دنیای وب

جستجوی محلی توسط لیست های تجاری پشتیبانی می شود

فهرست راهنمای کسب و کار طبق گفته سکوت فروشنده ، یک شرکت بازاریابی اینترنتی است که می تواند توجه وب سایت شما را به خود جلب کند ، یکی از بهترین منابع تبلیغاتی رایگان برای شرکت های محلی است. با انجام لیست های فهرست کسب و کار در چندین سایت دایرکتوری تجاری ، می توانید با بهینه سازی وب سایت ها مشتری بیشتری کسب کنید. این باید بخشی از بازاریابی آنلاین محلی باشد. فروشنده خاموش می تواند بارگذاری عکس ، گواهی نامه های ویدیویی و فیلم های ویروسی را نشان دهد که تجارت شما را نشان می دهد

یکی از بهترین راهها برای دریافت تبلیغات رایگان امروز ، لیست کردن به موتورهای جستجوی گوگل ، یاهو و بینگ است که از طریق فهرست جهانی مشاغل ارائه دهنده اطلاعات موبایل از قبیل Onstar ، Telematics for In-Car GPS ، 411 لیست ، SuperPages ، Mapquest ، FourSquare تغذیه می شوند. Gowalla ، AOL و CitySearch ، که لیست های جستجوی اساسی در کسب و کار را در اختیار شما قرار می دهند ، می توانید در دستگاه های تلفن همراه خود مانند تلفن های هوشمند Iphone ، Blackberry و Android پیدا کنید. مشاغل به عنوان لیست دایرکتوری های اصلی تجارت در لیست های تجاری UBL استفاده می شوند. شما همچنین می توانید در هنگام جستجو در وب در انواع سایتهای راهنمای کسب و کار مانند YellowPages.com و Google Places مشاغل محلی پیدا کنید.

این مهم است که شما یک لیست تجاری ثابت را در Google و وب سایت های دیگر نگه دارید. این یک حرکت عاقلانه است که محتوای لیست دقیقاً در همه مکان های شما در لیست مکانهای Google (نقشه ها) و لیست UBL برای ثبات در املایی و نگارشی در لیست مشاغل جهانی که در آن پیوند و ظرفیت بسیار بهبود یافته است ، به ویژه برای استناد در جستجوی محلی است. تمایل دارد که رتبه های بالاتر ، استنادهای بیشتر ، توصیفات مشتری و اظهارنظرهای شما را به شما امکان دهد.

فهرست جهانی تجارت به شرکت شما امکان می دهد که پرونده کسب و کار شما را یک بار فهرست کند ، پس از آن UBL اطلاعات لیست کسب و کار شما را به بسیاری از موتورهای جستجو محلی مانند Yahoo! ارائه می دهد. محلی ، YellowPages ، صفحات فوق العاده ، Google Places ، در واقع تمام دایرکتوری های اصلی آنلاین ، پورتال جستجو ، جمع کننده داده هایی مانند Acxiom و Info USA و پایگاه داده ملی 411. برخلاف لیست های تجاری سنتی که به یک خط تلفن تجاری احتیاج دارند ، UBL به شما امکان می دهد تا کسب و کار خود را لیست کنید. مشاغل نیمه وقت یا آنلاین ، تلفن همراه ، وب سایت و ایمیل شما. از جمله سایت شما در بسیاری از دایرکتوری های تجاری تضمین می کند که اطلاعات شما در فهرست مشاغل محلی شما دقیق و به موقع است و همه چیز شما برای اینکه بطور آنلاین شغلی خود را ببینید.

با استفاده از این توزیع ، شما می توانید بهترین اطلاعات ممکن درباره اطلاعات کلی شرکت و نقاط تماس خود را بدست آورید. این شامل توضیحات کامل محصول و خدمات ، وب سایت ها ، URL وب سایت ، مخاطبین ایمیل ، گواهی نامه ها و جوایز است. UBL برای کسانی که نیاز به وارد کردن تلفن های همراه در فهرست محلی و ملی 411 دارند ایده آل است.

تمام وقت خود را صرف ثبت نام در موتورهای جستجو ، پورتال ها و زرد به صورت آنلاین نکنید

صفحاتی که می توانید چندین فهرست لیست کسب و کار را به صورت رایگان با یک منبع به راحتی به روز کنید دریافت کنید. این برخلاف صفحات زرد سنتی سنتی است که در آن شرکت ها در نوع اطلاعاتی که می توانند در اختیار شما قرار دهند محدود شده اند و بدین ترتیب چگونگی یافتن آنها (نام کسب و کار ، آدرس ، شماره تلفن ، شماره نمابر ، آدرس اینترنتی و دسته بندی) محدود به انتشار سالانه است. موفقیت در جستجوی آنلاین محلی به مولتی مدیا ، فرصت هایی برای ارتقاء و جذب مشتری نیاز دارد.

تعامل با بررسی ها ، فیلم ها و عکسها به ویژه هنگامی مهم است که شما در مورد چگونگی جستجوی کاربران موبایل و اینترنت برای جستجوی اطلاعات محلی و نحوه عملکرد الگوریتم های جستجوی محلی در موتورهای جستجو فکر می کنید. لیست شما به گجدی تبدیل می شود که Yelp ، جستجوی شهر ، مکان های فیس بوک ، Zagats و سایر سیستم های مبتنی بر مکان استفاده می کنند. این مقدار واقعی لیست راهنمای کسب و کار است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا