دنیای وب

جستجوی کلمات کلیدی را برای افزایش سود حاصل از فروش آنلاین جستجو کنید

چگونه می توان کمپین های کلمات کلیدی AdWords را پیدا کرد

پیدا کردن مکان مناسب برای ایجاد فروشگاه می تواند به معنی تفاوت موفقیت و عدم موفقیت باشد. این برای تبلیغات آنلاین صادق است. فروش و افزایش سود شما فقط یک بوسه است. در اینجا چند پیشنهاد در مورد نحوه یافتن فعالیتهای AdWords ارائه شده است.

نگران نباشید ، آن را موفق نگه دارید

این راهنما استراتژی اساسی برای ایجاد یک کمپین تبلیغاتی موفق آنلاین را ارائه می دهد. آمادگی و تمرکز برای افزایش سود ضروری است. KISS راه من برای متمرکز شدن است.

بازاریابی اینترنتی اینگونه کار می کند: من یک کلمه کلیدی را برای نمایش تبلیغات خود هنگام خرید کسی که کلید واژه من را در نوار جستجو نشان می دهد خریداری می کنم. این کلمه کلیدی سایت پنجره فروشگاه من است. من یک تبلیغ را در پنجره می گذارم تا این افراد را به سمت فروشگاه خود جلب کنند.

هدف خود را درک کنید

نمایش پنجره فروشگاه من ، آگهی من ، راهی برای رسیدن به هدف من است. می خواهم درآمد کسب کنم. برای کسب درآمد باید افراد را پیدا کنم و محصول خود را معرفی کنم.

پرداخت هر کلیک Google AdWords

من از PPC استفاده می کنم زیرا مقرون به صرفه است. Google بزرگترین مخاطب را دارد. سیستم عامل دیگری برای تبلیغات با الگوی PPC وجود دارد. بهترین گوگل در بینگ ، MSN و Bidvertiser.

نحوه جستجوی کلمات کلیدی

مخاطب من کیست؟

اگر تازه تبلیغات آنلاین را شروع کرده اید ، ممکن است این اشتباه ساده را مرتکب شوید. بازاریابی برای هرکسی که به قول اول شما بنویسد. اصطلاحات یک کلمه ای در نشان دادن قصد چندان مناسب نیستند.

به عنوان مثال ، من یک فروشگاه آب نبات دارم و می خواهم به صورت آنلاین تبلیغ کنم. من تصمیم می گیرم که دسر اصطلاحی باشد که من هدف قرار می دهم.

شروع عالی

از یک ابزار جستجوی کلید واژه استفاده کنید تا به شما در تشخیص نحوه عملکرد اصطلاح جستجو کمک کند. Keyword Planner ابزار رایگان است و WordTracker مسیر رایگان دارد.

در Keyword Planner ، کلمه کلیدی خود را تایپ کنید و لیستی از نتایجی که باعث تبلیغ شما شد ، دریافت خواهید کرد. من از Google Basic Search برای ایجاد لیست خود در این مثال استفاده می کنم.

هدف من یافتن کلمات بیشتر با توجه توجه به کلمه آغاز است.

همچنین در می یابم که افراد عبارات مرتبط با آب نبات را جستجو می کنند و آنها را به لیست کلمات کلیدی من اضافه می کنند.

حفر عمیق

سپس من در هر نتیجه حفر می کنم. خودم را محدود به مخاطب “آب نبات شکلات” خواهم کرد.

در این مرحله ، کلمات کلیدی شما intent ظاهر می شوند. اینها اصطلاحات بسیار خاصی هستند. بیایید از اینجا بروید برای گرفتن موارد بیشتر.

برو

روند گسترده مانند طوفان مغزی است. به جای آب نبات از چه کلمه دیگری می توان استفاده کرد؟ چه نوع آب نبات خاصی را می فروشید؟ بیایید برای مثال از ترافل استفاده کنیم.

شیرینی شکلاتی

قیمت ترافل

دستور تهیه ترافل

ترافل در کارولینای شمالی

خلاصه تحقیقات کلمه کلیدی

هدف تبلیغات رسیدن به یک هدف است. سود خود را از فروش آنلاین افزایش دهید. اطمینان حاصل کنید که همچنان روی کلمات مرتبط با محصول خود متمرکز هستید.

تحقیق در مورد کلید واژه راهی برای یافتن مخاطبان شما است. شروع به طرز چشمگیری ، در عمق و گسترده ای برای پوشش قوانین خود. در پنجره خود بمانید تا به جستجوی کلید واژه های ساخته شده برای محصول خود مربوط و مرتبط باشید.

در برابر اصرار برای نشان دادن فروشگاه خود در گروه های مرتبط مقاومت کنید و با محصولات خود در ارتباط باشید.

این مقاله خلاصه بسیار اساسی در مورد چگونگی جستجوی کلمات کلیدی در AdWords برای افزایش سود حاصل از فروش آنلاین است.

یکی از عناصر اصلی گمشده لیست منفی کلمات کلیدی است. روش دیگر نحوه پیگیری بازده سرمایه گذاری شما است.

بستر AdWords بسیار قدرتمند است. یک کمپین ساده ایجاد کنید که بتوانید با گذشت زمان آن را کنترل و بهبود بخشید. افراد با گذشت زمان و فصول مختلف جستجو می کنند. آنچه امروز کار می کند ، ممکن است فردا خوب نباشد.

تحقیقات کلمات کلیدی یک فرایند در حال انجام است. بزرگ فکر کنید ، عمیق بروید ، و موفقیت های خود را مانند بوسه ها را جستجو کنید. نگران نباشید ، آن را موفق نگه دارید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا