دنیای وب

حمل و نقل کالا برای NVOCC

حتی افرادی که سالها در صنعت حمل و نقل کار کرده اند نیز در تشخیص تفاوت بین حمل و نقل کالا و NVOCC می توانند مشکل داشته باشند. اگرچه آنها دو نوع مختلف شركت هستند ، اما حمل و نقل زیادی دارند و این امر خصوصاً برای افرادی كه ارتباط مستقیمی با شركت حمل و نقل اقیانوس یا سایر ارائه دهندگان خدمات لجستیك ندارند ، می تواند گیج كننده باشد. آن دسته از افرادی که در قلب شارژ نیستند ، گاهی حتی نمی فهمند که با یکی یا دیگری سر و کار دارند. بنابراین چه تفاوتی بین NVOCC و یک حمل و نقل کالا وجود دارد؟

برخی از NVOCC برای حمل و نقل کالا اشتباه است. به عنوان مثال ، حمل و نقل کالا نرخ فوری حمل و نقل بین المللی را به شما ارائه می دهد. ساده ترین راه برای اینکه بفهمید با یکی روبرو هستید یا دیگری این است که بارنامه خود را بررسی کنید. اگر ارائه دهنده خدمات شما NVOCC باشد ، بارنامه اصلی مستقیماً با شرکت مخابراتی همراه نخواهد بود. NVOCC مخفف حامل مشترک غیر کشتی است. این بدان معنی است که آنها یک ناو دریایی هستند که کشتی ندارند. آنها از شرکت های حمل و نقل با نرخ ویژه فضا اجاره کرده و فضاها را به مشتریان خود می فروشند. آنها نوعی حامل محسوب می شوند و بارنامه و سایر اسناد خود را دارند. اگر مشکلی وجود دارد و آنها کاملاً مسئول کانتینر حمل بار و کالاهای شما هستند می توانید ادعاهای خود را با NVOCC مطرح کنید. اگر با یک حمل و نقل کالا کار می کنید ، در صورت ادعا باید هم با حمل و نقل کالا و هم با شرکت حمل و نقل کالا معامله کنید. بارنامه خانگی را از حمل و نقل بار و یک ارباب را از شرکت حمل و نقل خود دریافت می کنید.

تفاوت اصلی بین حمل و نقل کالا و NVOCC مسئولیت است. اگرچه هر دو شرکت بار شما را ردیابی و از طریق زنجیره تأمین جابجا می کنند ، NVOCC همچنین به عنوان یک شرکت حمل کننده عمل می کند و مسئولیت بیشتری در قبال بار شما دارد. این یک تفاوت منحصر به فرد مهم است که باید هنگام حمل و نقل بین المللی بدان توجه کرد.

به طور کلی ، حمل و نقل کالا را می توان به عنوان شرکتی طبقه بندی کرد که از طریق شبکه های گسترده حمل و نقل برای حمل و نقل داخلی و بین المللی ، حمل و نقل را برای حمل و نقل سازمان می دهد. این شامل کامیونداری ، حمل هوایی و حمل و نقل دریایی است. از طرف دیگر ، NVOCC مخفف Shipless Common Carrier است که برای حمل بار اقیانوس مهم است. این تعداد زیادی از حمل و نقل ها بهترین های هر دو دنیا را ترجیح می دهند و یک حمل و نقل کالا را انتخاب می کنند که NVOCC نیز باشد.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا