دنیای وب

جوانب مثبت و منفی Wi-Fi عمومی رایگان

با توجه به سبک زندگی شلوغی که امروزه مردم در آن زندگی می کنند ، حفظ ارتباط با عزیزان و شرکای تجاری خود به هر کجا که بروید ضروری به نظر می رسد. کارهای زیادی وجود دارد که شما ممکن است در طول روز انجام دهید و اغلب مجبورید همه چیز را تحت کنترل داشته باشید. این مربوط به تکالیف و تکالیف شغلی است. دسترسی 24 ساعته به اینترنت می تواند بسیاری از کارها را آسان کند. برای مثال مجبور نیستید زمانی را که در دفتر می گذرانید برای یک کنفرانس تماشا کنید. فقط یک لپ تاپ بردارید و مطمئن شوید که می توانید یک شبکه Wi-Fi رایگان و قابل اعتماد برای حضور در جلسه به موقع پیدا کنید. به همین ترتیب ، شما می توانید به خارج از کشور سفر کنید و تلفن هوشمند ، رایانه لوحی یا لپ تاپ خود را با خود ببرید تا در هر زمان که نیاز دارید با عزیزانتان ارتباط برقرار کنید در هنگام راه اندازی Wi-Fi عمومی رایگان. با این حال ، قابل درک است که چرا شهرهای مسلط در جهان تمایل به سازماندهی مناطق آزاد برای مردم محلی و گردشگران دارند. با این وجود ، آیا فناوری به همان اندازه که به نظر می رسد قابل اعتماد و از امنیت بالایی برخوردار است؟ بیایید نگاهی دقیق به مزایا و معایب این فناوری در زیر بیندازیم.

جنبه های مثبت Wi-Fi رایگان در شهر

همانطور که قبلاً اشاره شد ، Wi-Fi عمومی رایگان به افراد از مناطق مختلف جهان امکان می دهد تا در هر زمان از شب هنگام سفر در ارتباط باشند. این قطعاً یکی از مزایای اصلی این فناوری است. از جمله مزایای دیگر فناوری ، ذکر موارد زیر نیز منطقی است:

  • یک تجربه سفر پیشرفته (فرصتی برای بررسی ایمیل ، گفتگو یا تبادل پیام با افرادی که دوستشان دارید و آنها را از دست می دهید)

  • مزایای تجارت (اگر مجبور هستید فوراً یک کنفرانس ، جلسه یا سخنرانی برگزار کنید ، اما واقعاً برای مدت زمان زیادی تحت فشار قرار گرفته اید ، می توانید این کار را از هرجایی انجام دهید ، زیرا خدمات Wi-Fi به صورت رایگان ارائه می شود)

  • فرصتی برای برنامه ریزی دقیق روزانه خود (اگر فرصتی برای رفتن به Wi-Fi در هر مکانی که می خواهید لازم نیست کارهای شخصی یا شغلی را به تعویق بیندازید)

  • در دسترس بودن 24/7 ، به این معنی که تقریباً در هر شهر ده ها (اگر صدها نباشد) نقطه اتصال Wi-Fi رایگان وجود دارد. پس چرا از فرصت استفاده نکرده و در صورت لزوم از آن استفاده می کنیم؟ این یک مزیت غیر قابل انکار است ، واقعاً!

موارد فوق فقط چندین مزیت این تکنیک پیشرفته است. اکنون زمان آن است که در مورد نکات منفی گزینه بحث کنیم ، تا بفهمیم برای چه چیزی باید آماده باشیم.

نکات منفی استفاده از Wi-Fi رایگان در مکان های عمومی

ما قبلاً متوجه شده ایم كه امروزه بیشتر شهرهای جهان وای فای رایگان ارائه می دهند و میلیون ها نفر بدون اطلاع از تأثیرات منفی احتمالی آنها از این سرویس استفاده می كنند. برخی از موارد منفی عبارتند از:

  • نیاز به صاحبان کافه ها ، رستوران ها و مکان های دیگر که وای فای رایگان ارائه می دهند برای مقابله با تعدادی از مشکلات فنی و مالی. این امر به این دلیل ایجاد می شود که ایجاد یک شبکه با چندین نقطه دسترسی کار ساده ای نیست ، که نیاز به پرداختن به مسائل فنی دارد. این کار به همان سادگی که می بینید نیست و روند کار همیشه به سرمایه گذاری مالی اضافی نیاز دارد. این دلیل اصلی این واقعیت است که بسیاری از رستوران ها ، هتل ها و سایر امکانات عمومی فقط به مشتریان خود خدمات ارائه می دهند.

  • اگر دولت شهر تصمیم به راه اندازی Wi-Fi بگیرد ، این نیز به هزینه مالی قابل توجهی نیاز دارد. در نتیجه ، آنها ممکن است مالیات های مختلف را افزایش دهند تا مشکل حل شود. برعکس ، Wi-Fi “رایگان” کاملاً رایگان نخواهد بود.

  • در بحث استفاده از Wi-Fi رایگان در اماکن عمومی ، حریم خصوصی نیز از اهمیت بالایی برخوردار است. اگر دستگاه موبایلی که برای کار در شبکه استفاده می کنید به درستی محافظت نشده باشد ، با افزایش خطر قربانی شدن در برابر هکرهای حرفه ای روبرو می شوید. آنها ممکن است از اطلاعات شخصی شما بدون اهداف واقعی سو mal استفاده کنند. این یک مشکل جدی است که امروزه بیشتر دولت ها نگران آن هستند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا