دنیای وب

جوانب مثبت و منفی برنامه های بازاریابی وابسته سطح دوم

برنامه وابسته سطح دوم برنامه ای است که در آن شما از فروش خود و همچنین از فروش شرکت های وابسته ای که استخدام می کنید درآمد کسب می کنید.

یک تمایز مهم در اینجا این است که این بازاریابی چند سطحی (MLM) نیست. در یک برنامه ارجاع ، شما فقط در ازای فروش انجام شده توسط استخدام کنندگان آنلاین پرداخت می شوید. در بازاریابی چند سطحی ، در بسیاری از سطوح زیر حقوق دریافت می کنید.

بنابراین بیایید نگاهی به برخی از جوانب مثبت و منفی برنامه های وابسته دو لایه بیندازیم ، و اینکه چه چیزی می تواند آنها را به یکی از سودآورترین محصولات برای شرکت در آنها تبدیل کند.

1. از فروش شرکت های وابسته ای که استخدام می کنید درآمد کسب می کنید

این به شما امکان می دهد تلاش خود را دو چندان کنید. شما فقط قادر هستید ماهانه چندین فروش را به صورت حضوری انجام دهید ، اما اگر در تمام فروش ها 100 شرکت وابسته نیز دارید ، فقط فکر کنید که چقدر درآمد کسب خواهید کرد.

شما برای کسب درآمد زیاد در یک برنامه وابسته دو لایه فقط به یک یا دو نفر واقعی احتیاج دارید و از آنجا که امروزه افراد زیادی در این صنعت فعالیت دارند ، جذب دیگران برای عضویت در آنها تقریباً آسان است اگر آنها را کاملاً آگاه کنید که اگر درگیر شوند برای آنها چه فایده ای دارد برنامه ای که شما در حال تبلیغ آن هستید.

2. شما به محصول خود نیازی ندارید

آنچه این برنامه را برای همه شرکت کنندگان بهتر می کند این است که تمام کارهای آماده سازی برای شما انجام شده است. محصول ایجاد می شود ، مواد بازاریابی به راحتی در دسترس است ، کمیسیون ها در فروش شخصی و همچنین فروش تیم شما و غیره محاسبه و پرداخت می شوند.

محصولاتی که نیازی به تولید ندارند (مانند کتاب های الکترونیکی) در برنامه های وابسته بسیار موفق هستند. دلیل این امر این است که تاجر می تواند کمیسیون بالاتری را پرداخت کند. پس از ایجاد محصول ، هزینه های مداوم مالک بسیار کم است. بنابراین غیر معمول نیست که مشاهده می کنید آنها کمیسیونهایی تا 50٪ -75٪ ارائه می دهند. این به نوبه خود باعث جذابیت فروش محصول برای شرکتهای وابسته به پول نقد می شود.

برنامه وابسته دو ردیف یک محصول دیجیتال تمایل دارد در سطح اول کمی کمتر به شما پرداخت کند اما این فرصت را برای شما فراهم می کند که در طولانی مدت با جذب افراد برای فروش در سطح دوم ، درآمد بیشتری کسب کنید.

3. شما می توانید با تیم فروش خود کار کنید و ایجاد کنید

اگر شما نوعی هستید که از کار با افراد دیگر لذت می برید ، برنامه های بازاریابی وابسته سطح دوم برای این کار مناسب هستند. برخی از بهترین برنامه های وابسته موجود در بازار امروز برنامه هایی هستند که در آن آموزش هایی ارائه می شود که به شما کمک می کند تا در ایجاد یک تیم موفق کار کنید و این رفتار تیمی را می توانید به سطح بالایی که می خواهید برسانید.

به عنوان مثال ، شما می توانید برای افزایش فروش و کمک به درآمد بیشتر افراد ، در تیم خود مسابقاتی ایجاد کنید.

بسیاری از موارد منفی در برنامه های وابسته دو لایه وجود ندارد ، اما بزرگترین چیزی که مردم با آن روبرو می شوند این است که شرکت های وابسته خود در دام مدیریت قرار می گیرند. این جایی است که آنها شروع می کنند بیشتر به تلاش برای توسعه تیم خود می پردازند و زمان کمتری را برای فروش شخصی خود صرف می کنند.

از آنجا که برنامه های بازاریابی شرکت های وابسته بسیار رایگان و در دسترس هستند ، استخدام شرکت های وابسته را بسیار آسان می کند. مشکل این است که آنها به جایی می رسند که موفق می شوند. در بازاریابی شرکت های وابسته نرخ فرسودگی بالایی وجود دارد و شما می توانید بیهوده وقت خود را برای کمک به افرادی که انگیزه موفقیت ندارند هدر دهید.

از دیگر معایب این است که شما برای شرکت در برنامه درصدی از فروش شخصی خود صرف نظر می کنید. فقط پول زیادی وجود دارد که می توان در دو سطح پرداخت و توزیع کرد ، این کار کمیسیون های درجه یک را می گیرد اما همانطور که قبلاً گفتم ، مدیریت صحیح نباید مشکلی باشد.

امروزه بسیاری از برنامه های وابسته سطح دوم خوب در بازار وجود دارد ، و اگر از ارتباط با مردم لذت می برید ، این یک روش عالی برای تلاش برای آزادی مالی شما است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا