دنیای وب

حقایق فلور دی لیس

غنی در تاریخ و افسانه ای ، فلور دی لیس او یکی از معروف ترین شمایل های سراسر جهان است. نقش یک زنبق یا عنبیه ، نقوش آن از گذشته ای دور به ما می رسد و تا امروز رمز و راز ریشه آن باقی مانده است.

پس نماد چیست؟ در اصل یک گل تلطیف شده است که با گذشت زمان با سلطنتی مرتبط است. این نشان بی انتها که نشان دهنده ظرافت و تجمل است ، به عنوان یک عنصر تزئینی در پیراهن ها ، جواهرات و حتی وسایل دکوراسیون منزل استفاده شده است.

همه چیز از کجا شروع می شود و چگونه از نماد استفاده می شود؟

املاک و آرم ها

اگرچه فلورس دی لیس در طول قرن ها بر روی بسیاری از پرچم ها و منادی های اروپا ظاهر شده است ، اما بیشتر با سلطنت فرانسه در ارتباط است. نشان Fleur de Lis به عنوان نمادی از این سلسله مورد استفاده قرار می گیرد ، قدمت آن به قرن 12 میلادی باز می گردد و همچنین توسط خانواده های نجیب مانند خانه سلطنتی بوربن به تصویب رسیده است.

این نماد همچنین در میان سایر پادشاهان و حاکمان اروپایی مانند تاج جواهرات انگلستان و اسکاتلند به طور برجسته ای ظاهر می شود که از زمان جیمز 1 در اسکاتلند قسمت برجسته ای از طراحی اسلحه سلطنتی و استاندارد سلطنتی بوده است.

در سراسر جهان

این آرم نماد کشورهای مختلف جهان چیست؟ برخی از واقعیتهای جالب توجه شامل این قسمتهای تاریخ است. با کوچ مهاجران فرانسوی به دنیای جدید ، این نشان سریعاً با مناطقی مانند کبک و نوا اسکوشیا در کانادا و جنوب مرزهای لوئیزیانا و لوئیزویل ، کنتاکی و نیواورلئان در ایالات متحده مرتبط شد.

همچنین از این نماد به روش های کمتر سنتی استفاده شده است! پس از طوفان کاترینا ، بسیاری از ساکنان نیواورلئان از هر سن و نژاد ، نماد فرانسوی را به عنوان یکی از نمادهای فرهنگی آن و به عنوان یادبود طوفان ، خال کوبی کردند.

پس از طوفان کاترینا ، در 09 ژوئیه 2008 ، بابی جیندال ، فرماندار لوئیزیانا ، لایحه ای را امضا کرد که Fleur de Lis را به نماد رسمی لوئیزیانا تبدیل می کند. همچنین در نیواورلئان به عنوان نمادی از حمایت مردمی برای احیای نیواورلئان بسیار استفاده می شود. این جایگاه ویژه ای در قلب دارد نیواورلان.

عادت های مدرن

عمدتا با طراحی ، فلور دی لیس تا امروز نیز مورد استفاده قرار می گیرد و نشان دهنده حضور دائمی تبدیلی در زندگی روزمره ما است. در چنین زمینه ای ، فلور دی لیس نماد چیست زیرا سازمان های مختلف هنوز از این شعار استفاده می کنند؟

به عنوان مثال ، مدیسون پیشآهنگهای طبل و سپرهای باگل در مدیسون ، ویسکانسین آرم را به عنوان نشان رسمی خود نشان می دهد ، با اعضا و اعضای سابق خال کوبی های متمایز Fleur de Lis را می پوشند!

همچنین مانند تیم فوتبال فیورنتینا ، تیم فوتبال نیواورلئان مقدس ، تیم بسکتبال نیواورلئان هورنتس و آخرین ، نه از همه مهم ، تیم سابق لیگ ملی هاکی در نوردیک کبک به عنوان تاج تیم های مختلف ورزشی ظاهر می شود.

واقعیت دیگر از فلور دی لیس این است که این علائم در نشان های نظامی مانند موارد اعزامی کانادایی در جنگ جهانی اول ، تیم رزمی تیپ 256 پیاده و سپاه کادت در دانشگاه ایالتی لوئیزیانا نیز وجود دارد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا