دنیای وب

خدمات استخدام فناوری اطلاعات و مخابرات: تغییر روندها و چالش های آینده

با زمینه های پیشرفته مانند داده کاوی ، داده های بزرگ ، اینترنت اشیاء ، بازاریابی دیجیتال ، محاسبات ابری و ذخیره سازی داده ها ، جستجوی استعدادهای منحصر به فرد با یک یادداشت بزرگ آغاز شده است. وابستگی فزاینده به فناوری اطلاعات و مخابرات در آینده نوآوری های بزرگی را به دنبال خواهد داشت. در واقع ، برخی از آنها در حال حاضر وجود دارد.

در حالی که ما درباره خدمات استخدام فناوری اطلاعات و مخابرات بحث می کنیم ، بی عدالتی است که از چالش های میدانی و آسیب پذیری های احتمالی دوری کنیم. با این حال ، به نظر می رسد که سخت ترین فرآیند هنوز در راه است و منابع کافی برای رفع این موانع در این زمینه وجود دارد.

بیایید با چند دیدگاه در مورد چالش شروع کنیم و سپس با نکته مدرن شروع کنیم.

1. بخش بازار – ما نمی توانیم این واقعیت را نادیده بگیریم که این اثر نسبت به یک دهه پیش منحصر به فرد شده است. هر شغل به مهارت های خاصی نیاز دارد و کارکنان باید از طرف مشتریان خود بدانند. اگر کار نکند ، پاسخ خطرناکی در انتظار کاربر است.

2. نیاز به موفقیت – اگر یک آژانس بین المللی مخابراتی وظیفه استخدام استعدادها را برای شکاف های خاص در صنعت داشته باشد ، باید نحوه تقلید از آن را از بین ببرد و استراتژی های موثری برای ارائه نتایج خوب پیدا کند. سیستم مدیریت استخدام باید راهی بهتر برای فهرست بندی نامزدهای مناسب پیدا کند.

3. بهبود ابعاد – در طول هرج و مرج رویداد ، بسیاری از کارکنان فراموش می کنند که کنترل ارائه و نتایج را در دست بگیرند. درست است که تجزیه و تحلیل معیارهای استخدام فقط به بهبود عملکرد کمک می کند ، در غیر این صورت کارمند زمان زیادی برای شناسایی اشتباهات خود نخواهد داشت.

روندهای نوین در فناوری اطلاعات و استخدام

1. حرکت و ارتباط – روزهایی گذشته که رابطه در صندلی جلو تغییر نکرده است. اکنون ، با دستگاه های تلفن همراه ، PDA و غیره کسی که وارد بازار می شود و میلیاردها مشتری دارد ، در همان گوشه است. بنابراین ، این کارکنان باید روابط خود را با رقبای شبکه بهبود بخشند.

2. رسانه های اجتماعی – فیس بوک ، لینکدین ، ​​توییتر و غیره از محبوب ترین شبکه های اجتماعی هستند و کارمندان باید از بهترین ها استفاده کنند. طبق یک نظرسنجی ، حدود 79 درصد از افراد جویای کار رسانه های اجتماعی را به جستجوی شغل ترجیح می دهند. وب سایت هایی مانند LinkedIn به جامعه ای از متخصصان محبوب تبدیل شده اند.

3. دلایل اصلی – جنبه های خاصی باید مورد توجه داوطلب قرار گیرد که شامل حقوق و غرامت به عنوان اولویت اول ، تعادل کار ، رشد شغل ، فرهنگ و موقعیت است. هنگامی که شخصی از این دلایل رضایت می یابد ، سریعاً پیشنهاد کار را می پذیرد. مهاجمان مدرن اینطور فکر می کنند.

4. برنامه درسی و نگهداری پیچیده – از امروز کارفرمایان ، نامزدها را قبل از ورود آماده می کنند. این شامل یک برنامه آموزشی پیچیده و کارآموزی است که به داوطلبان اجازه می دهد وارد فرهنگ کار جدیدی شوند و خواسته های کارفرمایان را از همان ابتدا برآورده کنند.

آژانس های استخدام رایانه و مخابرات باید تکنیک های استخدام خود را بهبود بخشیده و خود را با کسب استعدادهای با کیفیت بالا ارتقا دهند. کارفرمایان قبل از تصویب پیشنهاد ، نیاز به اجرای آن دارند.

نمایش بیشتر

دیدگاهتان را بنویسید

دکمه بازگشت به بالا