دنیای وب

حقایق جالب در مورد باند پهن موبایل

وقتی مردم کلمه پهن باند را برای دستگاه های تلفن همراه می شنوند ، بلافاصله به این نتیجه می رسند که این یک اتصال اینترنتی برای تلفن های همراه است. اما آنها تا حدودی درست هستند. به دلیل بسیاری از اکتشافات و نوآوری هایی که با اتصال به اینترنت صورت می گیرد ، ارائه دهندگان خدمات اینترنتی روش های بسیاری را ارائه داده اند که مردم می توانند از طریق اینترنت یا از طریق لپ تاپ یا تلفن همراه خود از اینترنت لذت ببرند.

پهنای باند تلفن همراه در لپ تاپ

ارائه دهندگان خدمات نه تنها ایده استفاده از اتصال به اینترنت موبایل بلکه لپ تاپ ها را نیز ارائه داده اند. آنها دارای سیم کارت ، دانگل استاندارد و پریمیوم و MiFi هستند. این دستگاه ها می توانند کاربران لپ تاپ را از طریق اینترنت از طریق پهنای باند تلفن همراه متصل کنند که تا حدودی جای تردید دارد زیرا به آن “باند پهن موبایل” گفته می شود. اما حتی با این وجود ، همان نتایج را می دهد – ارتباط اینترنتی با هر کجا که بروید و هر زمان که می خواهید.

گزینه های دستگاه شبکه تلفن همراه برای دسترسی به اینترنت استفاده می شود

سیم کارت – درست مانند یک معامله سیم کارت ، تماس با استفاده از سیم کارت نرخ های متنوعی را ارائه می دهد که متناسب با نیازهای فردی کاربران است. آنها می توانند از طریق اینترنت با لپ تاپ یا تلفن همراه با 7.50 پوند دریافت کنند. این نه تنها در مورد لپ تاپ و تلفن همراه بلکه برای iPad نیز صدق می کند.

گزینه دیگر دانگل استاندارد و پریمیوم است. دانگل مانند یک فلش مموری کار می کند اما تنها تفاوت این است که به جای ذخیره برخی از آن ، داده می دهد. یک دانگل استاندارد می تواند در هر نقطه و هر زمان که کاربر بخواهد از طریق اینترنت به لپ تاپ ، آی پد یا تلفن همراه خود داشته باشد مورد استفاده قرار گیرد. در حالی که دانگل پریمیوم فقط برای بدست آوردن ارتباط اینترنتی بهتر باید روی سر خود بچرخد. با استفاده از این دستگاه ها ، کاربران اینترنت می توانند هر زمان که بخواهند از اتصال به اینترنت لذت ببرند.

چشمگیرترین وسیله برای چنین ارتباطی Mi-Fi است. با استفاده از این دستگاه ، کاربران اینترنت می توانند تا 5 دستگاه با این دستگاه متصل شوند تا از طریق اتصال WI-FI به اینترنت متصل شوند. بنابراین این عبارت “هرچه بیشتر تلفیق شود” در مورد این نوع اتصال باند پهن اعمال می شود. این امر همچنین باعث صرفه جویی در وقت و هزینه می شود زیرا افراد فقط می توانند بدون نیاز به جستجوی نزدیکترین کافی نت اینترنت و پرداخت مبلغ زیادی برای استفاده کوتاه از اینترنت ، می توانند با Mi-Fi تماس بگیرند.

دستگاه های پهن باند تلفن همراه همچنین شامل پهنای باند بی سیم هستند و به کاربران این امکان را می دهند تا سیگنال باند پهن را در هر کجا که می روند کشف کنند و از طریق اتصال بی سیم به آن متصل شوند. همچنین یک تقویت کننده وجود دارد که به کاربران امکان می دهد سیستم خود را ارتقا دهند. این پیشرفت ها به آنها کمک می کند تا ارتباط بهتری در اینترنت داشته باشند.

برخی از ارائه دهندگان خدمات همچنین معاملات ماهانه و سایر معاملات مربوط به استفاده از تلفن یا سیم کارت را ارائه می دهند. افراد می توانند تلفن همراه مورد نظر خود را با پهنای باند وسیع موبایل انتخاب کنند و این فرصت را می دهند تا معامله ای را انتخاب کنند که به آنها در پس انداز کمک کند.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا