دنیای وب

جوانب مثبت و منفی Google Places

دلایل زیادی وجود دارد که مردم از Google Places در تجارت خود استفاده می کنند. عامل اصلی این است که به مشتریان خود کمک می کند تا راحت تر آنها را پیدا کنند ، در حالی که از مشتریان قبلی نیز بررسی می کند. با این حال ، توجه به اشکالات این امر نیز مهم است.

مزایای Google Places

همانطور که گفته شد ، مشتریان به راحتی می توانند شما را پیدا کنند. تمام مطالب شما در یک صفحه تماس قرار گرفته است. هر آنچه مشتری باید بداند ، از جمله آدرس ، شماره تلفن و آدرس وب سایت در این صفحه ذکر شده است. مشتریان لازم نیست که شما را از طریق اینترنت جستجو کنند.

آنها می توانند تشخیص دهند که با آنها محلی هستید یا خیر. استفاده از سایت به سئو محلی کمک می کند و به معنای ارتباط بیشتر شما با آنها است. شما دقیقاً همان چیزی هستید که آنها به دنبال آن هستند.

همچنین در صورت عدم پرداخت هزینه لیست ، درآمد کسب خواهید کرد. استفاده از Google Places کاملاً رایگان است و می توانید صفحه خود را تا زمانی که بخواهید و نیاز دارید بارگذاری کنید. این دقیقاً مانند صفحات زرد و سایر دفترچه های تلفن کار می کند.

شما به Google Maps پیوند داده می شوید ، که در صفحه فرود شما قابل مشاهده است. این به افراد کمک می کند تا دقیقاً بدانند شما کجا هستید و به آنها کمک می کند تا در نزدیکی شما بدانند. آنها بیشتر از اینکه به دنبال چیزی در نزدیکی خود باشند و پول بیشتری خرج کنند بیشتر برای یافتن شما بیرون می روند.

نکات منفی Google Places

نکته منفی اصلی این واقعیت است که شما همچنان به کار با سئو نیاز خواهید داشت. کلمات کلیدی برای داشتن رتبه در موتورهای جستجو هنوز مهم هستند و شما همچنان به یک وب سایت برای کمک به آن نیاز خواهید داشت. در واقع ، شما برای انجام کارهای خوب به یک وب سایت نیاز دارید – یک صفحه فرود به همه چیز کمک نمی کند.

راه اندازی صفحه نیز زمان می برد و ممکن است بار اول دشوار باشد. باید وقت بگذارید همه کارها را کنار هم قرار دهید و این کار را انجام دهید. عجله به معنای از دست دادن چیزی و قرار دادن لیست در یک گروه اشتباه است.

نظرات در سایت باقی مانده است ، که ممکن است به اعتبار و قابلیت اطمینان شما آسیب برساند. هر کسی می تواند هر چیزی را که می خواهد بنویسد و اسپمرها در آنجا هستند. شما مراقبت از صفحه خود و تمیز کردن بررسی ها دشوارتر از آن هستید که وب سایت خود را داشته باشید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا