دنیای وب

جستجوی محلی می تواند تجارت شما را “Google” بیشتر کند

یکی از چالش های پیش روی سایت های تجاری کوچک و محلی در بین رقبای بی شماری در سطح و ملی در هنگام بازدید از بازدید کنندگان با استفاده از موتورهای جستجو پیدا شده است. تحقیقات محلی ممکن است راه حل مشکل مشاغل کوچک باشد.

اگر متوجه نشدید ، هنگامی که گشت و گذارها در جستجوی یک کلمه کلیدی و شهر ، سه شرکت را قبل از اولین لیست ارگانیک لیست می کنند. به عنوان مثال ، “کارگزار املاک و مستغلات دنور” یا “فروشگاه های سخت افزار Omaha”. این نوع املاک و مستغلات در موتورهای جستجو با ارزش و سودآوری بیشتری پیدا می کنند زیرا شرکت های کوچک می خواهند در نتایج موتور جستجو ظاهر شوند و سرمایه گذاری خود را در وب سایت خود توجیه کنند.

اگر وب سایت کسب و کار کوچک شما حداقل در اولین صفحه لیست های محلی شما ظاهر می شود ، این ممکن است مزایای قابل توجهی برای شما و سود شما داشته باشد. مشاغل کوچک برای بدست آوردن لیست های محلی و کسب موقعیت بالاتر در آن باید به وب سایت و استراتژی های سئو خود تغییراتی دهند. اینجا چیزی است که Google به دنبال ثبت سایت شما در Google Local به دنبال موارد زیر است:

آدرس فیزیکی شما و کلمات کلیدی محلی ذکر شده در سایت و صفحات

آدرس و کلمات کلیدی شما در سایر مکانها در انجمن بازار مربوطه ذکر شده است

آدرس و کلمات کلیدی شما در فهرستهای محلی ذکر شده است (دفتر بهتر تجارت ، صفحات زرد ، انجمن رستوران های محلی و غیره)

آدرس شما به نام دامنه شما (همیشه ممکن نیست) و / یا برچسب آدرس

بررسی مشتری درباره شغل شما (این موارد مهم برای به دست آوردن بهترین سایتهای جستجوی محلی است)

از مطالب بالا می توانید مشاهده کنید که برای اینکه در نتایج موتور جستجوی محلی قابل توجه شوید ، باید برخی کارها را انجام دهید. ابتدا حتماً در Google و Yahoo! ثبت نام کنید. شیرین این اولین قدم آسان است و ارزش زمان را دارد. همین امر در مورد سازمانهای تجاری محلی نیز صدق می کند. اکثر آنها حاوی وب سایتهایی هستند که حاوی صفحات دایرکتوری هستند که در آن می توانید پیوندهایی به وب سایت خود و توضیحی از شغل خود قرار دهید. توضیحات خود را برای بازدید کنندگان بالقوه جذاب کنید.

همیشه باید عنوان شهر یا شهر خود را در عنوان صفحه اصلی خود و جای دیگر در صفحه اصلی خود ذکر کنید. شما باید یک صفحه “درباره ما” با تمام جزئیات وب سایت کسب و کار خود داشته باشید. برای لیست این جزئیات سایت ، از قالب “vCard” استفاده کنید.

جستجوی محلی در مورد استفاده از موتور جستجوی سنتی برای بهبود صفحات و تبدیل شدن به آنها به موتور جستجو دوستانه است ، مانند هر وب سایتی که بازار جهانی را هدف قرار داده است. فقط باید محلی بیشتر فکر کنید. این بدان معنی است که شهر و آدرس شما اکنون باید بخشی از استراتژی کلمات کلیدی شما شوند. جای تاسف است که Google اولویت کسب و کارهایی را که در نزدیکی مرکز هر شهر خاصی قرار دارند ، ترجیح می دهد. اما اینجاست که SEO سنتی به شما کمک می کند.

اگر به Google Local نگاه می کنید ، ممکن است متوجه شده باشید که به بررسی ها اهمیت زیادی می دهد. و همچنین بازدید کنندگان و مشتریان بالقوه. ضروری است که به دنبال بررسی برای شغل خود باشید. از مشتریان موردعلاقه خود بخواهید که بررسی خود را در Yahoo! ارسال کنند. شیرین این امر نه تنها به شما مقداری روابط عمومی می بخشد ، بلکه توجه Google را نیز به دنبال خواهد داشت.

اگر تجارت شما کاری خاص انجام داده است ، حتماً مطبوعاتی یا مقاله ای راجع به آنچه انجام می دهید برای ارتقاء مشاغل خود و انتشار آن به صورت آنلاین بنویسید. برای انجام این کار می توانید در روزنامه محلی خود منتشر کنید زیرا آنها به احتمال زیاد علاوه بر روزنامه سنتی دارای وب سایت هستند. مطمئن شوید URL وب سایت خود را در مطبوعات یا مقاله وارد کنید.

جستجوی محلی صرفاً تشدید تلاشهای بهینه سازی موتور جستجو است. برای مشاغل کوچک که فقط به صورت محلی سر و کار دارند ، باید وب سایت داشته باشید. رفتن آنلاین به صورت محلی ارزش وقت و هزینه دارد. این یک آگهی رایگان است که بازده قابل توجهی از دلارهای تبلیغاتی شما را به همراه خواهد داشت.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا