دنیای وب

حراج های املاک و مستغلات – زمین جدید

در بعدازظهر آفتابی فلوریدا ، جمعیت پر جنب و جوش در پارک یک ملک لوکس لوکس جمع می شوند. صدای بلند و مشتاقانه ای در میان یک حراج دهنده ، گروهی از پیشنهاد دهندگان و کمک کنندگان پیشنهاد دهندگان هوا را پر کردند. برای چند دقیقه ، حراج دهنده درخواست بالاترین پیشنهاد بعدی را می دهد و پیشنهاد دهندگان پاسخ می دهند. ناگهان پیشنهاد دهندگان سکوت کردند. بالاترین پیشنهاد دهنده در انتظار پیروزی در حراج نفس می کشد. فروشنده از حراج دعوت می کند تا دیگری را امتحان کند. بلند و واضح و غلت بر جمعیت گفت: “اخطار عادلانه ، آخرین فرصت” ، فروشنده مکث کرد ، “فروخته شد!” و در کمتر از 10 دقیقه ، یک ملک چند میلیون دلاری دیگر صاحبان خود را تغییر داد.

حراج های موفق املاک و مستغلات مانند موارد ذکر شده در بالا در سراسر آمریکای شمالی و کارائیب برگزار می شود. حراج های املاک و مستغلات اخیراً در حال افزایش است و افزایش محبوبیت تا حدودی به دلیل افزایش موجودی کالا و کاهش اعتماد خریدار است. املاکی که طی هفته ها با استفاده از روش های سنتی به فروش می رسید اکنون حتی با کاهش قیمت فروشنده از ناتوانی بازار در جذب خریدار رنج می برد. بسیاری می گویند که رونق املاک و مستغلات به پایان رسیده است ، اما خریداران و فروشندگان باهوش از مزایده های املاک سود می برند.

حراج املاک و مستغلات در بازارهای رو به افزایش یا نزولی فعالیت می کنند.

صرف نظر از روندها و چرخه های بازار ، حراج های املاک و مستغلات فرایند باز و شفافی را برای خریداران و فروشندگان فراهم می کنند. حراج های املاک و مستغلات که به درستی انجام شده ، خریداران آماده و مایل را به خود جلب کرده و آنها را به اقدام فعلی ترغیب می کند.

روش حراج رویکرد “انتظار و دیدن” را که بیشتر ارزشهای ملک را کاهش می دهد حذف می کند. خریداران همیشه علاقه مند به اضافه پرداخت هستند. خریداران از خرید خود در حراجی های خانه اطمینان پیدا می کنند زیرا می توانند ببینند که دیگران حاضر به پرداخت چه چیزی هستند.

وقتی تقاضای بازار زیاد باشد و موجودی کالا کم باشد ، حراج های املاک و مستغلات می توانند قیمت فروش بسیار بالاتری از آنچه فروشنده ای مایل به فروش خصوصی با معامله پذیرفته است ، ارائه دهند. در مناطق خوب فروش ، بسیاری از مالکان از روش های سنتی املاک و مستغلات استفاده می کنند. هر بار با یک خریدار مذاکره کنید و هزاران دلار موجودی روی میز باقی بماند. حراج املاک و مستغلات در طی بازارهای بالاتر بهترین راه برای تعیین بالاترین قیمت در بازار است.

املاک و مستغلات خود را برای حراج ارزیابی کنید

هر ملک یا فروشنده ای برای آن موضوع کاندیدای مناسبی برای حراج نیست. اول از همه ، فروشندگان باید آماده باشند تا هم اکنون و با ارزش فعلی بازار اقدام به فروش کنند. همچنین ، حراج املاک مشکلات ناشی از افت ارزش بازار ملک شما را برطرف نمی کند. اگر بیش از خریدار حاضر به پرداخت بدهی ، آماده باشید تا دفترچه را به پایان برسانید.

املاکی که در مزایده های املاک و مستغلات به خوبی عمل می کنند ، دارای ضریب انحصار پذیری بالایی هستند. از خود بپرسید: “چه چیزی املاک من را از بیشتر املاک متفاوت می کند؟” ممکن است صاحب خانه های تفریحی یا لوکس ، املاک تجاری و زمین هایی باشید که در حراج خوب عمل می کنند. حراج های املاک و مستغلات از انحصارطلبی رونق می گیرند. اگر ملک شما مانند بقیه است ، بهترین کاری که می توانید انجام دهید ارائه رقابتی ترین نرخ ها است.

از همه مهمتر ، فروشندگان باید در مورد تعیین حداقل پیشنهاد منطقی باشند. یک فروشنده برای ایجاد علاقه و فوریت مورد نیاز برای یک حراج موفق املاک و مستغلات مجبور است که به کمترین ، جدیدترین و ارزان ترین قیمت ها مراجعه کند. هنگامی که حراج آغاز شد و پیشنهاد دهندگان واجد شرایط رقابت با یکدیگر را شروع کردند ، می توانید قیمت فروش را مشاهده کنید.

فروشنده واجد شرایط املاک و مستغلات را به حراج بیابید

با بررسی انجمن ملی حراج گذاران شروع کنید ، بهترین حراج های املاک و مستغلات متعلق به این سازمان است. حراجی های املاک و مستغلات به خوبی آموزش دیده و از استانداردهای عملکرد و یک اصول اخلاقی پیروی می کنند. بسیاری از آنها در کنفرانس بین المللی حراج سالانه شرکت می کنند که در آن آخرین فن آوری ها و نوآوری ها در صنعت حراج املاک و مستغلات ارائه می شود.

ببینید آیا شرکتی که با آن مصاحبه می کنید یک شرکت حراج املاک و مستغلات تمام وقت است یا خیر. بسیاری از بنگاه های املاک و مستغلات مجوز حراج را دریافت می کنند اما تجربه روش بازاریابی حراج را ندارند. انجام یک حراج موفق املاک و مستغلات مانند فروش معاملات املاک و مستغلات (معاهده خصوصی) نیست. با حراج املاک و مستغلات همراه شوید.

به احتمال زیاد با یک خانه حراجی که در حراج های املاک و مستغلات تخصص دارد ، بهتر عمل خواهید کرد. بسیاری از حراج دهندگان واجد شرایط با تجربه های مختلف در فروش اموال شخصی وجود دارند. مبلمان ، ظروف ، وسایل چمن ، و گاهی نقاشی های کمیاب. فروش املاک و مستغلات در حراج یک کار پیچیده است که فقط یک حراج دهنده باتجربه املاک و مستغلات باید تمام وقت آن را امتحان کند.

پورسانت ها و هزینه ها ممکن است متفاوت باشد ، فروشندگان باید تمام هزینه های بازاریابی را از قبل پرداخت کنند و خریداران معمولاً 10٪ از قیمت فروش حراجی را که سهم آنها به آژانس های املاک شرکت کننده پرداخت می شود ، پرداخت می کنند.

انواع حراج های املاک و مستغلات

حراج ها به دلیل ایجاد بازار فروشنده م effectiveثر هستند. حراج های املاک و مستغلات که به صورت حرفه ای انجام می شوند ، فوریت ، دلیلی برای خرید امروز و رقابت برای خرید ملک ایجاد می کنند. شرایط و ضوابط فروش قبل از حراج تعیین می شود. حراج های املاک و مستغلات یکی از سه روش زیر را دنبال می کنند:

حراج مطلق

این ملک بدون در نظر گرفتن قیمت به بالاترین پیشنهاد دهنده فروخته می شود – با استفاده از این فرآیند اغلب بالاترین قیمت فروش بر می گردد.

حداقل حراج پیشنهادات

فروشنده موافقت می کند که با قیمت پیشنهادی کمتر یا بالاتر از قیمت تبلیغ شده بفروشد – این روش برای حراج های اینترنتی مفید است.

رزرو فروشنده یا حراج را تأیید کنید

با حراج ذخیره ، فروشنده حق پذیرش یا رد هرگونه پیشنهاد را به طور معمول ظرف 48 ساعت از حراج برای خود محفوظ می داند. حراج های ذخیره در صورت استفاده از مال و اموال از وام دهنده یا فروش حکم دادگاه با کمترین قیمت فروش استفاده می شود.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا