقال داده ها را محاسبه کنید. بنابراین ، این سرویس به شما کمک می کند تا مخاطبان و میزان دسترسی آنها را بشناسید. این آمار همچنین به شما کمک می کند تا علاقه مخاطبان را به راحتی تجزیه و تحلیل کنید.

موارد استفاده از پخش صوتی

فناوری صوتی در بسیاری از زمینه ها از جمله پخش زنده وب ، موسیقی دیجیتال ، راه حل های یادگیری الکترونیکی ، بروشور فروش آنلاین و تبلیغات استفاده می شود. پخش رسانه را می توان با استفاده از نرم افزار و پخش کننده خاصی مانند Windows Media Player و Real Time Video انجام داد. نسخه های جدید این برنامه را می توانید به صورت رایگان از وب سایت ها بارگیری کنید. برای شنیدن صدای صوتی بدون وقفه ، باید سریعتر به اینترنت وصل شوید.

جریان صوتی توسط بسیاری از سازمان ها مورد استفاده قرار می گیرد زیرا هزینه کمتری دارد. موسسات بزرگ سابق DVD یا نوارهای ویدیویی ایجاد کرده و آنها را به دفاتر شعبه خود در خارج از کشور حمل می کردند. اکنون با استفاده از این فناوری پیشرفته ، می توانید از طریق وب سایت ها به راحتی پیام خود را در هر نقطه از جهان ارسال کنید یا با دفتر شعبه خود ارتباط برقرار کنید. جریان دیجیتال ویدئو به شما امکان می دهد تا به سرعت با مشتریان خود ارتباط برقرار کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا