دنیای وب

حساب های بازرگان آنلاین ، برای تجارت آنلاین من ضروری است؟

آیا واقعاً به حساب بازرگان آنلاین نیاز دارم؟

اگر می خواهید به صورت آنلاین تجارت کنید ، قبل از هر چیز به یک شرکت میزبانی وب احتیاج دارید. معمولاً مشاغل موجود در وب شامل کاتالوگ محصولات ، سبد خرید و پردازش پرداخت است. برخلاف سایر نیازهای تجارت الکترونیکی ، پردازش پرداخت معمولاً در میزبانی وب سایت تجارت الکترونیکی لحاظ نمی شود. برای تهیه حساب بازرگانی آنلاین که به خریداران امکان می دهد از کارتهای اعتباری خود برای پرداخت آنلاین کالاها یا خدماتی که شما ارائه می دهید استفاده کنید ، باید از خدمات پردازنده کارت اعتباری استفاده کنید.

من قبلاً یک حساب خرده فروشی داشتم ، کافی نیست؟

بیشتر و بیشتر افراد از کارت های اعتباری خود به صورت آنلاین استفاده می کنند و این بدان معناست که یک منبع درآمد اضافی برای مشاغل خرده فروشی که از قبل تاسیس شده اند وجود دارد. حساب بازرگان آنلاین ابزاری مالی است که به ویژه برای پردازش معاملات در اینترنت طراحی شده است. حتی اگر انواع دیگری از راه حل های پردازش داشته باشید ، فروشگاه آنلاین شما برای دریافت کارت های اعتباری در وب سایت شما به یکی از این راه حل ها نیاز دارد. به طور خلاصه: اگر می خواهید آنلاین بفروشید و در بازار آنلاین رقابت کنید ، باید کارت های اعتباری را بپذیرید. برای پذیرش کارت های اعتباری ، باید حساب بازرگان آنلاین دریافت کنید.

حساب های بازرگان آنلاین چگونه کار می کنند؟

به محض ثبت نام صاحب مشاغل آنلاین (همچنین به عنوان تاجر آنلاین یا تاجر وب) در ارائه دهنده خدمات (پردازنده کارت اعتباری آنلاین) ، اطلاعات کارت اعتباری یا بدهی را از طریق فرم پرداخت آنلاین که معمولاً در سرورهای پردازنده امن میزبانی می شود ، جمع می کند. این فرم داده ها را به درگاه پرداخت پردازنده (برنامه پردازش کارت اعتباری) می فرستد تا پیام “موفقیت” یا “رد” را به عقب بازگرداند. وجوه از حساب بانکی دارنده کارت گرفته می شود ، به حساب بازرگان واریز می شود و سپس به حساب بانک تجاری بازرگان منتقل می شود. به عبارت دیگر ، حساب های بازرگان آنلاین شبیه جعبه های ایمنی هستند که پردازنده کارت اعتباری پولی را که از شرکت های کارت اعتباری دریافت می کند قبل از کسر هزینه پردازش و ارسال پرداخت به بازرگان آنلاین مربوطه ، در خود نگه می دارد.

چگونه ارائه دهنده حساب بازرگان آنلاین مناسب را انتخاب کنم؟

هنگام جستجوی شرکت پردازش تجارت الکترونیکی مناسب ، سه عامل اصلی باید در نظر گرفته شود:

1) تجربه قوی: نیازهای یک تجارت آنلاین متفاوت است. اینها حسابهای پرخطر محسوب می شوند زیرا دارنده کارت در مقابل فروشنده نیست. شما ارائه دهنده ای می خواهید که تخصص لازم برای مقابله با کلاهبرداری احتمالی و کمک به شما در راه موفقیت در تجارت تجارت الکترونیکی را داشته باشد.

2) پشتیبانی متخصص: پرسنل فنی آگاه و به راحتی در دسترس ، که قادر به حل مشکلات کوچک و بزرگ به سرعت هستند ، می توانند تفاوت بین دستیابی به فروش یا از دست دادن مشتریان ارزشمند آنلاین را ایجاد کنند.

3) بهترین خدمات مشتری: شما به متخصصانی رسیدگی می کنید که در رسیدگی به س questionsالات و نگرانی های شما مودب و سریع باشند.

آیا حساب های بازرگان آنلاین گران هستند؟

از آنجا که ریسک مربوط به آن از معاملات حضوری بیشتر است ، نرخ بالاتری نسبت به حساب های خرده فروشی دارد. خوشبختانه ، به دلیل افزایش رقابت در سالهای گذشته ، بسیاری از هزینه ها و هزینه ها به طرز چشمگیری کاهش یافته است. اکنون بهترین زمان برای تهیه یک حساب بازرگان مقرون به صرفه برای تجارت آنلاین خود است.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا