دنیای وب

خبر بد برای بازاریابی شبکه ای

با رشد چشمگیر اینترنت ، اطلاعاتی که روزها و هفته ها برای دستیابی به افرادی که به دنبال شرکت ها بودند طول می کشید ، چند ثانیه طول می کشد. اگر شرکت MLM برنامه شرکتی خود را تغییر دهد یا هرگونه افترا (صحیح یا نادرست) وجود داشته باشد ، پس از یافتن وب سایت ، مردم می توانند به آن اطلاعات دسترسی پیدا کنند.

چرا چشم انداز هرگز آغاز نمی شود

به همین دلیل است که درصد زیادی از تکرارهای احتمالی جدید هرگز شروع نمی شوند ، آنها مقاله منفی یا وب سایتی را می بینند که بیشتر اوقات نادرست است و شما آن را گم کرده اید ، یا باید توضیح دهید که چرا این ادعاها درست نیستند. این فقط بخشی از چیدمان عادی موارد در صنعت ما است ، این درست است ، اما فرد جدیدی که از پس زمینه 9-5 معمولی می آید به راحتی کنار گذاشته می شود.

دوست اینترنتی یا دشمن؟

من دیده ام که رهبران ارشد از شرکت های دیگر حق رای دادن بیرون می روند و ویدیوها در سراسر YouTube پخش می شوند ، مردم می بینند که و شرکت ها با آن دست و پنجه نرم می کنند ، نمایندگانی که درآمد خوبی باقی مانده اند به دنبال بازنشستگی و غیره یک شبه از دست می دهند. یک شمشیر دو لبه برای شرکت های MLM ، اما همه چیز تاریک نیست. اگر اتفاقی برای شرکت شما بیفتد ، نمی توانید از خود محافظت کنید. حتی اگر همه پول خود را از دست بدهید ، بازهم از منابع مختلف تأمین می شود. سیستم ها و تاکتیک هایی وجود دارد که باعث می شود شب ها بهتر بخوابید.

نمایش بیشتر

مجله خانواده هیلی بیلی

مجله علمی، سرگرمی هیلی بیلی علاقمند در زمینه های مختلف روز و علایق کاربران هر روز مطالب مورد علاقه خود را در این سایت به انتشار برای شما قرار میدهد.

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا