دنیای وب

حقوق هک اخلاقی – چند دلار برای فریب شما از تاریکی؟

کسانی که بصورت آنلاین شغلی اداره می کنند یا با ظرفیت دیگری با رایانه کار می کنند ، در معرض خطر هکرهای بی وجدان قرار دارند. اما اگر بتوانید وارد عمل شوید و جلوی آنها را بگیرید ، چه می کنید؟ حقوق اخلاقی هک کردن باید پاداش کافی داشته باشد و تقاضا هرگز بیشتر نبوده است. حقیقت این است که تعداد زیادی از افراد سرگرم کردن کار خود و یا ورود به حساب یا وب سایت در اینترنت و تغییر ، سرقت یا حذف داده ها هستند.

این عمل به عنوان دزدی دریایی شناخته می شود. مسلماً بیشتر افراد هک را نقض حریم خصوصی می دانند و به هیچ وجه ، شکل و شکلی پذیرفته نمی شوند. با این حال ، تعداد زیادی از مردم نمی توانند ببینند که یادگیری هک کردن می تواند مفید باشد. شما می دانید دشمن شما به ذهن خطور می کند!

بسیاری از شرکت های بزرگ و کوچک به دنبال استخدام هکرها هستند. از این گذشته ، چه کسی بهتر از یک هکر کهنه کار از امنیت IT و آسیب پذیری های آن اطلاع دارد؟ هنگام استخدام ، وظیفه آنها این است که اطمینان حاصل کنند که کلیه نرم افزارها و وب سایت های کارفرمایان آنها از هک شدن در امان هستند. آنها می توانند امنیت را آزمایش کنند (با تلاش برای هک کردن به عنوان یک مهاجم بالقوه) و به دنبال هر چیزی هستند که می تواند مورد سو استفاده قرار گیرد. در صورت یافتن ، باید یافته های خود را به برنامه نویس مناسب گزارش دهند تا مشکل برطرف شود.

در واقع بسیاری از فرصت های شغلی در دسترس هکرها در بسیاری از شرکت ها است. و با حقوق اخلاقی هک بالا ، در واقع می تواند بسیار جذاب باشد. معمولاً این افراد در زمینه امنیت رایانه متخصص و دارای مهارت کافی برای نفوذ در انواع سیستم ها هستند. افرادی که این تجربه را دارند برای شرکت ها بسیار سودمند هستند و می توانند میلیون ها دلار صرفه جویی کنند ، باعث خجالت زیادی می شوند و اعتبار خود را از دست می دهند.

حقوق هک اخلاقی در اکثر شرکت ها به راحتی زیاد است (نسبتاً) و او در این باره حق دارد زیرا همانطور که قبلاً ذکر شد ، آنها صرفه جویی زیادی در شرکت می کنند و به مهارت های تخصصی نیاز دارند. حتی دوره هایی برای افرادی که می خواهند هکر شوند در دسترس است. انتخاب تخصص در این زمینه بسیار سودآور است و می تواند منجر به یک سبک زندگی راحت و یک کار پایدار شود.

مردم در زمانی زندگی می کنند که همه ما بیشتر و بیشتر به کامپیوتر وابسته هستیم. شرکت های بیشتری شروع به اعتماد بیش از حد به رایانه های خود کرده اند و هرگونه نقض می تواند صدمات زیادی وارد کند. در آینده نزدیک ، مشاغل هک اخلاقی محبوبیت بیشتری پیدا می کنند و حقوق هک اخلاقی نیز بیشتر خواهد شد.

به دلایل زیادی پول گرفتن برای هک کردن بسیار وسوسه انگیز است. این نه تنها در مورد حقوق هک اخلاقی مورد پسند است ، بلکه چالش نقش نیز محسوب می شود. علاوه بر این ، وقتی فاکتور سرگرم کننده ای را که هک برای بسیاری بدیهی می داند اضافه کنید ، تصور اینکه چرا افراد آگاه به چنین حرفه ای روی می آورند ، اصلاً دشوار نیست.

به طور خلاصه ، خیلی ها اغلب به دزدی دریایی به عنوان یک ورزش نگاه می کنند و می تواند کاملاً سرگرم کننده باشد! پس چرا برای انجام این کار هزینه ای پرداخت نمی شود؟

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا