دنیای وب

حقیقت در مورد برنامه وابسته آمازون

برنامه های وابسته زیادی در اینترنت وجود دارد و یکی از محبوب ترین برنامه ها ، برنامه وابسته به آمازون است. با این حال ، بسیاری از مردم تمایلی به تبلیغ محصولات آمازون ندارند زیرا بازده کمیسیون درصد کمی دارد.

با این حال ، از طرف دیگر ، در حقیقت افراد زیادی هستند که فقط با تبلیغ محصولات آمازون ، درآمد تمام وقت کسب می کنند.

بنابراین مزیت داشتن شرکت وابسته در آمازون چیست؟ آیا واقعاً می توانید با آمازون درآمد زیادی کسب کنید؟

محصولات آمازون برای تبلیغ مناسب هستند زیرا خودشان می فروشند. بیشتر محصولات آنها بسیار تحقیق شده است و بسیاری از مشتریان قبلاً تصمیم به خرید محصول گرفته اند ، فقط باید آنرا ارسال کنند!

اما در مورد نرخ کمیسیون کم چطور؟

بله ، آمازون نرخ کمیسیون کمی دارد ، اما با افزایش تعداد فروش هایی که انجام می دهد ، کمی بالا می رود. در نهایت ، اگر بتوانید محصولات گران قیمت تری را تبلیغ کنید ، به احتمال زیاد کمیسیون بالاتری کسب خواهید کرد.

اما مسئله اینجاست … حتی اگر شما محصولات کم قیمت را تبلیغ می کنید ، بازهم می توانید محصولات با قیمت بالاتر بفروشید.

به عنوان مثال ، من یک وب سایت دارم که یک کتاب رژیم غذایی را از طریق آمازون تبلیغ می کند. این کتاب ساده با قیمت 10 دلار به فروش می رسد و در هر فروش فقط 60 سنت کمیسیون به من می دهد. چرا من چنین کالای کم هزینه ای را می فروشم؟

اولین فروش من از این سایت بر روی یک محصول Kindle بود. اگرچه من در حال تبلیغ یک کتاب رژیم غذایی در وب سایت خودم هستم ، شخصی از طریق پیوند وابسته به من وارد آمازون شد اما این کتاب را خریداری نکرد. در عوض ، آنها این محصول کیندل را خریداری کردند که کمیسیون بسیار بالاتری به من داد.

اغلب اوقات وقتی شخصی از طریق لینک ارجاع شما به آمازون مراجعه می کند ، در حالی که در سایت قرار دارد ، ممکن است چیز دیگری را که به فکر خرید آن بودند ، به خاطر آورد. شما نه تنها درمورد این محصول خاص که تبلیغ می کنید ، کمیسیون کسب می کنید ، بلکه هزینه هر آنچه را که مشتری و خریدهای مشتری از آمازون خریداری می کند ، کمیسیون دریافت می کنید.

محصولات زیادی برای تبلیغ وجود دارد

هزاران محصول در آمازون وجود دارد که می توانید تبلیغ کنید. اکثر این محصولات از رقابت بسیار اندکی برخوردار هستند و این باعث می شود رتبه بندی خوبی در موتورهای جستجو برای محصولی که دارای وابستگی های زیادی نیستند ، آسان شود.

همچنین از آنجا که محصولات دارای توضیحات هستند ، نوشتن در مورد آنها بسیار آسان است ، حتی می توانید برای کمک به ایجاد محتوای خود به بررسی ها مراجعه کنید.

آمازون تبدیل بالایی دارد

نرخ تبدیل محصولات آمازون در مقایسه با بسیاری از برنامه های وابسته دیگر بسیار بالاست. نرخ تبدیل بالا منجر به کمیسیونهای عالی می شود.

مطمئناً همه محصولات سازندگان کمیسیون بزرگ نیستند ، اما بسیاری از محصولات آمازون هستند. انتخاب کالاهای مناسب برای فروش یکی از عواملی است که میزان موفقیت شما را تعیین می کند ، اما در صورت انتخاب محصولات مناسب می توانید با استفاده از برنامه وابسته آمازون درآمد خوبی کسب کنید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا