دنیای وب

جملات معروف وینس لومباردی در طول فصل سالانه فوتبال

فصل فوتبال سالانه کالج پر از شگفتی و لحظات عالی است. مربیان مشهور یادداشت های به یاد ماندنی در مورد محبوب ترین ورزش های آمریکا داشته اند و برخی از آنها مربی افسانه ای Green Bay Packer ، وینس لومباردی است که بسیاری او را بهترین از همه می دانند.

رکورد لومباردی در تمرینات لیگ ملی فوتبال بی سابقه است. در 9 سال با Green Bay Packers ، نسبت برد و باخت منظم لومباردی 73٪ (96-34-6) ، پس از فصل 90٪ (9-1) و کل او 75٪ (105-35-6) بود.

این تیم 1-10-1 را در سال 1958 طی 3 سال به عنوان قهرمانی NFL رساند و در 9 سال (1961 ، 1962 ، 1965 ، 1966 و 1967) 5 عنوان قهرمانی و سه عنوان متوالی به 5 عنوان قهرمانی NFL دست یافت. او Packers را به دو عنوان قهرمانی خود در Super Bowl در سال 1966 و 1967 رساند.

رشته لومباردی افسانه ای بود. وی در طول زندگی خود کاتولیک ، 4 سال را در مدرسه مقدماتی کلیسای جامع گذراند تا کشیش کاتولیک شود و پیش از آنکه یک فوتبالیست برجسته در دبیرستان سنت فرانسیس باشد.

دروازه بان ریزه کاری با اندازه 5 فوت 8 و 185 پوند ، بورس تحصیلی فوتبال و پذیرش در دانشگاه فوردهام در برانکس به وی داده شد تا برای جیم کرولی “خواب آلود” ، یکی از چهار شوالیه نوتردام در دهه 1920 بازی کند. او به بخشی از “هفت بلوک گرانیت” تبدیل شد که حریفان فوردهام را در طول 25 مسابقه متوالی چندین بار بدون گل نگه داشت.

پس از آموزش در فوردهام ، لومباردی تحت مربی افسانه ای دیگری به نام سرهنگ رد بلیک به مربی خط حمله تهاجمی Lost Point رسید. پس از آن لومباردی قبل از اینکه به عنوان سرمربی گرین بی در سال 1959 کار کند ، با هماهنگی دفاعی تام لندری و سرمربی جیم لی هوول ، به عنوان هماهنگ کننده تهاجمی نیویورک غول ها تبدیل شد.

لومباردی 59 ساله بود که در سال 1970 بر اثر سرطان درگذشت. مردان و فوتبالیست های برتر تالار مشاهیر در مراسم خاکسپاری وی علنا ​​گریه کردند.

در اینجا برخی از معروف ترین نقل قول های وینس لومباردی آورده شده است:

“اگر فرقی نمی کند چه کسی برنده یا باخت ، پس چرا باید امتیاز را حفظ کرد؟”

“من قاطعانه اعتقاد دارم که بهترین ساعت هر انسانی و بزرگترین دستاورد همه چیزهایی که او گرامی می دارد ، آن لحظه ای است که قلب او برای یک هدف خوب کار کرده و دروغ های خود را در میدان جنگ پیروز خسته کرده است.”

“جایی برای مقام دوم وجود ندارد. فقط یک مکان در بازی من وجود دارد و آن مقام اول است. من در طول مدت حضورم در گرین بی دو بار دوم شدم و نمی خواهم دوباره دوم شوم.”

“برنده شدن همه چیز نیست ، بلکه تنها چیز است.”

“اعتماد مسری است. بی اعتمادی نیز چنین است.”

“هرچه بیشتر کار کنید ، تسلیم کردن دشوارتر است.”

“یک بازنده خوب به من نشان بده ، و من یک بازنده را به تو نشان خواهم داد.”

“هرگاه ترک را یاد بگیرید ، به یک عادت تبدیل می شود.”

“اگر باخت را قبول کنید ، نمی توانید برنده شوید.”

“کمال غیرقابل دستیابی است ، اما اگر برای کمال تلاش کنیم ، می توانیم به برتری برسیم.”

“تمرین به کمال نمی انجامد. فقط تمرین کامل باعث کامل شدن می شود.”

“موفقیت مستلزم منحصر به فرد بودن هدف است.”

“این در مورد این نیست که آیا شما سقوط کرده اید ، بلکه این است که آیا شما بلند می شوید.”

“اعتماد به نفس و داشتن نظم و انضباط وقتی برنده شوید ، وقتی شماره یک هستید آسان است. آنچه باید داشته باشید ایمان و نظم است وقتی برنده نیستید.”

“معیار این که چه کسی هستیم ، کاری است که با آنچه داریم انجام می دهیم.”

“ما مسابقه را نباختیم ؛ وقت ما تمام شد.”

“کار تیمی همان چیزی است که Green Bay Packers در مورد آن هستند. آنها این کار را برای شکوه فردی انجام ندادند. آنها این کار را انجام دادند زیرا یکدیگر را دوست داشتند.”

“تفاوت یک فرد موفق با دیگران نه کمبود قدرت ، نه کمبود دانش ، بلکه کمبود اراده است.”

“مربیانی که می توانند بازی روی تخته سیاه را به طور خلاصه بیان کنند ، یک سکه هستند. کسانی که برنده می شوند بازیکن خود را جذب می کنند و به آنها انگیزه می دهند.”

در اینجا چند نقل قول از بازیکنان لمباردی آورده شده است:

“وقتی لومباردی گفت:” بنشین ، ما به دنبال صندلی نبودیم. “- فارست گرگ ، درمانگر تالار مشاهیر.

“ما خوب برگشتیم ، او انگیزه خوبی به ما داد ، من احساس کردم او در زمین بخشی از من است.” تورستون مرموز.

“او شما را تا پایان استقامت هل داد و سپس از آن پیشی گرفت. و اگر ذخیره ای در آنجا باشد ، او نیز این را پیدا کرده است.” هنری جردن ، تکل دفاعی تالار مشاهیر.

“او ما را از آنچه فکر می کردیم بهتر کرد.” جری کرامر

“مربی لومباردی به من نشان داده است که با سخت کوشی و استفاده از مغز می توانم بر ضعف خود غلبه کنم تا جایی که بتوانم یکی از بهترین ها باشم.” پارت استار ، کوارترب تالار مشاهیر.

“ترس در ذهن من او نبود ، اما به دلایلی من عضو تیم نبودم و کنار این پسر بودم.” فارست گرگ.

او شما را مeverمن کرد ، او به شما گفت تیم دیگر چه کاری انجام خواهد داد ، من به شما گفتم برای غلبه بر آنها باید چه کار کنید و او همیشه حق داشت. ویلی دیویس ، دفاعی در تالار مشاهیر ظاهر شد.

(یادداشت سردبیر: یکی از بهترین CV های لومباردی را خوانده و مطالعه کرده ام: وقتی هنوز غرور مهم است: زندگی وینس لومباردی. من توسط نویسنده برنده جایزه پولیتزر ، دیوید مارانیس ، کتاب او را به عنوان یک مطالعه عالی توصیه می کنم.)

حق چاپ © 2007 اد بگلی

فهرست مقاله

  • https://hillbilly ir/جملات-معروف-وینس-لومباردی-در-طول-فصل-سا/
نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا